Naomi_Haffie schreef:Mooie kleur haar! Welke is dat ?
Haar of op m'n ogen?
Haar is Syoss Dark Cherry en op m'n ogen de Zoeva Rodeo Belle palette in Hot Wind en Day Money!
Suus___ schreef:Prachtig weer shiz..
Ben ook niet weggelegd voor theater makeup denk ik

Gewoon oefenen joh!! Is prima te leren alleen andere techniek.
Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.
Dirndl schreef:Heb het weer gewoon onder de 23 dollar gehouden, dan is er niks aan de hand. 1 ultra matte, 1 ultra metallic, 1 lip pencil en een oogschaduw
Shizzzz ultieme girlcrush, wat ben je toch mooi en goed met kleur. Vind vooral je gebruik van licht en donker in deze look heel erg mooi.
Ik heb m'n haar geverfd, een (donker)grijs met petrolkleurige overloop naar de punten. Dus make-up moet een beetje aangepast! Vooral mooie opvallende lippen in een fijne rood en bruin staan goed heb ik gemerkt. Foto volgt, hopelijk hebben jullie nog tips!
Ahhh ben benieuwd naar wat je besteld hebt!!
Enne
Plus ben heel benieuwd naar foto's van je haar!
Emmaa_ schreef:Mies wat leuk je haar zo! Ik had nog helemaal niet door dat je het had geknipt, staat echt mooi!
Thanks!! En ja, de pony zat nog wel verscholen maar sinds het drama met knippen lang weggeweest.
Inmiddels is het weer lang genoeg dus draag ik 'm nu weer volop en ben er heel blij mee. 
Iertje, mooie warme look! Ik zou hem zelf wel iets meer over laten lopen in elkaar. 
Beterschap Jans!
Elke jouw kleurrijke look vind ik zo zo prachtig. Je ogen knallen echt. 
Eight, succes met je stage!
Rena, vind de kleuren mooi zo op het oog. Misschien ook maar eens naar Nabla kijken alhoewel ik nu wel echt genoeg heb. 
Swatches van de Electric vallen me ook tegen. Kan me niet herinneren dat bij mij sommige wat minder waren maar wellicht heb ik ze destijds op een primer geswatcht, dat kan.
Mooie aankopen Yaella!!
Naad, mooie ooglook. 
En ben heel benieuwd naar iedereens CP orders! Ligt al een tijdje een order van me bij Shipito te wachten maar heb met Cyber Monday nog wat geplaatst dus zodra dat binnen is komen ze naar NL, en dan heb ik alles van de site wat ik wil hebben.
Zal tegen die tijd wel foto's ervan maken, m'n collectie is echt zo groot geworden, niet alleen van Colourpop....
Laatst ook in de NYX store geweest toen ik voor een open dag in Amsterdam was en daar een quad en eentje met 9 pans gevuld aan oogschaduw. Ook een primer meegenomen die me blij verrast, zitten siliconen in dus voelt wel heel vreemd op het gezicht even in vergelijking tot mijn andere maar laat alles er wel mooi uit zien.
Komende dagen deze week voornamelijk dagen waar ik echt looks moet doen (van mezelf) dus kan dan ook weer eens meeposten.
Heb ze wel al geoefend afgelopen week zodat ze deze week goed lukken. 
Zo, volgens mij ben ik bij.