[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PreHungaro

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 18:48

Wauw gaaf drunksheep!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 20:17

Vandaag ook weer beetjr gespeeld
Afbeelding

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:13

Je wing is sterk gezet joh!! Nice

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:16

Mooie ogen heb je melanie

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 21:23

Thankss!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 22:27

Fierce wing! Tof!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 00:36

@Naad: Gaaf je Look <3 Ik vind hem mooi :D En ik moest een beetje duister kijken hoor :P Was een soort van demon hihih

@Melanie: Leuk je make-up en je wing is echt mooi <3 maarre misschien is het ook zo aardig om eens op andere te reageren die looks plaatsen?

Okay dames, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb vrijdag een fotoshoot en ik moet zelf me make-up doen. Ik wil sowieso voor smokey eye gaan maar heeft iemand misschien goeie tips zodat het goed op de foto terecht komt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 01:05

Die wing inderdaad :oo <3 Jaloers :))

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 08:31

Nice!

Ik heb net gedaan wat ik altijd afzweerde: mijn make up doen in de trein. :')

Ik had echt geen tijd vanochtend. :P en je wordt echt zo raar aangekeken, niet normaal :')

Ik had niet goed licht dus ik wil niet weten hoe mijn wenkies er zo uit zien als het licht is :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 20:56

Thanks nog dames!

Yaella, ik zou gewoon even wat YouTube tutorials opzoeken, die zijn vaak behoorlijk heftig dus denk dat die wel opvallen op een foto. En let op met SPF in je foundation en de flits van de camera :)

Afbeelding

Vandaag een roze look met veel shimmer op m'n ooglid, ben echt gek van looks met roze de laatste tijd :))

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 23:12

Ik kom even binnenvallen.. ik heb een lipstick van MAC -twig- en ik wil hier een lippotlood bij maar ik weet niet welke kleur hierbij moet. Weet iemand dat hier? :)

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 23:56

Ik combineer m met Soar of Boldly Bare zo uit m'n hoofd :j

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 23:58

Combineer m idd ook met soar.. of whirl

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 09:13

Drunksheep schreef:
Thanks nog dames!

Yaella, ik zou gewoon even wat YouTube tutorials opzoeken, die zijn vaak behoorlijk heftig dus denk dat die wel opvallen op een foto. En let op met SPF in je foundation en de flits van de camera :)

[ [url=m/c6c54M.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag een roze look met veel shimmer op m'n ooglid, ben echt gek van looks met roze de laatste tijd :))

Heel nice. Roze staat je ook al zo mooi. Vind het ook mooi dat je hebt wat strakker hebt gemaakt.

Twig is mooi met meerdere pencils. O.a. soar, dervish, in anticipation, in control (dan wordt ie wat donkerder), Staunchly stylish
De finish ligt er ook aan. Soar is bv een wat droger potloodje met meet talc er in. Een paar andere zijn pro longwear pencils, die zijn wat cremiger. Genoeg keuze! :j

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 09:46

Drunksheep Wat een gave look !!! Super mooi :j
Melanie wat heb jij mooie ogen, haast poppen ogen <3 Je wing is ook erg gaaf!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 11:25

Naomi_Haffie schreef:
Mooie kleur haar! Welke is dat ?

Haar of op m'n ogen? :)) Haar is Syoss Dark Cherry en op m'n ogen de Zoeva Rodeo Belle palette in Hot Wind en Day Money!

Suus___ schreef:
Prachtig weer shiz..
Ben ook niet weggelegd voor theater makeup denk ik :=

Gewoon oefenen joh!! Is prima te leren alleen andere techniek. :j Ben benieuwd wat je ervan gaat maken.

Dirndl schreef:
Heb het weer gewoon onder de 23 dollar gehouden, dan is er niks aan de hand. 1 ultra matte, 1 ultra metallic, 1 lip pencil en een oogschaduw

Shizzzz ultieme girlcrush, wat ben je toch mooi en goed met kleur. Vind vooral je gebruik van licht en donker in deze look heel erg mooi.

Ik heb m'n haar geverfd, een (donker)grijs met petrolkleurige overloop naar de punten. Dus make-up moet een beetje aangepast! Vooral mooie opvallende lippen in een fijne rood en bruin staan goed heb ik gemerkt. Foto volgt, hopelijk hebben jullie nog tips!

Ahhh ben benieuwd naar wat je besteld hebt!! *\o/* Enne <3 <3 <3 <3 Plus ben heel benieuwd naar foto's van je haar!

Emmaa_ schreef:
Mies wat leuk je haar zo! Ik had nog helemaal niet door dat je het had geknipt, staat echt mooi!

Thanks!! En ja, de pony zat nog wel verscholen maar sinds het drama met knippen lang weggeweest. :') Inmiddels is het weer lang genoeg dus draag ik 'm nu weer volop en ben er heel blij mee. :D

Iertje, mooie warme look! Ik zou hem zelf wel iets meer over laten lopen in elkaar. :j

Beterschap Jans!

Elke jouw kleurrijke look vind ik zo zo prachtig. Je ogen knallen echt. <3

Eight, succes met je stage!

Rena, vind de kleuren mooi zo op het oog. Misschien ook maar eens naar Nabla kijken alhoewel ik nu wel echt genoeg heb. :')

Swatches van de Electric vallen me ook tegen. Kan me niet herinneren dat bij mij sommige wat minder waren maar wellicht heb ik ze destijds op een primer geswatcht, dat kan.

Mooie aankopen Yaella!!

Naad, mooie ooglook. <3

En ben heel benieuwd naar iedereens CP orders! Ligt al een tijdje een order van me bij Shipito te wachten maar heb met Cyber Monday nog wat geplaatst dus zodra dat binnen is komen ze naar NL, en dan heb ik alles van de site wat ik wil hebben. :j Zal tegen die tijd wel foto's ervan maken, m'n collectie is echt zo groot geworden, niet alleen van Colourpop.... := Laatst ook in de NYX store geweest toen ik voor een open dag in Amsterdam was en daar een quad en eentje met 9 pans gevuld aan oogschaduw. Ook een primer meegenomen die me blij verrast, zitten siliconen in dus voelt wel heel vreemd op het gezicht even in vergelijking tot mijn andere maar laat alles er wel mooi uit zien.

Komende dagen deze week voornamelijk dagen waar ik echt looks moet doen (van mezelf) dus kan dan ook weer eens meeposten. *\o/* Heb ze wel al geoefend afgelopen week zodat ze deze week goed lukken. :))

Zo, volgens mij ben ik bij. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:45

Vandaag gekocht... 17 euro bij de TK Maxx! :=

Afbeelding

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:47

Die heb ik ook! :D

De buitenste kwasten zijn heel fijn. (al gebruik ik ze niet waar ze voor bedoeld zijn. :') ) de rechter gebruik ik om af te poederen en de linkse om te shapen met bronzen en blush.)

Ik vind de 2e, was een foundation kwast is, enorm streperig aanbrengen. Het kleine kwastje vind ik zelf niet fijn omdat hij enorm hard aanbrengt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:51

Geweldige set. :j De linkse doe ik mijn highlight mee, de tweede gebruik ik nooit :'), kleine gebruik ik voor concealer rondom mijn wenkbrauwen en de laatste heb ik een tijd voor foundation gebruikt voordat ik overging op een van Zoeva. Ook mooi geprijst zo! :j Misschien wel een bezoekje TK Maxx waard. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:53

Ze hadden nog meer sets en ook losse kwasten! :j Ik zou zeker gaan als ik jullie was.

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 15:54

Ik heb dezelfde set via ali a 5.86.
Vind het ook fijne kwasten maar gebruik ze idd niet waar ze voor bedoelt zijn.
Heb ook een set real techniques met kleine kwasten via ali is ook erg fijn.

Ik zag een mooie eyeliner voorbij komen en mooie kleurrijke ooglooks!

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 17:11

Klinkt goed, die TKMaxx, waarom heb ik die nou niet in de buurt. :')

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 19:10

Nice! Ik heb de foundation kwast maar sinds ik een fake beauty blender heb van AliExpress gebruik ik hem niet meer eigenlijk :+

Iemand nog goede drugstore primer voor op het gezicht? Evt. ook tegen roodheid, maar vooral om foundation egaler te laten lijken en niet dat het zo heerlijk in al je rimpels en oneffenheden logeert.

Heb nog twee (bijna) volle foundations. Max Factor Miracle Match in 50 - neutral en een L'oréal Paris true match in Rose Ivory. Iemand nog belang bij? Hema CC cream lichtse kleur (roze ondertoon) ook nog een paar dotjes, die mag er wel gratis bij :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 19:12

L'oreal Nude magique heb ik een poosje gebruikt als primer. Die vond ik fijn. Maar ik gebruik nu een dagcreme / primer in één die ik ook fijn vind:
Afbeelding

Wil uiteindelijk wel richting een high-end primer gaan, maar voor nu ben ik tevreden. :)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 19:15

Hmm, die gebruikte je dus ook als dagcrème? Overgaan op andere dagcrème vind ik altijd beetje spannend, want mijn huid reageert er vaak negatief op. Gebruik nu via ziekenhuis Lanettecreme I FNA Livsane. Of kan deze ook over je dagcrème heen als primer?