Maaaar dat deed ik thuis ook altijd! Of ik schrok na 1x zo erg dat ik hard weg liep

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amyyy schreef:Annikoe schreef:Ik verbaas mij er altijd over hoe dat sommige van jullie die in de 1.70 zijn toch tussen de 60-65 kilo kunnen wegen. Helemaal niet negatief bedoelt natuurlijk, dat is echt een superprestatie! Maar ik dacht altijd dat mijn lengte icm 70 kilo al superslank zou zijn![]()
Nou weet ik natuurlijk ieder lichaam anders is en iedereen er anders uit ziet bij 65 kilo. Maar toen ik laast op de sportschool vertelde dat ik voor mijzelf als doel had dat ik pas een nieuwe spijkerbroek mocht kopen als ik 70kg weeg, zei ze: 'het is goed dat je voor jezelf doelen stelt, maar het moet wel realistisch blijven'
Wut.. Lekkere domper
Laat je er niet door demotiveren! Het is wel een realistisch doel hoor! Ik vind het leuk om van iedereen zn doelen te lezen, goed bezig iedereen![]()
Ik ben 1.68 en weeg nu 70 kg, kom van 79 af en wil naar 65 toe. Ik stel geen einddatum vast, ik zie wel hoe het loopt en zolang ik niet aankom, maar rustig af val vind ik het prima.
MarlindeRooz schreef:Ilse ik zou wachten tot je terug bent! Denk dat het lastig is in die cultuur.
En cheetahfan, mooi lijstje zeg!
Laura, echt een weekend lijstje!
Heb mijn vriend nadrukkelijk verboden chips te kopen voor dit weekend.Vorige keer kwam het niet op en at ik 2 bussen pringles leeg op 1 dag.
IMANDRA schreef:Amyyy schreef:
Laat je er niet door demotiveren! Het is wel een realistisch doel hoor! Ik vind het leuk om van iedereen zn doelen te lezen, goed bezig iedereen![]()
Ik ben 1.68 en weeg nu 70 kg, kom van 79 af en wil naar 65 toe. Ik stel geen einddatum vast, ik zie wel hoe het loopt en zolang ik niet aankom, maar rustig af val vind ik het prima.
Hey ik ben ook 1.68 haha! Ik kwam van de 86, ben nu 77 (stomme verbouwing-dieet waardoor ik weer ben aangekomen, had de 72 aangetikt van te voren) en mijn eerste doel is 69 en daarna idd 65 of 60 als dat haalbaar is
Qua kcal zit ik net boven mijn BMR, namelijk 1500. Maar ik zit dan ook de hele dag. Toen ik nog sportte (door verhuizing ben ik moeten stoppen maar wil in mei weer aan de bak) at ik meer op sportdagen ofc.
Emmaa_ schreef:MarlindeRooz schreef:Ilse ik zou wachten tot je terug bent! Denk dat het lastig is in die cultuur.
En cheetahfan, mooi lijstje zeg!
Laura, echt een weekend lijstje!
Heb mijn vriend nadrukkelijk verboden chips te kopen voor dit weekend.Vorige keer kwam het niet op en at ik 2 bussen pringles leeg op 1 dag.
Maar als je zo baalt van je gewicht kan je dat dan toch ook niet doen? Begrijp me niet verkeerd, ik cheat ook wel eens met chips. Maar 2 bussen pringles niet..
Laura82 schreef:Hahaha je verloren gewicht vieren bij de mac
Annikoe schreef:jaimy10 schreef:Ik hou van brede heupen en benen![]()
Maar ik hou sowieso van ''groot'' in de fitnessbranche hihi
Ik niet.. Weet je wat voor drama het is om een fatsoenlijke spijkerbroek te kopen
Of laarzen of chaps, want mijn kuiten zijn ook mega.
Spannend Janine!