[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 08:47

Captain schreef:
oliebol jullie maken me bang voor mijn tattoo op de rug. :+

Mooie tattoo Karin! Niet mijn stijl maar leuk gezet zo. :j

Ach joh ik heb een tattoo op mijn rug en viel gewoon zowat in slaap, was echt geen naar gevoel.
Pijn gevoel is relatief, iedereen heeft eigen plekken die meest gevoelig zijn.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 08:48

Onwijs gaaf Karin! Mooi
Klopt tis maar net waar welke zenuw punt geraakt wordt.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:22

Niemand ideeën/tips wat betreft mijn tattoo? :x

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:31

Die je wilde laten coveren toch? Je kan alleen iets coveren met donkerdere kleuren. Dat zou betekenen dat je met heel veel zwart moet gaan werken. Tenzij je hem eerst laat laseren.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:32

Zo ontzettend mooi dat rug landschapje met bloemen <3 En ook de onderarm mandala knalt er echt uit zeg, wauw!

En alle dames hier die geprikt zijn bij Roald (het worden er steeds meer zo te zien :') ) nog bedankt voor jullie ervaringen! Heb nu eindelijk de stoute schoenen aan getrokken en er een mailtje aan gewaagd :o

Wat betreft die sterretjes tattoo op de pols: eerst een paar lasersessies ondergaan is ook nog een optie! Dan wordt het een heel stuk minder dik/zwart en hoeft er dus ook niet zo duister overheen gewerkt te worden. Ben je al eens de shop ingelopen met je wat concretere ideeën of heb je via via info gevraagd? Ik zou trouwens ook wel kiezen voor een artiest die ervaring heeft met coveren.

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:32

Mooi Friemel! Ik ga dinsdag ook weer verder met mijn mandala sleeve. :))

Rug vond ik ook niet erg, had het idee dat je geëpileerd werd :Y) Na een tijdje kon ik idd ook wel slapen, lag heerlijk haha.

Gaaf hoor btw de rug tattoo :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:37

Memories schreef:
Wat betreft die sterretjes tattoo op de pols: eerst een paar lasersessies ondergaan is ook nog een optie! Dan wordt het een heel stuk minder dik/zwart en hoeft er dus ook niet zo duister overheen gewerkt te worden. Ben je al eens de shop ingelopen met je wat concretere ideeën of heb je via via info gevraagd? Ik zou trouwens ook wel kiezen voor een artiest die ervaring heeft met coveren.

Ik heb het bij 2 van de betere (vind ik) shops van Groningen al wel wat gevraagd, meer wat is er mogelijk omdat ik niet perse m'n hele onderarm gelijk vol wil en bij 1 raadde ze ook aan eerst wat te laseren, maar dat zie ik niet helemaal zitten. De sterretjes zijn al 3 keer opnieuw gedaan en kan nou niet zeggen dat ik het echt een fijne plek vind dus en laseren en dan nog een tattoo er weer overheen weet ik zo nog niet :x
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-05-17 10:03, in het totaal 1 keer bewerkt

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:38

Die bergen! Gaaf die combinatie van de gekleurde bloemen en dotwerk bergen, maar toch een echt geheel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 09:54

Wauw Karin wat is hij gaaf zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:04

Ik heb even gezocht maar voor mijn tattoo is laseren 100 euro (per sessie) dat vind ik nogal wat, dat besteed ik dan liever aan de nieuwe tattoo zeg maar.. Hoeveel van die sessies zullen er evt. nodig zijn hem te vervagen?

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:12

Super mooi zeg! En hou op met al die horror verhalen :')
Straks durf ik niet meer haha. Heb vanmorgen eindelijk de moed bij elkaar geraapt en gemaild :D

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:37

Annet_Dottie schreef:
Ik heb even gezocht maar voor mijn tattoo is laseren 100 euro (per sessie) dat vind ik nogal wat, dat besteed ik dan liever aan de nieuwe tattoo zeg maar.. Hoeveel van die sessies zullen er evt. nodig zijn hem te vervagen?

Is het nodig dat ie geheel verdwijnt Echt? Ik ben over een zwaluw getattooeerd en je ziet hem echt nog minimaal je weet straks echt niet meer wat het was behalve ik.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:44

Annet_Dottie schreef:

Tja, ik zou er beter nu even wat meer geld in steken dan dat je er straks weer niet blij mee bent. Je kan ook altijd even bij een goede tattooshop informeren. Ik zou een paar laser sessie toch echt wel overwegen als dat de uiteindelijk coverup veel mooier maakt. Vind persoonlijk 100 euro per sessie een hele redelijke prijs, het staat wel voor altijd op je lichaam he. Zou persoonlijk nooit op zoiets gaan bezuinigen. :o

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:47

Ik zou het als en lange termijn project zien en inderdaad eerst een paar sessies laten laseren. Het hoeft absoluut niet helemaal weg om mooi te kunnen coveren, maar met drie van die dikke zwarte sterren geef je een artiest weinig ruimte om iets moois te maken. Dan loop je straks misschien weer de deur met iets wat je eigenlijk niet mooi vind!

astra4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:49

__Sannne schreef:
Annet_Dottie schreef:

Tja, ik zou er beter nu even wat meer geld in steken dan dat je er straks weer niet blij mee bent. Je kan ook altijd even bij een goede tattooshop informeren. Ik zou een paar laser sessie toch echt wel overwegen als dat de uiteindelijk coverup veel mooier maakt. Vind persoonlijk 100 euro per sessie een hele redelijke prijs, het staat wel voor altijd op je lichaam he. Zou persoonlijk nooit op zoiets gaan bezuinigen. :o

Eens! Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat jij zelf wilt. Zoals Friem het doet kan geweldig mooi uitpakken, maar met wat extra investering heb je wel meer keus qua nieuw design. Mijn oude tattoo is 3 keer gelaserd voordat ik een cover up kreeg.

Friem, hij is gaaf!!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 10:49

Mooie tattoo's komen hier weer voorbij!

En 100 euro voor een laser sessie vind ik ook niet heel duur hoor. Of je moet er vijf nodig hebben, dan wordt het een ander verhaal. Ik zou gaan informeren hoeveel sessies er voor nodig zijn om het lichter te maken en dan iets erover laten zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 11:00

_Friemel schreef:
Annet_Dottie schreef:

Is het nodig dat ie geheel verdwijnt Echt? Ik ben over een zwaluw getattooeerd en je ziet hem echt nog minimaal je weet straks echt niet meer wat het was behalve ik.

Nee dat zeg ik toch ook niet? :P Daarom vraag ik hoeveel sessies zullen er ongeveer nodig zijn om hem te laten vervagen, er word aangeraden ook door de laatste tattooshop waar ik geweest ben hem een paar keer te laseren zodat de lijnen vager worden, dan is het makkelijker te coverren omdat de lijnen nu dik en pik zwart zijn.

Killyenn schreef:
Ik zou het als en lange termijn project zien en inderdaad eerst een paar sessies laten laseren. Het hoeft absoluut niet helemaal weg om mooi te kunnen coveren, maar met drie van die dikke zwarte sterren geef je een artiest weinig ruimte om iets moois te maken. Dan loop je straks misschien weer de deur met iets wat je eigenlijk niet mooi vind!

Ik laat natuurlijk never nooit meer iets zetten wat ik zelf niet mooi vind, als er alleen iets mogelijk is wat ik niet mooi vind loop ik er liever gewoon mee door, hij zit er tenslotte al 10 jaar :P Maar vandaar dat ik me er nu een beetje in probeer te verdiepen wat er evt mogelijk is om zonder laseren hem toch goed te coveren. Laseren is iets wat ik al een hele tijd wel in m'n achterhoofd heb dat was door een andere tattoo shop al eens ook als tip mee gegeven. Daar laat ik hem niet doen dus ik zal bij degene waar ik het wel wil doen ook nog eens vragen maar wil daar niet binnen lopen zonder verder me er in verdiept te hebben etc :D

astra4 schreef:
Eens! Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat jij zelf wilt. Zoals Friem het doet kan geweldig mooi uitpakken, maar met wat extra investering heb je wel meer keus qua nieuw design. Mijn oude tattoo is 3 keer gelaserd voordat ik een cover up kreeg.

Friem, hij is gaaf!!! <3

Dat is zo, ik ben voor nu even aan het kijken wat evt wel kan zoals de tattoo nu is waar laseren niet voor nodig is of dat er dan heel weinig over blijft. Het laseren is sowieso iets wat ik wel onthouden heb.

Verder nog even in het algemeen wat betreft of 100 euro wel of niet veel geld is voor laseren is denk ik per persoon ook verschillend, iedereen kan wel zeggen 100 euro is niet veel,, voor mij is 100 euro wel heel veel geld. Ik wil ook niet op de tattoo bezuinigen anders was er allang een cover over gezet maar wat voor de een niet veel geld is kan voor de ander wel heel veel geld zijn :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 11:03

Annet_Dottie schreef:
Verder nog even in het algemeen wat betreft of 100 euro wel of niet veel geld is voor laseren is denk ik per persoon ook verschillend, iedereen kan wel zeggen 100 euro is niet veel,, voor mij is 100 euro wel heel veel geld. Ik wil ook niet op de tattoo bezuinigen anders was er allang een cover over gezet maar wat voor de een niet veel geld is kan voor de ander wel heel veel geld zijn :)

Volgens mij wordt er ook nergens gezegd dat 100 euro voor niemand veel geld is. Ik zei alleen dat ik 100 euro voor een laser behandeling een best redelijke prijs vindt. ;) Ik dacht persoonlijk namelijk dat weglaseren veel duurder zou zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 11:06

__Sannne schreef:
Annet_Dottie schreef:

Volgens mij wordt er ook nergens gezegd dat 100 euro voor niemand veel geld is. Ik zei alleen dat ik 100 euro voor een laser behandeling een best redelijke prijs vindt. ;) Ik dacht persoonlijk namelijk dat weglaseren veel duurder zou zijn.

Dat zeg ik ook niet maar goed, reageerde overigens ook niet op jou persoonlijk ;) Zijn meer die zeiden dat ze 100 euro daar voor niet duur vinden. Ik heb mazzel dat het geen hele grote tattoo is maar 1 laser sessie is al het dubbele van wat ie uberhaupt gekost heeft in eerste instantie. Dat vind ik allemaal zonde geld omdat ik geen vetpot op mijn spaarrekening heb helaas om even te laseren en dan nog een tattoo er over heen te zetten. Ik wil het best maar probeer eindelijk een beetje verstandig met m'n geld om te gaan dus dan word het op den duur keuzes maken :)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 11:28

Bedankt iedereen voor de complimenten over mijn bergjes <3 ik loop nog maar een ochtend zonder BH (wel ook paardgereden :') ) en ik moet toch iets gaan bedenken voor mijn werk maandag :=

Laseren van die sterren lijkt me inderdaad wel nodig voor een mooie cover up.. ik weet eigenlijk niet hoeveel het vervaagt per sessie, maar ik kan me niet voorstellen dat je vaker dan drie keer zou moeten voor een vervaging?

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 11:31

Plak BH? :)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 11:34

Daar zat ik ook aan te denken! Strapless valt er helaas nog overheen. Ik ga even kijken hoe of wat. En anders maar een wat losser shirt aan :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 11:56

Annet_Dottie schreef:

Een vriendin van mij laat momenteel ook een tattoo weg laseren. Ze is nu een stuk of 4/5 sessies verder en het is nog wel zichtbaar (het waren bij haar gelukkig minder dikke lijnen).

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 12:09

Ik heb het dus zo en ik denk dat dit bij haar ook zeker mogelijk is :j

Afbeelding
Ff getekend waar de zwaluw zat en daar omheen zat nog een groene achtergrond.

Afbeelding

Als je hem echt helemaal wil verbergen zijn het geheel zwarte vlakken maar als het dikke lijnen zijn komt hij er alsnog doorheen en anders toch laseren :j

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-17 12:31

Mijn moeder laat haar tattoo weglaseren met zo'n actie van Groupon geloof ik.. betaalde ze één sessie en ze mag nu blijven komen tot haar tattoo weg is. Helaas (voor haar én de shop :') ) heeft ze een eigenwijze tattoo die na een jaar nog steeds zichtbaar is, maar ze betaalt niks extra's.