_Friemel schreef:Annet_Dottie schreef:Ik heb even gezocht maar voor mijn tattoo is laseren 100 euro (per sessie) dat vind ik nogal wat, dat besteed ik dan liever aan de nieuwe tattoo zeg maar.. Hoeveel van die sessies zullen er evt. nodig zijn hem te vervagen?
Is het nodig dat ie geheel verdwijnt Echt? Ik ben over een zwaluw getattooeerd en je ziet hem echt nog minimaal je weet straks echt niet meer wat het was behalve ik.
Nee dat zeg ik toch ook niet?
Daarom vraag ik hoeveel sessies zullen er ongeveer nodig zijn om hem te laten vervagen, er word aangeraden ook door de laatste tattooshop waar ik geweest ben hem een paar keer te laseren zodat de lijnen vager worden, dan is het makkelijker te coverren omdat de lijnen nu dik en pik zwart zijn.
Killyenn schreef:Ik zou het als en lange termijn project zien en inderdaad eerst een paar sessies laten laseren. Het hoeft absoluut niet helemaal weg om mooi te kunnen coveren, maar met drie van die dikke zwarte sterren geef je een artiest weinig ruimte om iets moois te maken. Dan loop je straks misschien weer de deur met iets wat je eigenlijk niet mooi vind!
Ik laat natuurlijk never nooit meer iets zetten wat ik zelf niet mooi vind, als er alleen iets mogelijk is wat ik niet mooi vind loop ik er liever gewoon mee door, hij zit er tenslotte al 10 jaar
Maar vandaar dat ik me er nu een beetje in probeer te verdiepen wat er evt mogelijk is om zonder laseren hem toch goed te coveren. Laseren is iets wat ik al een hele tijd wel in m'n achterhoofd heb dat was door een andere tattoo shop al eens ook als tip mee gegeven. Daar laat ik hem niet doen dus ik zal bij degene waar ik het wel wil doen ook nog eens vragen maar wil daar niet binnen lopen zonder verder me er in verdiept te hebben etc 
astra4 schreef:Eens! Het hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat jij zelf wilt. Zoals Friem het doet kan geweldig mooi uitpakken, maar met wat extra investering heb je wel meer keus qua nieuw design. Mijn oude tattoo is 3 keer gelaserd voordat ik een cover up kreeg.
Friem, hij is gaaf!!!

Dat is zo, ik ben voor nu even aan het kijken wat evt wel kan zoals de tattoo nu is waar laseren niet voor nodig is of dat er dan heel weinig over blijft. Het laseren is sowieso iets wat ik wel onthouden heb.
Verder nog even in het algemeen wat betreft of 100 euro wel of niet veel geld is voor laseren is denk ik per persoon ook verschillend, iedereen kan wel zeggen 100 euro is niet veel,, voor mij is 100 euro wel heel veel geld. Ik wil ook niet op de tattoo bezuinigen anders was er allang een cover over gezet maar wat voor de een niet veel geld is kan voor de ander wel heel veel geld zijn