Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:28

Shenavallie schreef:
Vandaag een flesje van Born Pretty binnengekregen met cat-eye effect. Was alweer vergeten dat ik die al een keer had besteld (of had ik het gewonnen?). Dus natuurlijk meteen geprobeerd! :D
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal met andere merken, dus kan niet zeggen of ik het wel of niet prettig vind werken. Ik weet alleen dat zodra je een lijntje hebt gemaakt, je het gelijk onder de lamp moet doen. Als je te lang wacht, dan is het effect weg, zo leek het. Of de hele nagel is één cat-eye. Mijn camera doet het niet zo best meer, dus hopelijk is het nog een beetje te zien.

[ [url=m/XUJP90.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/MhOjqp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel gaaf!

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:32

Cinnepin schreef:
Janinevv schreef:
[ [url=m/FYiorn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mn zomerse lakje gaat er nu echt af, zat er vanaf zondag op nog best knap en mn agels zijn weer lang dus vanavond even kort knippen na het werk.

Dan maar wat winters opdoen :o

gewone nagellak neem ik aan?

Haha ja had ik toch gezegd dat ik geen tijd meer had voor gel en voor me nagels is nu beter om even geen gel te doen :o

Is gewoon catrice lakje

c_alsemgeest

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:33

Wel een leuk kleurtje janine :j

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:35

c_alsemgeest schreef:
Wel een leuk kleurtje janine :j

Dankje haha!
Is : bring me to the coral island

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 08:34

@ LadyMadonna: Gisteravond geprobeerd om het magneetje niet te bewegen, maar alleen stil te houden op één plek en dan krijg je inderdaad een heel ander effect. Dan is het echt een flip-flop-kleur: op de ene kant paars/blauw en als je het kantelt is het koper. Heel gaaf, maar ik krijg het niet met mijn camera vastgelegd. Ik zal vanmiddag aan mijn man vragen of hij het met zijn smartphone misschien wel vastgelegd krijgt.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 10:57

Shenavallie schreef:
Vandaag een flesje van Born Pretty binnengekregen met cat-eye effect. Was alweer vergeten dat ik die al een keer had besteld (of had ik het gewonnen?). Dus natuurlijk meteen geprobeerd! :D
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal met andere merken, dus kan niet zeggen of ik het wel of niet prettig vind werken. Ik weet alleen dat zodra je een lijntje hebt gemaakt, je het gelijk onder de lamp moet doen. Als je te lang wacht, dan is het effect weg, zo leek het. Of de hele nagel is één cat-eye. Mijn camera doet het niet zo best meer, dus hopelijk is het nog een beetje te zien.

[ [url=m/XUJP90.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/MhOjqp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ik het zo zie gok ik dat ik gewoon de verkeerde heb binnen gekregen en dat er een sticker is opgeplakt met cat eye :')

Edit, Jep... heb idd een hele andere gekregen, nadeel als je 15 lakjes tegelijk laat komen je weet niet meer precies hebt besteld :') ik heb een metallic gekregen oid gok ik.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 12:47

Zonde :\.

Ik ga als ik thuis ben de citroen eens proberen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 13:07

Weet er iemand de kortingscode voor pretty polish? :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 13:14

Laat maar, heb m al :D

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 14:09

"Perfect plum" van de Hema met mat Top Coat ook van de Hema <3
Afbeelding

Poging gedaan tot beetje gelijk te maken, maar lange nagels zijn me heilig dus niet te veel :=

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 17:42

Heel mooi geworden! Dit vind ik nog een nette lengte, langer vind ik niet mooi. En Hema heeft hele mooi (normale) lakjes. :j

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 18:16

mee eens met bovenstaande

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 18:22

Beeld vertekend wel een beetje denk ik, wijs- en middelvinger zijn gewoon normale lengte, andere 3 iets langer dan gewoonlijk, pink is 2mm af denk ik
Ik kan enkel niets met mijn handen/vingers als ze korter zijn. Daarom knip ik ze ook niet, verschrikkelijk gevoel :+

Hema heeft inderdaad mooie lakjes! Blijven ook goed lang zitten :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 18:27

Supermooie kleur :+: .

Hoe lang moeten nagels weken in de citroen om eventueel effect te hebben :o ?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 09:33

Ik ben bang dat het niet aan de camera's ligt, maar aan mijn 'talent' om die te gebruiken. Deze zijn met de mobiel van mijn man gemaakt, ook daar krijg ik het effect niet goed in beeld.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 15:08

Ze zijn gaaf <3 ik had dus die donker paarse ook besteld, kreeg gister berichtje terug kon wel geld terug krijgen, ja fijn maar heb hem dan nog niet :') ik heb trouwens verschillende magneetjes erbij besteld zodat er meerdere vormpjes waren :j maar goed heb ik niets aan, ga zo maar eens weer bestellen..

Skessa_ schreef:
Weet er iemand de kortingscode voor pretty polish? :)

Zag het te laat maar anders had ik er 1 voor je :D wat heb je besteld?

Ik ben blij, net bij de action balen want ja wat ga ik doen met mijn nailart.. je had van die kleine bakjes met vakken maar goed dan moet dat weer in een doos en kwasten en vijlen weer los etc... draai ik me om liggen ze daar ineens in supersize maat en maar 4,80.
Ben helemaal blij eindelijk een uren meer zoeken naar vijlen en andere dingen die ik nodig heb...

Afbeelding
Voor :=

Afbeelding
Nu *\o/*

En voor mijn lakjes zijn er 2 stoffen tassen onderweg met vakjes die er dan bij kunnen in de berging :D

Afbeelding
Nail art @ the moment.

Voor het mooie had ik nog wat aandacht aan het vijlen kunnen bereden maar na 2,5 uur was ik er hè-le-maal klaar mee.. met tips ben ik zo klaar maar sjablonen is best nog heftig nu 3de keer en ik begin het wat door te krijgen :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 16:16

HA HA HA, zóóó herkenbaar! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 16:53

Omdat ik echt dominant rechts ben, heb ik mijn man gevraagd om mijn rechterhand voor me te lakken. Dit was de eerste keer dat hij iets dergelijks ging doen en hij had er lol in! :D

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 17:05

Iemand van jullie ervaringen met Vaseline healthy hands stronger nails? De roze verpakking.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 17:05

Shenavallie schreef:
Omdat ik echt dominant rechts ben, heb ik mijn man gevraagd om mijn rechterhand voor me te lakken. Dit was de eerste keer dat hij iets dergelijks ging doen en hij had er lol in! :D

[ [url=m/N1RwHJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor een eerste keer best knap :D.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 17:34

_San87_ schreef:
Iemand van jullie ervaringen met Vaseline healthy hands stronger nails? De roze verpakking.

Ik vind hem erg fijn :j Mijn handen worden er duidelijk direct zachter en soepeler van. Om verschil in mijn nagels te zien moet ik hem denk ik iets vaker smeren. Ik smeer mijn handen vaak in en daarna vergeet ik het weer een paar dagen }:0 Wat ik ook fijn vind is dat hij snel intrekt. Bij een aantal blijft het zo op je hand liggen en blijven ze nog lang vettig, dat is met deze niet het geval.

Ik heb trouwens mijn Born Pretty gellakjes van Alie binnen. Ben er zo blij mee, mijn gellak blijft eindelijk langer dan 2 dagen zitten. :') Met Pink Gellac lag het er na 1/1,5 dag er vaak weer af, met deze niet :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 18:00

Afbeelding

Voor het eerst een smile line geprobeerd, is nog niet zoals het hoort, maar lekker oefenen :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 18:04

mm op de foto lijkt de wijsvinger niet goed gelakt..is lichtinval...gelijk mijn wijsvinger geïnspecteerd maar is toch echt goed gelakt :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 18:16

_San87_ schreef:

Wat grappig en bizar. Wou hetzelfde vragen vandaag. :=

Heb hem vandaag voor het eerst gebruikt. Hij trekt iig snel in!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-17 18:26

Afbeelding

zo betere foto