[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:15

Die gaat op het lijstje om ergens in mijn sleeve verwerkt te worden :))

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:24

Emma _O- Dat soort tattoos zijn zo leuk.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:50

Hahaha Emma ik dacht dat jij die al lang zou kennen _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:51

Ja ik ken dus wel 'men are temporary, cats are forever', maar deze niet. Gaat op het lijstje :))

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:04

Die kende ik zelfs :oo bij 1337tattoos.com kun je op categorie zoeken, misschien staat daar nog iets bij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:05

Ik vind het over het algemeen leuker om mijn artist zelf dingen te laten ontwerpen, zodat ik zeker weet dat wat ik heb in ieder geval tot op een bepaalde hoogte iets origineels heb haha. Hoef ook alleen het tekstje, de afbeelding erbij wil ik sowieso niet, misschien een andere!

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:14

Ja snap ik, ik vind het juist wel fijn om references te zoeken, want anders zou ik toch blijven zeggen dat de tekening veranderd moet worden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:14

Ja ik heb ook altijd wel ideeen hoor, en die kijk ik ook af van anderen of van plaatjes!

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:51

Morgen m''n eerste!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 00:12

Succes!
Wat laat je zetten?
En op welke plek?

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 07:27

Vlindertje op m'n rug, alleen lijntjes, heel simpel :)!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:55

Hallo, ik heb even een vraagje.
Ik heb voor 8 oktober een afspraak staan bij Alexandr van Needle Art voor een klavertje vier.
Nu kreeg ik een poosje terug de mail dat de afspraak staat en ik een aanbetaling moest doen, zodra die aanbetaling binnen was zou ik een bevestigingsmail krijgen. Deze mail heb ik nog niet gehad maar daarvoor heb ik van de week even gemaild.
Maar nu is mijn vraag hoe zij het dan qua het ontwerp doen. Dit is nog niet getekend oid en ik heb hun hier nog niet over gehoord terwijl ik het volgens mij wel al gevraagd had. Ik heb wel een lichtelijk idee namelijk hoe ik het wil maar het staat nog niet officieel op papier ofzo

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 11:59

Ik heb mijn tattoo ook bij alexandr laten zetten. Hij heeft het ter plekke 'ontworpen' en gezet. Had ik niet verwacht en heb me er door laten overrompelen waardoor het nogal anders is geworden dan ik in mijn hoofd had.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:01

Ik geloof inderdaad dat Alexandr een eigen wijze heeft wat betreft afspraken, aanbetalingen en ontwerpen. Ik zou even bellen :j

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 13:46

Kimbers schreef:
Ik heb mijn tattoo ook bij alexandr laten zetten. Hij heeft het ter plekke 'ontworpen' en gezet. Had ik niet verwacht en heb me er door laten overrompelen waardoor het nogal anders is geworden dan ik in mijn hoofd had.

Oh hmm nee dat zou ik persoonlijk denk ik toch niet zo heel fijn vinden....denk ik....ja of het ontwerp moet dan natuurlijk gewoon echt heel mooi worden. Maar ik denk dat ik van tevoren toch meer zou weten...hmm lastig. Ik wacht nog even af of ik antwoord krijg op me mail.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:18

Voorlopig de eerste en de laatste!! Ik ben ook een mietje!! Wel superblij met het resultaat!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:19

Fotooooooo!!

Ik heb voorlopig even de redelijk grote armtattoo van de baan gegooid, het ziet er naar uit dat ik eerst voor een tweede, kleine tattoo ga.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:20

Ik zou dus geen aanbetaling doen voordat je weet hoe het ontwerp wordt. Straks ben je niet tevreden en dan?

Lon83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:27

Ik zag de aanbetaling juist al betaling voor het geleverde ontwerp. Als ik het ontwerp niet mooi had gevonden, was zijn ontwerp-tijd wel betaald. Lijkt me heel logisch dat een artist dat vraagt. Zoals hij toen ook zei: dat tekenen is niet zozeer de hobby... Als jij je wensen duidelijk genoeg weet te maken moet het toch goedkomen, en de meeste artists maken toch ook echt wel aanpassingen voor je.
Door een aanbetaling te doen deel je het risico vind ik.

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:29

Een aanbetaling vind ik ook wel normaal inderdaad, als vergoeding voor de tekentijd. Máár, dan moet het ontwerp wel naar mijn zin zijn (wat bij iedereen over het algemeen best reëel is lijkt me). Dan is het dus ook niet verstandig als artiest zijnde, om het ontwerp op de dag van het zetten pas te laten zien. Aanpassingen kunnen dan niet meer worden gedaan..

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 17:38

Foto lukt niet, doe ik zo op de pc!!

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:37

Ik heb voor mijn tatoeage toentertijd geen aanbetaling hoeven doen, ik heb een stuk tekst en een vlindertje (tekst gestempeld en vlinder direct op de huid nadat ze een beeld had van hoe ik het voor me, en die was meteen zoals ik hem wilde dus dat was perfect) en dit is toen ik langs kwam samen uitgedacht en erop gezet. Super fijn, omdat ik al zo'n duidelijk beeld had van wat ik wilde :j

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 19:50

Ik heb £50 betaald voor mn tekening.
En toen ik die goed bleek te vinden is we wat afgetrokken van mn totaalprijs maar voor de echte tattoo moest ook nog een aanbetaling. :)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 22:54

ik heb ook geen aanbetaling gedaan :) heb wel bij de eerste sessie meteen het hele bedrag betaald, vertrouw wel op dr na al die uren samen haha :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 02:20

Nagini schreef:
Ik heb £50 betaald voor mn tekening.
En toen ik die goed bleek te vinden is we wat afgetrokken van mn totaalprijs maar voor de echte tattoo moest ook nog een aanbetaling. :)

Phred wil inderdaad ook een aanbetaling van mij, dus zal na de 24ste even langs gaan haha. :))