Heb het topic globaal een beetje doorgelezen, lees veel positieve verhalen. Vanmiddag de 30day shred gedownload en vanaf morgen ga ik ervoor Nog even 's middags langs de sportwinkel voor gewichten en dan ben ik good to go! Ben benieuwd wat het gaat doen voor mijn lichaam.
Hoe gaat bij jullie het opdrukken? Mij lukt dat echt niet :S en is zoooo frustrerend.
Armario
Geplaatst: 11-04-13 09:10
Body revolution is niet zo ingewikkeld hoor:
Week 1 en 2: - Dag 1: workout 1 - Dag 2: workout 2 - Dag 3: cardio 1 - Dag 4: workout 1 - Dag 5: workout 2 - Dag 6: cardio 1 - Dag 7: rust
Week 3 en 4: - Dag 1: workout 3 - Dag 2: workout 4 - Dag 3: cardio 1 - Dag 4: workout 3 - Dag 5: workout 4 - Dag 6: cardio 1 - Dag 7: rust
Week 5 en 6: - Dag 1: workout 5 - Dag 2: workout 6 - Dag 3: cardio 2 - Dag 4: workout 5 - Dag 5: workout 6 - Dag 6: cardio 2 - Dag 7: rust
Week 7 en 8: - Dag 1: workout 7 - Dag 2: workout 8 - Dag 3: cardio 2 - Dag 4: workout 7 - Dag 5: workout 8 - Dag 6: cardio 2 - Dag 7: rust
Week 9 en 10: - Dag 1: workout 9 - Dag 2: workout 10 - Dag 3: cardio 3 - Dag 4: workout 9 - Dag 5: workout 10 - Dag 6: cardio 3 - Dag 7: rust
Week 11,12 en 13: - Dag 1: workout 11 - Dag 2: workout 12 - Dag 3: cardio 3 - Dag 4: workout 11 - Dag 5: workout 12 - Dag 6: cardio 3 - Dag 7: rust
Veel afwisseling dus! Ik heb een deel van de kickstart week gedaan, dan doe je in week 1 er telkens nog eens Cardio 1 achteraan. De workouts zijn best leuk, ik heb tot nu toe workout 1 en 2 en cardio 1 en 2 gedaan .
Mars
Geplaatst: 11-04-13 09:44
Luigi schreef:
Hoe gaat bij jullie het opdrukken? Mij lukt dat echt niet :S en is zoooo frustrerend.
Bij mij ook niet hoor, ik moet zeggen dat ik dat ook nooit gekund heb. Toch vind ik de planks in lvl nog een stukje vervelender dan het opdrukken uit lvl 1
Oh bedankt voor de verduidelijking, Armario! Ik dacht dat er veel meer herhaling zou zijn, maar dat valt reuze mee. Ik wil me er best eens aan wagen binnenkort
Luigi: je zal er van versteld staan als je steeds je best doet hoe snel het opdrukken beter gaat! Ik heb het ook nooit gekund, ging zo'n beetje dood tijdens level 1 van de shred, maar nu gaat het al stukken beter. Viel me vooral op in Level 3. Het blijft natuurlijk wel zwaar en moeilijk, maar het begint er tenminste op te lijken
Looking good! Ik zal binnenkort ook weer eens opmeten / foto's maken.
lillytjuh
Geplaatst: 11-04-13 11:00
Body revoltution ziet er zo goed uit! Ik mag ook bij a rustig gaat sporten! Hardlopen gaat nu goed, na een dag werk nog wel een zere schouder. Maar zonder opdrukken of iets moet het nu wel lukken!
Doubtless
Geplaatst: 11-04-13 11:04
NGU: Ziet er top uit Na welke programma's heb je zulk resultaat gekregen?
Kan merken dat ik gisteren goed m'n best heb gedaan: Benen, billen en buik spierpijn!
Ocharme Luigi, ik kan me voorstellen dat dat soms een beetje frustreert... maar langs de andere kant: je zet door, en zoals Jillian zegt: it's all about the effort. Je doet je best, en daar gaat het om
Doubtless: Spierpijn is stiekem een beetje leuk he
Doubtless
Geplaatst: 11-04-13 11:33
Bhris: Ik vond the day after leg day altijd ver-schrikkelijk, maar dat komt omdat je beperkt wordt in je dagelijkse dingen (lopen als een pinguin vind ik echt rot ). Maar dat beetje spierpijn dat aangeeft dat je sterker wordt vind ik top Ook super motiverend om vandaag dan weer aan de slag te gaan
Ik ben dan juist weer een watje met abs, dan vind ik mezelf rete sielugh
gea_thora
Geplaatst: 11-04-13 12:05
Dames die de abs-workout van de dame op het strand erbij doen.. hebben jullie ook dat je bij sommige oefeningen haast als een rups steeds vooruit schuift? (ik heb dat vooral als ik mijn benen naar beneden moet doen en weer op moet tillen zegmaar) Doe ik het nu fout, of hebben meer mensen dit probleem? Ik vind het lastig om in mijn drukke schema elke dag te shredden, daarom doe ik het nu gewoon zo vaak mogelijk en dan die workout van de beach-dame erachteraan! Die is wel enorm zwaar zeg!
Hoe span je nou eigenlijk je buik echt goed aan? :")
Vanavond dag 3 heb goed spierpijn in mn kuiten en vooraan bij de oksels haha
Annash
Blogger
Geplaatst: 11-04-13 12:50
Ik hou ook van spierpijn, waar maakt me niet uit, maar ik kom er nog steeds niet aan toe. Gisteren schoot het me weer in mijn rug! Ik word er zo moe van onderhand.
Lees hier nog wel steeds bij en ben blij te zien dat jullie zo super fanatiek blijven. Loes, je foto's vond ik echt prachtig. Wat zie jij er al fantastisch uit!