wat een gave kaptafel en de spulletjes maken helemaal af

ben verliefd geworden op deze lipkleur
iemand suggestisch welk lippenstift (die wel in nl te krijgen is) erop lijkt https://www.youtube.com/watch?v=8_uLoaqtWwc
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

iemand suggestisch welk lippenstift (die wel in nl te krijgen is) erop lijkt
Gaaf behang ook trouwens

kwam nieteens door mijn makeup!!

.
maar het is al een heel stuk minder.
Dus ik ben m'n MALM kast die ik eerst voor makeup, body&face en haar (allemaal een la) gebruikte aan het leeghalen zodat ik daar alle kleding oliebol die ik op die andere kamer had liggen in kan leggen. Ik moet een echt een nieuwe kledingkast aan gaan schaffen ofzo 
(voornamelijk de laatste 3 want makeup heb ik laatst al gedaan)
ik durf er nog niet aan te denken hoeveel dozen ik straks nodig heb om mijn kasten leeg te maken
wil misschien ook een kledingrek ofzo halen voor kleding die ik op dat moment minder gebruik. Heb ook ernstig plaats tekort in mijn kast...
Mn twee planken in de badkamer kast zijn iig weer propvol gezet
En ik heb een nieuwe functie voor mn doosjes die ik eerst voor al mn makeup gebruikte gevonden 
xNavatu schreef:Oh lol nee, dat was een typfoutje :'D Hij was 31,50! Ook goed te doen vond ik
Maar goed dat je je make-up laatst al gedaan had hihi
Met die kortingscode die laatst in de brieven bus lag
En koop verder toch alleen online.. kom bijna nooit in de winkels omdat ik daar speciaal voor naar de stad moet rijden. En MAC hebben we hier toch niet dus echt interessant is het niet.. ik koop bijna alleen maar make-up van MAC, Illamasqua en Nars.
Plus deze was online te bestellen en voor die van ICI moet je naar een winkel en daar was ik te lui voor dus ik heb deze gekocht