Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gianti

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 18:02

heyyy

wat een gave kaptafel en de spulletjes maken helemaal af <3

ben verliefd geworden op deze lipkleur <3 iemand suggestisch welk lippenstift (die wel in nl te krijgen is) erop lijkt

https://www.youtube.com/watch?v=8_uLoaqtWwc

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 18:10

Mooi deijs! Echt een droom zon tafel

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 18:39

Hij is mooooooi Iris! <3

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 18:43

Heel mooi Iris! <3 Gaaf behang ook trouwens :))
Ik zou bij die kaptafel alleen echt dikke problemen hebben met het niet kwijt kunnen van al mn zooi denk ik _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 18:55

Bedankt iedereen :D

Ja dat probleem ondervond ik ook :') kwam nieteens door mijn makeup!!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 18:56

Ja er zit ook niet veel opbergruimte in, ik zou er echt een kast bij moeten hebben :=

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 19:00

Die la is best wel groot maar ik red het niet met parfum en bodylotions enzo :')
ik ga volgende week naar IKEA kijken voor nog een kastje :P

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 19:02

Aleeeeeex! Haha die zijn ideaal. Maar dat was ook waarom ik in eerste instantie twijfelde om die kaptafel te kopen. Heb teveel zooi ervoor. Nu krijg ik er een met redelijk wat lades en genoeg (hoop ik) opbergruimte :D
Maar ik blijf deze echt heel leuk vinden!

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 20:03

Ik ga deze week een Micellair water aanschaffen en Tea Tree Oil, gewoon om even te testen!
Dat Micellair water, gebruiken jullie dat 2 keer per dag? En dan in plaats van make-up remover ofzo?

Ik heb nu gewoon een MALM ladekast met 3 lades van de Ikea. bovenop staan random dingen als parfum, sierraden en everyday dingen (make-up remover, watjes, bodylotion ed.). En ik heb 1 lade waar mijn make-up in zit :).
Maar ik wil ook een kaptafel, dat ziet er zó mooi uit, vind ik!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:06

Manonfleur, ik zelf gebruik micellair water of tonic als laatste, om restjes makeup te verwijderen. Ik heb eerst een reinigingsgel van garnier voor de gemengde tot vette huid, en gebruik dan tonic of micellair water. En om puistjes ' aan te stippen 'heb ik een stick met tea tree, van dr organic. Als dagcreme heb ik de tea tree lotion van de body shop of een dagcreme van therme. Voor s nachts ook weer tea reee van de bodyshop. Of vitamine e nachtcreme van de body shop. Toch heb ik nog wel eens puistjes, pas nog een krater naast mijn neus :+ maar het is al een heel stuk minder.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:11

Ik gebruik miccelair water ook als tonic om de laatste restjes mee weg te halen, en als ik veel makeup op heb als makeup remover voor mijn cleanser.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:16

Teatree oil werkt voor mij helaas niet.. Paula's choice ook niet en La Roche Posay nog enigsinds.. Het beste voor mijn huid is wassen met kokosolie, daarna restje eraf halen met een milde tonic van Kiehls,en daarna nog een keer licht insmeren met kokosnootolie en dat snachts in laten trekken. Dus dat doe ik trouw, haha.

Zo jezus ik ben al mn zooi weer aan het uitruimen (Leuk hoor, ouders die hun kamer laten verbouwen waardoor jij al je troep ook weg moet halen uit een andere kamer waar hun tijdelijk naartoe gaan. Ik kom kleding ruimte tekort :') Dus ik ben m'n MALM kast die ik eerst voor makeup, body&face en haar (allemaal een la) gebruikte aan het leeghalen zodat ik daar alle kleding oliebol die ik op die andere kamer had liggen in kan leggen. Ik moet een echt een nieuwe kledingkast aan gaan schaffen ofzo :')
Maargoed ik ben nu dus nog een grote opruiming aan het houden in makeup, face & body & hair stuff :)) (voornamelijk de laatste 3 want makeup heb ik laatst al gedaan)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:23

Ik ben erg blij met m'n embryolisse cream.. Meeste zijn te zwaar voor mn huid en dan krijg ik juist last van glim en verstoppingen. M'n huid heeft weinig nodig schijnbaar. Ik gebruik micellair als reiniger wanneer ik niet s avonds douche

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:34

Leuk he nadine :D ik durf er nog niet aan te denken hoeveel dozen ik straks nodig heb om mijn kasten leeg te maken :+ wil misschien ook een kledingrek ofzo halen voor kleding die ik op dat moment minder gebruik. Heb ook ernstig plaats tekort in mijn kast...

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:59

Ja ik heb 1 deel van mn kast voor kleren in mn eigen kamer, dan staat er nog een grote kast van mij op de gang, en ik heb dus allemaal zooi op dat extra kamertje liggen.. maar dat moet nu dus weg, huil.

Anyways, ik heb al wel iets van progress gemaakt :D Mn twee planken in de badkamer kast zijn iig weer propvol gezet :') En ik heb een nieuwe functie voor mn doosjes die ik eerst voor al mn makeup gebruikte gevonden :))
.. plus ik denk dat ik zo commentaar ga krijgen op mn plekjes-claimen gedrag in de badkamer _O-

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:31

xNavatu schreef:
Oh lol nee, dat was een typfoutje :'D Hij was 31,50! Ook goed te doen vond ik :))

Ben benieuwd waar jij die foundation gehaald hebt? Ik heb hem bij de Ici gekocht voor 37,80. Bij de Douglas kost hij 42 euro.

Leuk al al je spulletjes verhuizen :+ Maar goed dat je je make-up laatst al gedaan had hihi

Deijs, ziet er mooi uit!!

Djilna, leuk al die Lush producten! Ik ben 1x in een Lush winkel geweest en wist echt niet waar ik moest kijken. Wou alles wel meenemen en ben uiteindelijk alleen met een lipscrub thuis gekomen :+

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:34

Douglas :P Met die kortingscode die laatst in de brieven bus lag :))

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:39

Ik heb geen kaart van de Douglas en we krijgen vaak geen folders binnen omdat we net buiten het dorp wonen en ze dan te lui zijn een paar meter verder te fietsen.. Wel fijn die koringscode hihi. Scheelt toch weer een paar euro!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:42

Oh maar dat is echt zo'n kaart met adres etc erop, krijg je die ook niet? :oo
Of heb je geen Douglascard misschien? Want de normale prijs is voor mij ook 37,80 bij de Douglas door die 10% korting die je met die card krijgt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:43

Wat mooi Deijs, je behang is ook super gaaf!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:47

Ze zegt toch dat ze geen kaart van Douglas heeft _O-

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:48

:o Blondt. :')

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 00:05

Hihi, geen douglascard idd. Vind het wat flauw om daar voor te betalen terwijl die van ici gratis is :Y) En koop verder toch alleen online.. kom bijna nooit in de winkels omdat ik daar speciaal voor naar de stad moet rijden. En MAC hebben we hier toch niet dus echt interessant is het niet.. ik koop bijna alleen maar make-up van MAC, Illamasqua en Nars.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 00:24

Ik hoefde 'm eerst ook niet maar dit soort dingen zijn wel nice :)) Plus deze was online te bestellen en voor die van ICI moet je naar een winkel en daar was ik te lui voor dus ik heb deze gekocht :+
Mac producten koop ik namelijk 9vd10 keer bij de Douglas dus dan spaar ik daar weer wat mee op haha :D

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 00:31

Hij is ook online bij de Ici te bestellen hoor :+ Heb ik ook gedaan :Y) Ik heb 1W2 besteld. Maar als je toch veel MAC koopt bij Douglas is zo'n kaart idd wel handig om punten te sparen.