Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Time2Tri schreef:@Sakura789 gaaf , waar laat je de bike fit doen ?
Queelens schreef:Fijn zebra! Helemaal klaar ervoor! Maar zie ik nou dat ze er een andere type schijfrem op hebben gezet haha? Wordt de huidige niet meer geleverd? Ik zou ze dan alle twee vervangen maar dat is mijn lichtelijke overdreven OCD misschienhet functioneert natuurlijk prima verder heb ik van het weekend ondervonden toen ik even voor de time being een schijfrem moest wisselen voor. Wel een strakke set up zo met de bidons en het frame tasje!
Gaat hard he Sakura! De lampjes kunnen inderdaad weer uit de kast. Als iemand trouwens nog tips heeft voor de montage van mijn voorlampje. Ik heb dus geen rond maar plat stuur en daardoor staat mijn lamp altijd relatief hoog gericht waardoor ik mensen echt de ellende in schijn haha. Heb ju een Lezyne maar zou eigenlijk iets moeten hebben wat je makkelijker kan richten tov de bevestiging..
Zebrastreep schreef:@Time2tri
Dankjewel voor je compliment! En wat spannend dat je in Barcelona gaat starten! Is het een internationale wedstrijd?
En 4 km zwemmen kan ik alleen maar respect voor hebben , volgens mij is dat ongelofelijk zwaar.