Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 12:32

ik ben niet aan de pil, maar ik wil er wel weer aan beginnen. Ik heb het een keer geprobeerd, maar toen was ik 2 weken ongesteld, en dat op me vakantie. Dus toen ben ik weer gestopt met de pil en eigenlijk nooit meer begonnen, maar aangezien ik sinds kort weer een vriend heb, wil ik er wel weer aan beginnen.

lijnen doe ik zowiezo niet, ik wil liever aankomen, maar ik ben heel slecht met eten, kan moeilijk dingen naar binnen krijgen, maarja.

Kimmes

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:05

Ik zou als ik jou was nog maar wachten met een vergroting. Idd, als je wat dikker wordt, worden je borsten ook groter. En naar wat ik uit jouw verhaal begrijp, doe wil je het doen, omdat je omgeving vind dat je weinig hebt? Nooit doen om die reden :n
Daarbij kun je misschien ook geen borstvoeding meer geven. Daar ben je nu misschien nog niet mee bezig, maar die tijd gaat wel komen.
Daarbij is het dan ook nog maar afwachten hoe het er tijdens en na een zwangerschap uit gaat zien.
Tenzij je er onder te lijden hebt natuurlijk. Anders niet doen.
En vergroting wordt niet vergoed.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:45

smurffie schreef:
Die bikini staat ook bij de otto te koop! daar kan je m bestellen!

dat is het probleem juist, heb gebeld en ze verzenden niet naar belgie :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 12:55

Hmmm, wat denken jullie trouwens... zijn er ook strapless beha's in grote cupmaat/kleine omvang? Ik wil echt dolgraag m'n mooie strapless jurk weer eens aan binnenkort :o

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 13:30

Ilsemarie schreef:
Opzich is je cupmaat zelf niet belangrijk maar of je ermee in verhouding bent! Als jij tenger gebouwd bent is 70B juist super mooi! Ik ben breder en ik ben ook in verhouding, bij mij zou 70B juist niet mooi staan omdat ik dan helemaal niet meer in verhouding ben. In mijn ogen gaat het niet om hoe groot je borsten zijn maar of ze bij de recht van je lichaam passen. Ik vind een tenger lichaam met een grote cup net zo "lelijk" als een fors lichaam met een kleine cup.

Als je lichaam veranderd is de kans groot dat je cup ook nog veranderd. Ik had met 17 70C en inmiddels bijna 20 en 70E; maar weeg ook een aantal kilo meer dan toen. Maar groter is zeker niet altijd beter, het moet alleen bij je lichaam passen... ik wil niet veel kleiner maar dat komt alleen maar doordat m'n lichaam dan totaal uit verhouding is.

Nou, dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik ben 1.80 en had een 80E/F. Volgens de huisarts was ik inderdaad in verhouding.
Alleen jammer van die berg lichamelijke klachten die er dan bij horen. Heb nu ondertussen een 80C en vind mijzelf nu meer in verhouding dan daarvoor. Het is eigenlijk maar net wat je gewent bent..

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 13:32

Nouks die zijn er. Ik heb er eentje liggen van mijn eind examen gala maar die pas ik nu niet meer :(

Petulan: ik ben 1.83 en heb 60/65 GG iedereen schat het kleiner in en vind het mooi in verhouding maar de lichamelijke klachten inderdaad :( het scheelt wel enorm als ik een nieuwe BH aan heb mijne worden na 6 maanden dus vaak al aangevuld met een nieuwe dan draag ik ze nog 6 maandan en gaan ze de deur uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 13:46

Hmmm ok, toch eens naar zoeken dan. Heb alleen een 75D liggen die me vanzelfsprekend gewoon niet past, maar waarbij ik er dus in ieder geval íets onder aan heb. Maar een 65G of 70F vinden zou wel heel fijn zijn :D

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 13:47

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:33

lifaya schreef:
ik ben ook aan de pil, volgens mij 75D maar die ik nu aan heb zit ook redelijk krap. Volgens mij zijn ze sinds ik aan de pil ben wel gegroeid was denk ik 16 toen ik begon (had 75B) maar weet wel zeker dat et niet alleen door de pil komt, gezien mijn tante cub G heeft ofoz

maakt soms wel uit hoor

ik zat op E. op een gegeven moment grote E

ben nu een paar maanden gestopt met de pil en zit nu op een grote D

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:36

Ik ben een halve cup omhoog gegaan dus het hoeft niet perse door de pil te komen. Ik was toen ook 18 ofzo dus dan kan je nog wat groeien

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:37

ik omlaag gegaan, komt wel door de pil denk ik :)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 15:47

Als je door het beginnen met de pil omhoog gaat heb je kans dat het inderdaad daardoor naar beneden gaat (als je weer stopt) ik ben begonnen en nog niet gestopt dus geen idee:P

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 15:47

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 15:56

Ik heb ook grote tieten, maar niet zo groot als sommige meiden van hier. :oo

Ik heb sinds een paar jaar cup D (70D) en tot mijn ongeveer 19/20e was ik gezegend met cup B/C. Ik dacht dat ik allang uitgegroeid was met lengte en alleen nog in de breedte kon groeien. :P Maar weer wat geleerd he. ;)

Bij mij is gelukkig alles goed in de verhouding en ik zou niet eens cup C willen hebben. Dat zou niet passen bij mijn lijf, heb normale postuur. Enige ramp aan deze maat is, mooie en goed passende beha's in leuke kleuren, maar sinds vorig jaar ben ik een beetje van marlies dekkers met haar goed passende beha's in alle gekke kleuren. :D

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 00:31

roxiie: meerdere meiden in dit topic dragen BH merken van die website dus als je vragen hebt (eventueel merk wat je nu draagt) kun je een van ons altijd vragen om advies. Terug sturen en ruilen gaat overigens heel makkelijk

Goldenflower: je valt inderdaad nog binnen de maat van Marlies Dekkers ik vind haar BH's echt gaaf maar voor mij zijn ze te klein.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 00:57

Goldenflower schreef:
Ik heb ook grote tieten, maar niet zo groot als sommige meiden van hier. :oo

Ik heb sinds een paar jaar cup D (70D) en tot mijn ongeveer 19/20e was ik gezegend met cup B/C. Ik dacht dat ik allang uitgegroeid was met lengte en alleen nog in de breedte kon groeien. :P Maar weer wat geleerd he. ;)

Bij mij is gelukkig alles goed in de verhouding en ik zou niet eens cup C willen hebben. Dat zou niet passen bij mijn lijf, heb normale postuur. Enige ramp aan deze maat is, mooie en goed passende beha's in leuke kleuren, maar sinds vorig jaar ben ik een beetje van marlies dekkers met haar goed passende beha's in alle gekke kleuren. :D

Ik hoop eerlijk gezegt dat dat bij mij ook nog gaat gebeuren. :o
Ik heb ook nog is een rare bh maat. :+ 75b vallen mn boobs eruit, 75c is te groot, dus dan zou je denken 70c, maar dan worden mn boobs heel raar geplet. (heb daar er maar 1 van gepast, dus misschien binnenkort maar is andere proberen).
Toch zou ik liever wel een cupmaat groter willen hebben. Een volle 75c zou ik héél blij mee zijn. Ben niet 1 van de dunste, en denk dat dat veel beter zou staan.

En wat ik hier tussendoor een paar keer las, is dat jullie uit jullie omgeving horen dat ze jullie cupmaten graag zouden willen hebben. Tsjah, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook zou zeggen als ik iemand met een mooie dup D oid zou zien lopen. Maar dat komt omdat 'wij met de kleinere maatjes' geen idee hebben van de lichamelijke klachten.
Maar ik zou zeggen, wees allemaal trots op jezelf! :)

Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 02:35

@absque_dubio

Als je in omvang een maatje kleiner neemt dan moet je in cupmaat een maatje groter nemen ;)
Dus zou de volgende keer eens een 70-D proberen.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 09:48

Voor mij dan, niet alleen de lichamelijke klachten, maar ook het niet kunnen vinden van goede kleding (bhs, shirtjes, blousjes die niet dicht willen). Het is zo frustrerend! En dan ook nog alle ogen die er naar toe wijzen...

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 10:57

Fairytail: Thnx voor de tip :) (had er zelf nog niet eens bij stil gestaan)

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:05

Hawai schreef:
@absque_dubio

Als je in omvang een maatje kleiner neemt dan moet je in cupmaat een maatje groter nemen ;)
Dus zou de volgende keer eens een 70-D proberen.

Zou dat dan wel passen?
Ik ga vanmiddag naar de stad, en ik neem gewoon van alle soorten maten eentje mee, en ga passen. Bedankt voor de tip!

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:15

Je kunt toch even snel in de winkel passen?

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 12:18

Ga ik ook doen. Denk dat het een beetje onduidelijk staat. Ben nog niet helemaal wakker. :o Neem van alle soorten maten eentje mee naar de paskamer. :+

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:15

haha ok ik dacht al :P

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 13:46

je hebt maar 1tje gepast zei je? Dan kan het ook aan het merk en de pasvorm liggen. Ik sta altijd tientallen bh's te passen voordat ik een goede heb gevonden. Heb ook absoluut geen vaste maat, is heel merkafhankelijk.
Maar het klopt ook dat je met omvang kleiner, de cup 1 groter moet nemen (en andersom... zo heb ik een 90C liggen maar ook een 75E....)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 21:51

Ah mijn nieuwe Marie Jo is binnen! Avero en dan lichtroze met lichtroze, geloof ik... Weet het niet meer precies :+ Of met lichtoranje.....

Morgen even passen in de winkel.