Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilsemarie schreef:Opzich is je cupmaat zelf niet belangrijk maar of je ermee in verhouding bent! Als jij tenger gebouwd bent is 70B juist super mooi! Ik ben breder en ik ben ook in verhouding, bij mij zou 70B juist niet mooi staan omdat ik dan helemaal niet meer in verhouding ben. In mijn ogen gaat het niet om hoe groot je borsten zijn maar of ze bij de recht van je lichaam passen. Ik vind een tenger lichaam met een grote cup net zo "lelijk" als een fors lichaam met een kleine cup.
Als je lichaam veranderd is de kans groot dat je cup ook nog veranderd. Ik had met 17 70C en inmiddels bijna 20 en 70E; maar weeg ook een aantal kilo meer dan toen. Maar groter is zeker niet altijd beter, het moet alleen bij je lichaam passen... ik wil niet veel kleiner maar dat komt alleen maar doordat m'n lichaam dan totaal uit verhouding is.
lifaya schreef:ik ben ook aan de pil, volgens mij 75D maar die ik nu aan heb zit ook redelijk krap. Volgens mij zijn ze sinds ik aan de pil ben wel gegroeid was denk ik 16 toen ik begon (had 75B) maar weet wel zeker dat et niet alleen door de pil komt, gezien mijn tante cub G heeft ofoz
Fairytail schreef:Die heb ik liggen(70F)
http://www.bravissimo.com/products/ling ... pless-bras
een gaat zelfs tot H de andere tot G
Goldenflower schreef:Ik heb ook grote tieten, maar niet zo groot als sommige meiden van hier.![]()
Ik heb sinds een paar jaar cup D (70D) en tot mijn ongeveer 19/20e was ik gezegend met cup B/C. Ik dacht dat ik allang uitgegroeid was met lengte en alleen nog in de breedte kon groeien.Maar weer wat geleerd he.
![]()
Bij mij is gelukkig alles goed in de verhouding en ik zou niet eens cup C willen hebben. Dat zou niet passen bij mijn lijf, heb normale postuur. Enige ramp aan deze maat is, mooie en goed passende beha's in leuke kleuren, maar sinds vorig jaar ben ik een beetje van marlies dekkers met haar goed passende beha's in alle gekke kleuren.
Hawai schreef:@absque_dubio
Als je in omvang een maatje kleiner neemt dan moet je in cupmaat een maatje groter nemen![]()
Dus zou de volgende keer eens een 70-D proberen.