Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annepoes schreef:een rookpiercing?
Magnummm schreef:Niet meteen gaan zeuren als het antwoord op deze vraag op de eerste pagina van dit topic staat.
Magnummm schreef:Edit:"het gaat mij niet om de persoon in kwestie. Maar ze reageert wel erg heftig tegenover andere bokkers. Zij vindt blijkbaar dat we allemaal alle kneepjes van het vak moeten kennen..
Annepoes schreef:een rookpiercing?
Magnummm schreef:LaUrOssssss schreef:mijn piercing doet het heel goed! ben er echt trots op haha
ze is zo mooi![]()
![]()
![]()
haha jeeeeej sorry mensen moest er even uit
alleen aan het bovenste bolletje is nog een beetje rood en een beetje verdikking
Welke piercing?
Magnummm schreef:en weet hij het nou al vanje sternum en tongpiercing?
Ik baal echt dat tattoo pas vanaf 18 jaar zonder toestemming magIemand nog een leuk idee voor een piercing voor mij
Magnummm schreef:He bah, al gespoeld met zeezoutoplossing o.i.d.?
aukje91 schreef:Magnummm schreef:en weet hij het nou al vanje sternum en tongpiercing?
Ik baal echt dat tattoo pas vanaf 18 jaar zonder toestemming magIemand nog een leuk idee voor een piercing voor mij
18? Moet je naar Amsterdam komen, daar doen shops het wel vanaf 16 jaar!
Jenkins schreef:ik had mijn navelpiercing in spanje laten zetten, het deed echt helemaal geen pijn. was dan ook voorbij voordat ik het wist.
ik mocht gewoon alles doen, dus zwemmen enz zolang ik de piercing maar goed schoonspoelde.
toen ik weer terug kwam van vakantie ging het een beetje ontsteken maar nadat ik het elke dag met sterilon spoelde ging alles weer soepel.
nu heb ik de piercing al weer een heletijd en heb nooit ergens last van. gewoon afentoe even schoonmaken met sterilon