Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rock schreef:Snoevie schreef:wat is de betekenis van een schedel dan?
ik moet bekennen,ik associeer het ook met de kant van het 'duister' zegmaar
Het idee is dat als een steen in de vorm van een schedel gecarved is, je makkelijker contact kan maken met de ziel van die steen. Ook kunnen deze stenen zich met elkaar verbinden en informatie uitwisselen. Over het algemeen werken ze nog beter dan een gewone steen, en het feit dat het de vorm van een schedel heeft maakt het ook menselijk zodat je ook makkelijker er contact mee kan maken.
Ik moet zeggen dat ik er zelf altijd nogal sceptisch over was en het luguber vond, maar het doet toch wel wat met me.
Dit is mijn nieuwste aanwinst (nu nog in Amerika):
Snoevie schreef:nou het lijkt dan toch geen fijne steen voor jou te zijn,dat is duidelijk!
probeer anders toch eens de citrien die je eerst heb bedacht,soms is je eigen gevoel/intuitie best wel heel sterk.
Rock schreef:Je kan ze beter via ebay bestellen. Daar zijn ze stukken goedkoper dan in de winkel over het algemeen. Of in maart naar de mineralenbeurs in Rijswijk (of hier eens langskomen, da's niet zo ver)
Rivaldo schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=Q7P3MJRX
Hier de foto's van mijn stenen, alleen de blauwe gestreepte is in het echt paars, en de kleuren zijn een beetje veranderd.
vordur schreef:het is waarschijnlijk al genoemd maar eerlijk gezegt heb ik geen zin om 46 berichten te lezen maar is er een steen die helpt bij stress en hoofdpijn.