De reden dat ik zo lang ben geweest heeft niets met dit topic te maken hoor!
Het is gewoon omdat ik tijden niet op Bokt ben geweest, ik vond het een tijdje niet interessant en wist niet wat ik moest zeggen.Qua automutileren is het bij mij een tijd héél erg goed gegaan, ik was eigenlijk zo goed als gestopt.
Maar gisternacht/ochtend had ik een hele vervelende droom over mijn vader. Ik weet niet eens precies wat ik er zo eng aan vond, maar ik was écht heel erg van streek en in paniek. Toen ben ik heel veel gaan automutileren (met het doel om te diep te gaan.
) Mijn vriend was erbij, en die heeft me voor een deel gekalmeerd, maar lang niet genoeg. Ik had gelukkig geen scherp voorwerp, alleen mijn nagels, en die zijn op het moment niet al te lang. Aan de ene kant is dat goed, aan de andere kant vond ik het vreselijk, want ik kón toen gewoon niets. Maarja, ik heb er ook vrij weinig aan overgehouden.
Een heel ondiepe, oppervlakkige maar wel groot lijkende schaafwond aan de bovenkant van mijn rechterarm, en van die zelfde wondjes (wel grote oppervlakte, niet diep) over mijn hele hals. Gelukkig trekken ze heel snel weg, en houd ik er weinig tot geen littekens aan over (voor het eerst).
en ik moet waarschijnlijk naar de schoolpsycholoog,vriendin van me heeft het aan de mentor verteld...fijn is dat
ik had haar in vertrouwen genomen en nu doet ze zoiets! ze zegt dat ik haar bang maak (vanwege 'het') en dat ze anders ook niet wist hoe ze me moest helpen,en daarom heeft ze het maar aan de mentor verteld..
NÓT!
ik zie ook wel op tegen morgen,dan wordt er een afspraak gemaakt met dat psycholoog-mens
maar ik kan natuurlijk ook ziek thuis blijven! 

toen ben ik maar weggelopen,vriendin kwam gelijk achter me aan,toen heb ik heel hard :sodemieter op! geschreeuwd