Mocht het toch fout gaan, is het dan alleen een ontsteking of is het dan zo erg dat hij er niet meer in kan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa schreef:(Vriend van Emma:) Ik wil een tongpiercing laten zetten, maar mijn moeder twijfelt een beetje, het gaat schijnbaar vaak fout, wat zijn jullie ervaringen hiermee?
nils schreef:Emmaa schreef:(Vriend van Emma:) Ik wil een tongpiercing laten zetten, maar mijn moeder twijfelt een beetje, het gaat schijnbaar vaak fout, wat zijn jullie ervaringen hiermee?
je leest best vaak dat het fout gaat maar ik heb nog nooit zelf van iemand gehoord dat het fout is gegaan....
Samir schreef:Hallo.
Ik heb nu al 3 maanden een navelpiercing, maar er blijft een beetje 'spul' uitkomen. Ik weet niet of dat goed is? Niet erg extreem, gewoon een beetje.
MissToseland schreef:Samir schreef:Hallo.
Ik heb nu al 3 maanden een navelpiercing, maar er blijft een beetje 'spul' uitkomen. Ik weet niet of dat goed is? Niet erg extreem, gewoon een beetje.
ja, en dat kun je nog wel een paar maandjes houden ook
niks ernstigs
nils schreef:zowiezo na het zwemmen weer even goed schoonmaken
MissToseland schreef:maar kan me niet voorstellen dat een rivier in de ardennen zout is, toch?
Sannii schreef:Hallo ,
het kriebelt weer om een piercing te laten zetten !
Ik heb nu een navel- en wenkbrauwpiercing , en als volgende dacht ik aan een nape !
Ohja , toen ik met mijn piercing ging zwemmen in een rivier in de Ardennen, vond ik dat die net beter genas dan toen ik terug stopte met zwemmen =/
Zal wel aan mij liggen zeker =P