Hoefde eigenlijk maar 1 nachtje te blijven, maar zelf gekozen om twee nachtjes te blijven.
Had de dag erna al direct weer gevoel in mn onderlip en eronder ook.
Het is nu wel mega dik, maar vandaag is ook de ergste dag.
Heb nog geen spijt ervan iig

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Paashaas schreef:Is dat normaal zwelling in je keel?
Heb je dan ook moeilijkheden met ademen en slikken?
sullebulle schreef:Fijn dat het redelijk gaat Valentijn, heeeeel veel beterschap en sterkte nog!!
Enne, Paashaas: ik heb ook erg last gehad van zwellingen, echter zakten die bij mij niet
dusdanig af dat ik er benauwd van werd of het slikken bemoeilijkt werd. Dus het kan per
persoon ook anders zijn! Iedereen ervaart de pijn natuurlijk ook anders, niet iedereen heeft
dezelfde pijngrens en bij de één verloopt de operatie anders dan bij de ander.
Dus eh... nergens over in zitten hoor, men lijdt het meest van het lijden wat hij vreest.
Mijn onderkaak is naar voren geplaatst en ik heb een kincorrectie gehad, 20/08/2008
Helaas is mijn gevoel in mijn kin en gedeeltelijk in mijn onderlip nog steeds afwezig...
En heb last van mijn kaakgewricht. Staat in totaal 3 jaar voor, dus nog 1,5 jaar te gaan.
sullebulle schreef:Dus eh... nergens over in zitten hoor, men lijdt het meest van het lijden wat hij vreest.
M_VE schreef:Voor degene die een operatie te wachten staat heb ik nog een online brochure met daarin informatie en foto's.
Wie deze nodig heeft stuurt maar een pbtje.
Paashaas schreef:Hier staan wat dingen geschreven over de kaakzenuw ea.
Hier staat dat na 6 maanden geen herstel meer is van de zenuw maar gewenning van jezelf er aan.
http://www.drbart.nl/site/kaakgewrichtsklachten