Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Falona schreef:Een borstverkleing wordt vergoed wanneer er lichamelijke klachten ontstaan door de grootte/zwaarte van de borsten. Bij een D cup is er over het algemeen weinig sprake van klachten die door de grootte/zwaarte van de borsten worden veroorzaakt zoals rug en nek klachten (geestelijke klachten zijn tegenwoordig geen reden meer voor vergoeding).
Het is dus niet zo dat je dan geen vergoeding kan krijgen, de kans is alleen kleiner.
Karin schreef:Een tenger persoon van 1.55 met cup D kan meer last van haar borsten hebben dan een stevig persoon van 1.80 met cup E. Het lijkt me dat in zulke gevallen niet moeilijk wordt gedaan.
MissJ schreef:Mijn verzekeraar, Groene Land Achmea, heeft alles ok gewoon vergoed, zonder gezeur of gedoe.![]()
Mijn tepelstam en alles daar omheen is naar boven verplaatst, zonder het door te snijden, dus technisch gezien heb ik nog ongeveer 50% kans op het geven van borstvoeding (volgens mijn pc)
Tientjeh, aftellen is nu echt begonnen he?
tientjeh schreef:haha ja het aftellen is echt begonnen. morgen nog even wat boekjes en tijdschriften halen om te lezen. ik laat de tv ook aansluiten op mn kamer in het ziekenhuis. kan je daar gewoon alle zenders krijgen die je normaal ook thuis hebt?
Henzz schreef:Weet je waar ik wel eens bang voor ben? Dat als ik ooit zwanger ben, mijn borsten groeien maar na de bevalling niet meer krimpen.. Echt nachtmerrie!