Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hannanas schreef:Ik stap nu over op de Yasmin, na 5 jaar de diane geslikt te hebben.
Yasmin kansen op trombose is hetzelfde als bij de 2e generatie pil onegveer. De diane heeft dus iets meer kans op trombose dan de yasmin.
yasmin feiten: het zit onder de 50 mg *hupeldepup* het hoort dus bij de lichte pillen. Een pil boven 50 mg *hupeldepup* geeft grotere kans op trombose. Diane heeft dus meer kans. In de yasmin zit dus 30 mg
Lenn schreef:Voor de mensen met een mirena spiraal:
Mijn vriend heeft last van die touwtjesHij zit er nu een week in. Wordt dat dan nog minder?
noran_nd_me schreef:Maar waarom vertelt mijn huisarts dan dat mn vorige pil microganon 30 en dat de diane 35 pil dus 'maar' 5 mg zwaarder is?
Marije_jiplover schreef:Het is inderdaad zo dat de pil het betrouwbaarst is als je 'm iedere dag op dezelfde tijd inneemt.
Lenn schreef:Voor de mensen met een mirena spiraal:
Mijn vriend heeft last van die touwtjesHij zit er nu een week in. Wordt dat dan nog minder?
FlEuRXBoNnY schreef:hmm ik ga toch maar neit een maand stoppen
maar iig ik ben van de pil heel erg aangekomen wel zo'n 6 kilo ofso(microg30) en ik krijg het er gwoon niett af
dus ik wil eigenlijk wel overstappen naar een andere pil en kijken of dat beter gaat..
welke pil zouden jullie dan aanraden? ik zat zelf aan de yasmin te d
enken..