[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Het [Centrale] Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 14:01

Eszelon4ever schreef:
nou die man zij: jij voelt niet zoveel want ik merk dat aan je tepel haha..
maar ik heb het net schoongemaakt met zout en gekookt water en nu brand het iets, maar niet dat je zegt dat het echt zeer doet

Ik ga 'm woensdag laten zetten, ook in mn tepel... Maar ik ga volgens mij echt wel goed pijn krijgen??? Boos!

Ik ben benieuwd...

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 14:10

Tropico schreef:
Ik heb eergister een nieuwe piercing laten zetten, in mijn Tragus
Ben er blij mee, hij staat hartstikke mooi.

Ik heb er helemaal geen last van, het zetten voelde ik niet.
Een vriendin was mee die zei op een gegeven moment;
Jen deed het pijn, ik zei zit hij er al in dan? Haha!
Ik kan hem gewoon rond draaien zonder ook maar iets te voelen.

O die heb ik ook Vork

Die is mooi Lachen

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 14:22

Gisteren was ik het bovenballetje kwijt geraakt en toen was ik eigenlijk vergeten gelijk een andere erin te doen... dus na 3 uur heb ik er wel een nieuwe ingedaan maar ik kreeg em er amper door heen joh Bloos!

Hoe lang duurt het voordat het helemaal is dichtgegroeit?

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 20:24

Margon schreef:
Gisteren was ik het bovenballetje kwijt geraakt en toen was ik eigenlijk vergeten gelijk een andere erin te doen... dus na 3 uur heb ik er wel een nieuwe ingedaan maar ik kreeg em er amper door heen joh Bloos!

Hoe lang duurt het voordat het helemaal is dichtgegroeit?

Ligt eraan welke piercing je hebt. Een meisje bij mij uit de klas had een navelpiercing en die heeft hem 4 maanden ingehad en toen een paar maanden eruit gehaald. Ze wou toch weer een navelpiercing en kreeg hem er toen er gewoon weer in.

Bij mij met mijn tongpiercing zit die al dicht binnen een paar uurtje. Als ik mijn piercing 3 uur uitlaat moet ik hem daarna weer doorprikken.

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 23:14

oops vergeten erbij te zetten... navelpiercing Lachen

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 23:30

yvvv schreef:
Eszelon4ever schreef:
nou die man zij: jij voelt niet zoveel want ik merk dat aan je tepel haha..
maar ik heb het net schoongemaakt met zout en gekookt water en nu brand het iets, maar niet dat je zegt dat het echt zeer doet

Ik ga 'm woensdag laten zetten, ook in mn tepel... Maar ik ga volgens mij echt wel goed pijn krijgen??? Boos!

Ik ben benieuwd...

dat is ook bij iedereen anders.. bijna niemand gelooft me maar ik heb echt geen pijn gehad..
maar ligt ook aan je pijngrens.. meisje voor me had ze alle 2 gedaan en die had rechts wel pijn links niet..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-05 23:54

Eszelon4ever schreef:
yvvv schreef:

Ik ben benieuwd...

dat is ook bij iedereen anders.. bijna niemand gelooft me maar ik heb echt geen pijn gehad..
maar ligt ook aan je pijngrens.. meisje voor me had ze alle 2 gedaan en die had rechts wel pijn links niet..

Nou het zit zo: Mijn pijngrens is heel hoog, heb niet snel last van pijn.

Het probleem is dat ik in mijn broek schijt voor naalden, dat zal dus ook echt een probleem gaat worden! Het is dat ik hem zo graag wil, dus hij komt er ook echt wel, via de harde of zachte weg Knipoog .
Maar omdat ik zo bang ben voor naalden, is er ook gelijk de angst voor pijn... Ik weet niet hoe dat zit, ik weet dat een prik bij de dokter krijgen geen pijn doet, toch is het altijd weer een groot probleem als ik een prikje moet krijgen... Bij iedereen is hij gezet en klaar, bij mij duurt het een kwartier...
Ben bang dat het daar ook zo zal gaan, dus ik heb me goed laten informeren en hij staat goed bekend en hij heeft ook geduld.

Ik legde het dus eigenlijk verkeerd uit. De pijn zal idd meevallen, alleen het gaat bij mij om de pijn "in mijn gedachten" .

Pfff... Nog 3 dagen tot het woensdag is...
[/quote]

pimkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 17:44

een vraagje over een tragus
doet het pijn als je hem voor het eerst uithaalt? want ik heb em al een hele tijd maar als ik hem zo naar boven duw dan doet het niet echt pijn maar het prikt zo een beetje nu was mijn vraag of ik niet beter een ander piercing er in doe ?
-xxx- pimkie

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 11:05

Ik ga denk ik strax me tong laten piercen.. Maar ik schijt 20 kleuren voor de zwelling.. Aangezien als ik iets heb wat kan opzwellen zwelt het echt mega groot op.. Dat word denk ik veeeeeeeeeeeeeel raketjes eten Clown

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 12:42

Kirsten schreef:
Ik ga denk ik strax me tong laten piercen.. Maar ik schijt 20 kleuren voor de zwelling.. Aangezien als ik iets heb wat kan opzwellen zwelt het echt mega groot op.. Dat word denk ik veeeeeeeeeeeeeel raketjes eten Clown

Is toch helemaal niet erg???:P

Myra87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 12:48

Ik zou laatst bijna een tong piercing laten zetten Haha! Maar toch maar niet gedaan Verdrietig Ik ben zo bang dat ik moeilijk kan eten en zo, straks is me tond 3x zo dik Verdrietig

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 17:45

Nou hij zit erin hoor...
Me tong is wel aardig dik nu maar ben ijsje aan het eten Tong uitsteken
Nou ja.. eten.. Kwijlen Tong uitsteken
Het zetten deed geen zeer vond ik. Meer een irritant gevoel..
Hij is bij mij iets naar links gezet met oog op dat riempje eronder.. Anders zou et niet kunnen.

Nu me vader nog vertellen dat ik het toch heb gedaan zonder toestemming... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 18:03

Kirsten schreef:
Nu me vader nog vertellen dat ik het toch heb gedaan zonder toestemming... Bloos

Succes Haha!, ik wil dr ook een, maar mag niet. Toen ik t vroeg keken me ouders me echt super raar aan.
En kreeg ik zo'n antwoord van 'natuurlijk niet' Scheve mond, dus ga nog maar even doorzeuren.
Als ik um zonder toestemming laat zetten kom ik 't huis niet meer in Haha!.

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 18:13

xFroukjex schreef:
Kirsten schreef:

Succes Haha!, ik wil dr ook een, maar mag niet. Toen ik t vroeg keken me ouders me echt super raar aan.
En kreeg ik zo'n antwoord van 'natuurlijk niet' Scheve mond, dus ga nog maar even doorzeuren.

Mijn ouders wouden het eigenlijk ook niet. Tot ze op een gegeven moment zeiden, jij moet weten wat je met je geld doet. Dus ben die dag nog een piercing gaan halen.
Mijn vader riep nog kwaad door de telefoon " IK RUK DAT DING UIT JE TONG ALS IK THUIS BEN! " Maar het enige wat hij vroeg was deed het pijn. Zo nee jammer dan.

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 18:17

ik heb nu een week me tongpiercing en ze is eindelijk aan het ontzwellen!!! JOEPIE!!! Tong uitsteken

wahah, ik ben echt blij met me piercing Tong uitsteken
alleen de eerste keer zoenen is vet raar Haha!

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 18:19

Kirsten dat moet ik ook nog doen.... maar ik wacht er nog wel even mee Nagelbijten / Gniffelen

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 19:27

na een week gaat de zwelling pas weg??

ik heb der maar 3 dagen last van gehad dus na 3 dagen was de zwelling ook helemaal weg....

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 19:41

xFroukjex schreef:
Kirsten schreef:

Hahaha, dat ken ik ergens van...
Vandaar die tepelpiercing morgen!
OMG, wat ben i kzenuwachtig Lachen

Alleen mn moeder heeft het al door...die hoorde met erover toen ik aan de telefoon zat... Maarja ach.. .Ze kan me moeilij khet huis uitzetten als ik zonder geld zit:)

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 21:59

maxie schreef:

ik heb der maar 3 dagen last van gehad dus na 3 dagen was de zwelling ook helemaal weg....

jah, maar omdat mijn listje (dat velletje onder je tong) vrij ver naar voor zit zei de piercer dat ik meer pijn en een langer last van zwelling ging hebben Bloos! en ze was dit weekend al wat minder, maar met uitgaan en drinken is ze weer gezwollen Schijnheilig

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 00:48

Nou paps weet et Knipoog

Hmmz vaders was niet eens boos
Zegt ie heel droog: " NAH! Dat had ik ook wel ff met een popnagel kunnen doen.. Enne had wel verwacht dat je et eerder zou doen.."

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 09:25

Fiej schreef:
maxie schreef:

jah, maar omdat mijn listje (dat velletje onder je tong) vrij ver naar voor zit zei de piercer dat ik meer pijn en een langer last van zwelling ging hebben Bloos! en ze was dit weekend al wat minder, maar met uitgaan en drinken is ze weer gezwollen Schijnheilig

drinken is natuurlijk ook niet zo slim Haha!

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 18:46

idd... maar ik kan niets weigeren Schijnheilig

en vandaag naar de tandarts geweest, die was niet blij! maar hij heeft toch maar eens héél goed gekeken naar dat ding Clown
nouja, me tong is nu verdoofd en me kaak is net gebroken ofzo :s ik kan me mond haast niet opendoen Huilen

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 19:28

Verow schreef:
Idd, tongpiercing verwisselen doet geen pijn.. de eerste keer dat ik m ging verwisselen voelde het vaaaag Haha!
Vooral toen ie eruit was, je mist gewoon iets..
En dan gaat het korte staafje erdoor heen, heerlijk gevoel Haha!
En dan voelt dat echt een stuk beter zeg Tong uitsteken

En ik loopt soms nog wel een beetje te stinkmodder met het balletje erop draaien idd Tong uitsteken
Maarja gewoon kwestie van wennen Lachen

Ja idd! ik heb dat dus ook als ik een andere tongpiercing indoe!
Je mist gewoon echt iets *LOL* het voelt echt vaag en ben altijd blij als ik m weer in heb Tong uitsteken Vork

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 20:13

ik heb gewoon oorbellen (3, 2 op de normale plek Haha! en 1 bovenin)
ik wil een navelpiercing, maar dat mag niet van mijn moeder Rolleyes

ScapaPolo3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 22:33

Ik ben dus weer helemaal vrij van ijzer, heb 2,5 jaar een tongpiercing gehad, en 3 maandene en labret, deze hebk dr allemaal de week na nieuwjaar eruit gehaald, khoef ook nooit niks meer van lichaamsversiering, niet eens een oorbel