ankiexxx schreef:ik wil heel graag mn haar zwart verven, maar dat mag niet van mijn moeder omdat ik er dan heel bleek uit ga zien
nu is mijn haar lichtbruin
Ik denk dat wat donkerder bruin je wel leuk zal staan! Dat brengt meer kleur in je gezicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ankiexxx schreef:ik wil heel graag mn haar zwart verven, maar dat mag niet van mijn moeder omdat ik er dan heel bleek uit ga zien
nu is mijn haar lichtbruin
Marrie schreef:Heeft er iemand weleens dreads gehad?
Ik ben van plan om ze binnenkort te zetten
Ben benieuwd.
RockyLover schreef:Een vriendin van mij heeft dreads gehad. Eerste week mooi, vooral als er kleurtjes inzutten. Maar naarmate het er langer inzit gaat het steeds meer puizen en als je het er weer uithaald, is al je haar dood. Mijn vriendin heeft er nu minstens de helft afgeknipt omdat het er niet uitzag! Haar haar is nu echt heel dood... Ik wou het eerst ook, maar ik ben blij dat ik het niet heb gedaan! Ik zou het dus niet doen als ik jou was...
Marrie schreef:RockyLover schreef:Een vriendin van mij heeft dreads gehad. Eerste week mooi, vooral als er kleurtjes inzutten. Maar naarmate het er langer inzit gaat het steeds meer puizen en als je het er weer uithaald, is al je haar dood. Mijn vriendin heeft er nu minstens de helft afgeknipt omdat het er niet uitzag! Haar haar is nu echt heel dood... Ik wou het eerst ook, maar ik ben blij dat ik het niet heb gedaan! Ik zou het dus niet doen als ik jou was...
Hier heb ik nog nooit van gehoord maar goed. Bedoelt ze dat je er plukken uithaalt? Want dat is logisch je verliest per dag 100 haren dus kan je nagaan van een week.
Ik hou ze er maar een week in daarna weer eruit want heb dan weer wedstrijd en gaat niet lukken met cap en dreads