Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mer1980 schreef:opisop_shop schreef:Vraag me inderdaad af of je moet willen ophogen bij -1kg per week?
Als dat bij mij zo is blijf ik op de laagste dosis denk ik. Heb ik op dat moment geen bijwerkingen dan loop ik daar liever ook geen risico op door op te hogen.
Nou daar zit ik dus ook mee in mijn maag
Polar schreef:Ik prik dus voornamelijk in mijn bovenbeen en in het eerste jaar dat ik prikte, voelde ik regelmatig helemaal niks.
Niet het naaldje en niet de injectie zelf, dus ik vind het allemaal maar apart dat het nu standaard pijn is.
opisop_shop schreef:Vraag me inderdaad af of je moet willen ophogen bij -1kg per week?
Als dat bij mij zo is blijf ik op de laagste dosis denk ik. Heb ik op dat moment geen bijwerkingen dan loop ik daar liever ook geen risico op door op te hogen.
fjordjes schreef:Ik doe het via yazen. Ik wilde het wel onder begeleiding van een arts doen en ze staan goed bekend als ik de reviews lees. Tot nu bevalt het mij goed, vragen worden beantwoord, er is ook een community waar je met medegebruikers kan praten, er staan recepten, filmpjes om te sporten etc.
Polar schreef:Mijn huisarts gaf aan dat het in de koelkast bewaard moest worden, maar ik heb eens gekeken, en je kunt het blijkbaar wel gewoon op kamertemperatuur bewaren voor maximaal 8 weken.
Ik ga dat ook nog proberen, bedankt.
gomir schreef:Polar schreef:Mijn huisarts gaf aan dat het in de koelkast bewaard moest worden, maar ik heb eens gekeken, en je kunt het blijkbaar wel gewoon op kamertemperatuur bewaren voor maximaal 8 weken.
Ik ga dat ook nog proberen, bedankt.
Wij raden patiënten aan om zodra de pen aangebroken is deze bij kamertemperatuur te bewaren, omdat injecteren van koude vloeistof veel pijnlijker is. En als volume groter wordt geeft dat over het algemeen meer klachten.
Ipsilonka schreef:Beste mensen, ik heb vandaag een afspraak gehad met de huisarts. Ze willen geen medicatie voor schrijven, wat ik al dacht hoor. Maar ergens is het toch raar. Mijn eigen huisarts doet het niet en bij de eerste de beste kan ik online van alles bestellen als ik maar betaal. Via welk bedrijf hebben jullie de medicatie, waarom heb je voor dat bedrijf gekozen en hoe bevalt het?