Roulette_ schreef:Hallo allemaal, ik kom me hier melden als (voorlopig?) hekkensluiter met als uitgerekende datum 20 april.
Was al een paar weken mee aan het lezen, maar wilde pas actief mee gaan praten als iig onze familie het al wist en na een goede 13 weken echo.
Het is tot nu toe een heel raar jaar voor ons geweest qua zwangerschap. Begin dit jaar was ik namelijk ook al zwanger, na een enorm lang ziekenhuis traject, van onze eerste. Uiteindelijk bleek helaas ons kleine mannetje op de 20 weken echo meerdere dusdanig zware aangeboren hartafwijkingen te hebben, dat hij met 23 weken, begin mei, ingeleid is om hem een heel naar leven te besparen. Was niet genetisch, dus vrij snel akkoord gekregen om het weer te proberen en onze verbazing was groot dat wij na de eerste poging al een positieve test in handen hadden.
Vandaag dus een hele fijne uitgebreide 13 weken echo gehad, waarop de kleine zich goed liet zien en alles gelukkig goed was.
Snap wel dat op een trapje staan anders voelt dan eerst, zo’n buik (en het gebrek aan buikspieren) doet toch iets met je balans en zwaartepunt. Vind dat je buik (en ook de anderen die een foto plaatsten) nog best meevallen. Hier dacht mijn lichaam geloof ik direct ‘hé, dit kennen we nog *ploef* spieren weg, buik naar voren’
Wat een naar verhaal met een mooi einde