Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 19:15

Ooh heerlijk die kamertjes dames! Zo fijn als alles een beetje vorm begint te krijgen!

Ik ben helemaal klaar met de hitte. Ben ook nog ziek geworden (ik denk corona, het heerst hier). Vandaag voor 90% van de tijd op bed gelegen en dat is met die hitte echt niet fijn... Ben vooral ontzettend moe en m'n neus zit half dicht, 'gelukkig' snotter ik verder bijna niet.. Heb nu vakantie. We zouden misschien naar Bretagne gaan als de auto klaar was, maar dat was hij niet. Maar blij dat ik nu ziek thuis zit ipv in het buitenland. :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 20:53

J0anieke schreef:
Ooh heerlijk die kamertjes dames! Zo fijn als alles een beetje vorm begint te krijgen!

Ik ben helemaal klaar met de hitte. Ben ook nog ziek geworden (ik denk corona, het heerst hier). Vandaag voor 90% van de tijd op bed gelegen en dat is met die hitte echt niet fijn... Ben vooral ontzettend moe en m'n neus zit half dicht, 'gelukkig' snotter ik verder bijna niet.. Heb nu vakantie. We zouden misschien naar Bretagne gaan als de auto klaar was, maar dat was hij niet. Maar blij dat ik nu ziek thuis zit ipv in het buitenland. :=

Ohjee wat een pech!
Ziek zijn is nooit fijn maar én met deze warmte én een zwanger lijf is het extra zwaar.
Ik hoop dat je gauw opknapt en weer op de been bent.
Dikke knuffel en veel beterschap :(:)
Wel enorm balen ook van jullie vakantie die in het water valt.
Is er eventueel nog een mogelijkheid voor jullie om op een later moment, voor de bevalling, er nog even samen tussenuit te gaan?

Sannens

Re: Zwanger, uitgerekend najaar & winter 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 22:09

Ook weer een kleine update van mij hier! We hebben vandaag de 20 weken echo gehad en de baby is helemaal goedgekeurd.

Wel zijn we er achter gekomen dat de placenta voor de uitgang ligt, dus ik mag morgen al langs bij de gynaecoloog voor informatie over hoe nu verder. Er is nog kans dat het goed komt. Ik heb natuurlijk wat dingen gelezen, moet ik niet doen, en de eventuele keizersnede vind ik het minst spannend. Vooral de kans op bloedverlies en daarbij ziekenhuis opname vind ik eng merk ik.

Zo had ik een hematoom tot 13 weken, kans op bloedverlies maar geen bloed, en nu heb ik placenta praevia en opnieuw kans op bloedverlies, maar tot op heden gelukkig nog geen bloed. Als klap op de vuurpijl twee weken geleden een flink auto ongeluk gehad waar ik gelukkig zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen.

Al met al voelt deze zwangerschap niet zo zorgeloos als mijn eerste, en daar baal ik wel een beetje van. -O-

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 22:17

Oh jeetje Sannens! Fijn dat de 20 weken echo verder goed was, maar hier zit je natuurlijk ook niet op te wachten...
Hoop dat het auto ongeluk dusdanig meeviel dat je er verder geen trauma aan over hebt gehouden, soms is het mentaal lastiger om te herstellen dan fysiek (ik spreek helaas uit ervaring)...
Ik duim voor jullie dat de placenta beter gaat liggen de komende weken! Heb je enig idee of hij er echt helemaal op ligt of is het net een randje oid? Ik weet verder niet of dat uit maakt trouwens..

@Jolien Hier verder geen vooruitzicht op een andere vakantie dan wat we van plan waren deze week, maar heb er wel vrede mee. Ik vind op vakantie gaan (dus echt van huis) best stressvol, dan blijf ik liever thuis.. :=

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-24 22:46

J0anieke schreef:
Oh jeetje Sannens! Fijn dat de 20 weken echo verder goed was, maar hier zit je natuurlijk ook niet op te wachten...
Hoop dat het auto ongeluk dusdanig meeviel dat je er verder geen trauma aan over hebt gehouden, soms is het mentaal lastiger om te herstellen dan fysiek (ik spreek helaas uit ervaring)...
Ik duim voor jullie dat de placenta beter gaat liggen de komende weken! Heb je enig idee of hij er echt helemaal op ligt of is het net een randje oid? Ik weet verder niet of dat uit maakt trouwens..

Ik merk dat ik best goed met het ongeluk om kan gaan gelukkig. Het hielp me enorm mentaal dat ik er gewoon echt niks aan kon doen en nul schuld had. Dus ik rij alweer best veel.

Qua placenta ligt hij er wel helemaal op, maar wel aan de buitenkant van de placenta, niet in het midden gelukkig. De echoscopiste gaf aan dat het goed zou kunnen komen, maar ze was niet super overtuigend. Dus ik ga naar de kansen vragen bij de gynaecoloog. Hopelijk geeft dat duidelijkheid.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 08:35

Oh dat is fijn! Ik heb wel EMDR destijds gehad. Was ook niet mijn schuld, maar iets met vertrouwen in de mens terugkrijgen nadat je door het oog van de naald bent gekropen.. :=

Hopelijk kan de gynaecoloog je iets gerust stellen, op wat voor manier dan ook!

Ben steeds zekerder dat we hier corona hebben opgelopen.. Ik had het op en af warm en koud vannacht, enorm liggen zweten. En de nodige droge nare hoesten zijn helaas ook gekomen..

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 09:42

Heel veel beterschap! Deze Corona ronde is echt niet leuk, veel zieke collega’s gehad al.

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 09:58

Zebraatje ooh wat een gave box geworden, hele mooie kleur! En respect voor al het werk en geduld ervoor!

Pineappel fijn goede echo en welkom in het derde trimester *\o/* Gaaf kamertje en herkenbare kleur aan de onderkant van de muren, hadden wij ook voor onze dochter (en na 2 jaar zeker niet zat) <3 Wij hebben in de loop van het jaar ook een paar keer de meubels op de babykamer verzet, trial and error geloof ik wat je fijn vindt.

Domi_94 al een keuze gemaakt voor de nieuwe bank?

Jolien87 vervelend om te horen dat je erg last heb van bekken/rug, hopelijk voel je je vandaag al wat beter ondanks de beursheid van de fysio. Ik heb ook positieve dingen gehoord van kennisen over handschoenen bij vocht vasthouden hopelijk helpt het jou net zo goed! En je babyshower klinkt super fijn, en ook het shoppen <3 Ben eigenlijk wel benieuwd, koop je alle kleertjes dan dubbel, zodat elk dezelfde kleertjes draagt, of wil je juist verschillende kleertjes?

Ai Joanieke ook ziek/ corona! Hopelijk ben je er snel weer bovenop! Ik had het een week of 4/5 geleden en bij mij was het heel snel weer over gelukkig, ik duim ervoor bij jou ook snel! Niks aan om ziek te zijn :(:)

Sannens fijn dat het goed is met de baby, jammer van de placenta maar gelukkig kan dat nog wel goedkomen. En evengoed heftig een ongeluk! Fijn dat jij er zelf goed vanaf bent gekomen maar zou zeker rustig aan doen zo met toch wat tegenslagen achter elkaar :(:)

Hier gaat het goed, wel last van slecht slapen en daarmee vermoeidheid en ben twee dagen verkouden geweest wat ook echt niet helpt. Hitte gaat gelukkig wel erg goed, geen last van en nog een vocht vasthouden (afkloppen). Afgesproken met werk dat ik de resterende 5 weken dat ik nog moet werken regelmatig de vrijdagen vrij zal nemen als dat beter uitkomt qua energie zodat ik 4 dagen pw werk ipv 5. Dat zijn ook de dagen dat ik werk met mijn dochter omhanden en die dagen kunnen behoorlijk energieslurpend zijn als het tegenzit. Daarnaast moet ik een paard naar de kliniek brengen 1 van die vrijdagen dus komt sowieso beter uit. Verder merk ik dat mijn buik lekker groeit en we hebben verf gekocht voor mijn dochters nieuwe kamer en voor de babykamer :D En ook een meisje gesproken die misschien de paarden wil helpen verzorgen en bijrijden, was een leuke meid en klonk heel leuk dus hopelijk wordt dat wat :)

Heeft iemand hier ervaring met zo'n groot zwangerschaps (slaap) kussen? Ik merk dat ik snachts en smorgens echt een stijve bekkenbodem heb en dat komt echt van slapen op mijn zij. Dus ik vraag me af of het zou helpen om zoiets te kopen. Ik heb al een los kussen tussen mn knieën geprobeert maar dan moet ik het kussen ook steeds omdraaien als ik snachts omrol en dat vind ik niet handig.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 10:47

Ik heb een snoozzz waar ik mee slaap. Ene keer lukt t zonder en andere keer heb ik m wel nodig. Maar ook met dat kussen moet je dat hele ding meebewegen als je gaat draaien.. Maar hier dus wel baat bij sommige nachten. Ik heb m trouwens ook veel gebruikt met borstvoeding geven bij m'n zoontje.

Het is trouwens corona, heb net getest op aanraden van vriendin ivm zwangerschap.

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-24 11:14

Hier nog geen last van de warmte, maar geloof direct dat je daar met 2 baby’s sneller last van hebt Jolien!
Wat vervelend van je bekken en rug! Hopelijk helpen de fysio en de bracen voor je handen. Hier gelukkig nog geen vocht vasthouden.

Wat leuk!!! Een babyshower *\o/* fijn ook dat ze goed rekening met je energie level hebben gehouden.
En lekker geshopt met een vriendin!! Super leuk! Show je wat aanwinsten?

Hier over 3 weken ofzo intake van de Kraamzorg.

Gadsie wat rot dat je corona hebt Joanieke en je je zo beroerd voelt! Hopelijk knap je snel op!! Wel jammer dat het nu ook jullie vakantie kost. Maar ziek is thuis altijd beter idd

Wat heb jij veel pech deze zwangerschap Sannens! En dan nu weer de placenta! Snap dat je er klaar mee bent dat er elke keer iets is ipv een zorgeloze zwangerschap. Hopelijk trekt de placenta nog bij. Wel fijn dat de 20 week echo verder goed was !!

Wat vervelend dat je slecht slaapt Lady!
Wel fijn dat je met je werk in overleg bent om minder te werken dat scheelt vast. 5 weken ook nog maar dat schiet al op! Oeh leuk verf gekocht! Het klussen kan beginnen dus! Welke kleuren zijn het geworden?
Fijn dat je misschien ook iemand voor de paarden hebt gevonden.

Ik heb vannacht voor de 2e nacht met mijn snoozz voedingskussen geslapen, maar moet er nog erg aan wennen. Ik heb hem om mn buik te steunen omdat ik anders banden pijn krijg van het op mn zij liggen. Weet nog niet zo goed hoe hem te gebruiken.

XladyX

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 11:25

Balen Joanieke :(:) ik heb beide zwangerschappen corona gehad, eerste zwangerschap heel vroeg rond 14 weken. Toen was het spannend omdat er nog zo weinig over bekend was wat de invloed zou zijn, maar gelukkig had het geen gevolgen. Hopelijk ben je de rest vd zwangerschap ervoor beschermd in ieder geval!

Zira we hebben voor de babykamer een soort zacht, pastel blauwgroen gekozen. En voor mijn dochters nieuwe kamer oud roze met lichgroen. Als het een beetje vorm krijgt zal ik hier een foto delen. :D

Die snoozz zijn kleinere kussens toch, van die borstvoedingskussens? Tenminste dat zegt google mij. Zo'n kussen heb ik al, maar ik dacht nu aan zo'n XXL ding waar je dus helemaal "in" ligt, lijkt me best fijn liggen hoewel man nog zijn twijfels heeft want dan heb ik wel echt een soort muur tussen ons :=

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 11:31

Ik heb bij m'n zoontje ook corona gehad, rond 17/18 weken. Was toen idd allemaal wat onzekerder..

Ik denk dat ze snoozz een tussenmaat is, hij is echt een stuk groter dan die kleintjes.
Zo'n xxl lijkt me verschrikkelijk met dit warme weer.. :=

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 11:52

Hier ook een snoozzz! Ik gebruik hem tussen mijn benen en dit geeft veel steun. Mijn bekkenbodemfysio zei dat je je knie ter hoogte van je heup moet hebben, dus dat je bovenbeen op 1 lijn ligt. Bij mij lukt dat goed en dat helpt enorm tegen de pijn.

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-24 12:47

Leuke kleuren Lady!!
Oh ja dat snap ik dat je man daar nog niet van overtuigd is haha. Dat is wel een heel gevaarte in bed. :')

Ah thanx voor de tip Sannens!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 15:15

Ohjee Sannens, het zit je niet mee!
Ik had je zo gegund dat het allemaal wat zorgelozer zou worden.

J0anieke, dan gewoon lekker thuisblijven. Als het stress oplevert dan heeft het ook maar weinig zin om weg te gaan.
Dat klinkt allemaal niet fijn. Rustig aan doen en snel opknappen, jij!
Moet je nu met corona ook nog speciale maatregelen nemen of in quarantaine?

XladyX, een aantal kleertjes hebben we dubbel gekocht, die hoeven ze alleen niet per sé op hetzelfde moment aan wat ons betreft. Het is vooral om het makkelijk te houden maar ook omdat die dingetjes veel te schattig waren om niet dubbel te kopen. :=
En rompers hebben we sowieso van ieder twee of vier, die zijn wat neutraler.
Maar we hebben ook een boel dingetjes speciaal voor hem of voor haar. Bijvoorbeeld twee tuinbroekjes en twee jurkjes met bretels <3

Wat fijn dat je die mogelijkheid hebt gekregen op je werk.
Alles kost nu gewoon nog meer energie dus dan is het goed dat je, je eigen energie en welzijn goed in de gaten houdt.
En leuk, lekker nieuwe verfjes gekocht! Zo te horen hebben jullie mooie kleurtjes uitgekozen.
Ook heel fijn dat je straks iemand hebt voor de paarden, dat is dan hopelijk een zorg minder.

Ik heb een groot zwangerschapskussen maar ik vind het vooral een lomp onding.
Ik gebruik nu een gewoon kussen voor tussen mijn knieën.
Eerst wilde ik ook zo'n hele grote maar mijn vriend ging ook in protest := Dus nu heb ik een J-vormige. Maar die ligt dus het grootste deel van de tijd naast bed.

Zira1994, dankjewel. :)
Ik zal zo even wat kleertjes showen.
Ik neem aan dat jullie geen foto van Sudocrem, tepelzalf en zoogkompressen hoeven. :')
Hopelijk krijg je snel wat handigheid in het slapen met je kussen, het zou fijn zijn als het je wat verlichting geeft.
Heb je ook al een buikband die je overdag wat ondersteunt?

Ik had vanmiddag zo'n enorme domper.
Ik had mijn 6-wekelijkse schoonheidsbehandeling maar na een paar minuten werd ik helemaal niet goed.
Warm en duizelig en toen ging het lampje gewoon uit.
Na even een glaasje water en de airco aan hebben we het opnieuw geprobeerd maar toen ging het weer mis dus mijn vriend heeft me moeten ophalen.
Zo balen, ik vind die behandeling normaal echt een heerlijk ontspanmomentje maar dat kon ik nu echt niet hebben.
En ik schrok ook wel van wat er gebeurde

Dit is de buit van het kleertjes shoppen <3
De rompers hebben we allemaal dubbel en de witten hebben we 4 van.
Afbeelding

Afbeelding

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 15:53

Wat een mooie spulletjes! Heel leuk om te zien!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 16:35

Leuke kleertjes Jolien! Ik heb ook weer wat besteld bij de Hema.. :')
Doe je voorzichtig met dat flauw vallen? Moet je niet even de vk bellen voor controle/bloedprikken of alles goed is?
Wbt corona hoef ik nu niks. Wil het wel m'n vk vertellen bij de controle over 1,5e week en misschien krijg ik dan extra controles op de placenta (dat zei vriendin van mij, maar misschien is t per vk verschillend). Weet ook niet of ze placenta's na de geboorte verzamelen voor onderzoek oid. Ze mogen de mijne dan best wel hebben. :P

Domi_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 19:08

Wat leuk je babyshower Jolien! En die kleertjes zijn super cute. Wel heftig dat je zo out ging met je behandeling. Ik zou hiervoor ook even je verloskundige bellen.
Wat heftig Sannens, na een hematoom hoop ik dat je placenta zich alsnog goed gaat nestelen.
Beterschap J0anieke!

Hier heb ik het zwangerschapskussen wel in bed, maar ik vind hem nog niet altijd even handig in gebruik. Ik gooi hem ook nog wel eens op de grond ' s nachts. Hier vandaag voor het eerst het gevoel gehad dat m'n buik in de weg zit (met veters strikken moet ik anders gaan zitten en overeind komen kost ook wat meer moeite).

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 22:03

Sannens schreef:
Ook weer een kleine update van mij hier! We hebben vandaag de 20 weken echo gehad en de baby is helemaal goedgekeurd.

Wel zijn we er achter gekomen dat de placenta voor de uitgang ligt, dus ik mag morgen al langs bij de gynaecoloog voor informatie over hoe nu verder. Er is nog kans dat het goed komt. Ik heb natuurlijk wat dingen gelezen, moet ik niet doen, en de eventuele keizersnede vind ik het minst spannend. Vooral de kans op bloedverlies en daarbij ziekenhuis opname vind ik eng merk ik.

Zo had ik een hematoom tot 13 weken, kans op bloedverlies maar geen bloed, en nu heb ik placenta praevia en opnieuw kans op bloedverlies, maar tot op heden gelukkig nog geen bloed. Als klap op de vuurpijl twee weken geleden een flink auto ongeluk gehad waar ik gelukkig zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen.

Al met al voelt deze zwangerschap niet zo zorgeloos als mijn eerste, en daar baal ik wel een beetje van. -O-

Ik ben even niet actief geweest want ik ben heerlijk op vakantie, maar ik lees nog wel mee dus wilde even hierop reageren. Ik heb ook hetzelfde te horen gekregen tijdens mijn 20 weken echo in het ziekenhuis, maar mijn gynaecoloog maakt zich echt totaal geen zorgen. Zei ook dat ik mij helemaal geen zorgen hoefde te maken, en dat in bijna alle gevallen de placenta weer omhoog trekt. Zeker als het zo vroeg wordt ontdekt bij de 20 weken echo. Snap natuurlijk dat je de kans op bloedverlies spannend vind, zeker na zo'n hematoom... Maar ik heb eigenlijk alleen maar positieve verhalen gehoord en gelezen, dus probeer je niet teveel zorgen te maken!

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-24 23:19

Wat een mooie kleertjes Jolien!! Zo schattig!!

Nee nog geen buikband, maar heb overdag ook helemaal geen last. Alleen ‘s nachts gek genoeg.

Wat naar van het flauwvallen! Kwam het door het op je rug liggen? Dat die grote vaten afgedrukt werden wat je overal leest?

Fijn dat je geen extra controles nodig hebt voor de corona Joanieke.

Wat fijn dat jou gynaecoloog zo positief is Eskimo! Hopelijk heeft hij/zij gelijk!

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 23:26

Eskimo schreef:
Sannens schreef:

Ik ben even niet actief geweest want ik ben heerlijk op vakantie, maar ik lees nog wel mee dus wilde even hierop reageren. Ik heb ook hetzelfde te horen gekregen tijdens mijn 20 weken echo in het ziekenhuis, maar mijn gynaecoloog maakt zich echt totaal geen zorgen. Zei ook dat ik mij helemaal geen zorgen hoefde te maken, en dat in bijna alle gevallen de placenta weer omhoog trekt. Zeker als het zo vroeg wordt ontdekt bij de 20 weken echo. Snap natuurlijk dat je de kans op bloedverlies spannend vind, zeker na zo'n hematoom... Maar ik heb eigenlijk alleen maar positieve verhalen gehoord en gelezen, dus probeer je niet teveel zorgen te maken!

Dank je wel voor je reactie! Ik mocht vandaag al naar de gynaecoloog en die heeft zelf ook gekeken. Het was minder ‘erg’ als dat de echoscopiste zei, maar het lag wel nog net voor de uitgang.

Ik ben zelf gaan googlen (ik ben arts en weet de juiste richtlijnen en info te vinden) en daar spreken ze over 4 verschillende vormen. Voor 20 weken komt het bij 5% voor, na 20 weken nog maar bij 1%. Bij de bevalling is het nog bij 0,3-0,9% zo. In die percentages zijn de laagliggende placenta’s ook meegenomen, dus die er niet voor liggen maar wel dichtbij de uitgang. Die komen veel vaker goed.

Oké terug naar het goede nieuws haha: de echoscopiste benoemde bij mij de ‘ergste’ variant. Dat bleek gelukkig een beetje gunstiger! De gynaecoloog geeft aan dat bij >50% dit nog goed komt. Maar het fijnste nieuws was dat bij deze variant de kans op bloedingen klein was en daar ben ik vooral wel erg blij mee. Dus nog steeds afwachten, extra echo’s, maar een lage kans op het slechte scenario van veel bloedverlies/opnames/niks meer mogen. Dus dat is fijn!

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 07:10

Oh wat fijn Sannens! Ook zo snel de controle!

Ik ben gister naar het ziekenhuis gegaan voor een ctg en een groei echo omdat ik de kleine niet/slecht voelde gisteren. Eenmaal daar met de ctg koppen op mn buik begon hij gelijk goed te bewegen.. := Schijnt gelukkig veel te gebeuren, maar voelde me wel een beetje bezwaard. Uiteindelijk iets van 2 uur daar gezeten. Ctg en groei echo waren in principe goed, maar moet vandaag wel terug voor een 2e ctg omdat hij soms flink piekte qua hartslag (tegen/over de 200). Ik weet nou niet zo goed waarom ik nou weer terug moet, want het daalde wel steeds weer netjes, maar dat ga ik vandaag wel even navragen.. Moet zo nog bellen voor de tijd. Had bij m'n zoontje helemaal geen ctg of groei echo gehad, dus dit was weer een nieuwe ervaring.. :')

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 08:05

J0anieke schreef:
Oh wat fijn Sannens! Ook zo snel de controle!

Ik ben gister naar het ziekenhuis gegaan voor een ctg en een groei echo omdat ik de kleine niet/slecht voelde gisteren. Eenmaal daar met de ctg koppen op mn buik begon hij gelijk goed te bewegen.. := Schijnt gelukkig veel te gebeuren, maar voelde me wel een beetje bezwaard. Uiteindelijk iets van 2 uur daar gezeten. Ctg en groei echo waren in principe goed, maar moet vandaag wel terug voor een 2e ctg omdat hij soms flink piekte qua hartslag (tegen/over de 200). Ik weet nou niet zo goed waarom ik nou weer terug moet, want het daalde wel steeds weer netjes, maar dat ga ik vandaag wel even navragen.. Moet zo nog bellen voor de tijd. Had bij m'n zoontje helemaal geen ctg of groei echo gehad, dus dit was weer een nieuwe ervaring.. :')

Heb ik sfgelopen maandag ook gehad en kon de zelfde abond nog terug. Toen wel een nette hartslag en een kleine acrobaat jn mn buik. K moet m nu elke dag voelen anders moest ik terug komen. Nou lijkt eel karate jn mn buik af en toe.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 09:03

Oh heb je 2x een ctg gehad op een dag?
Ik mag vanmiddag pas komen, half 2, zodat er genoeg tijd tussen zit. Hier dus altijd een acrobaat, maar gisteren dus geen/amper beweging terwijl ik bijna alleen maar op bed had gelegen.. Ook na wat zoets eten en half uur douchen (moest van de vk) geen beweging gehad.. Gelukkig in zkh dus alles goed, op die pieken na. Ben heel benieuwd wat de ctg vanmiddag gaat doen en of hij dan weer soms zo hoog gaat pieken..

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 09:22

Jaa ik kon kiezen of dinsdag smorgens of loop van de middag of maandag avond.
Maar dinsdag hadden we crematie dus gekozen voor maandag avond.