Aight schreef:Zerena hoeveel kcal eet je? En is het vooral honger voor de maaltijden of de hele dag? Want anders eet je misschien wel wat te weinig? Een beetje trek is niet gek omdat je lichaam minder binnenkrijgt dan het verbrandt, maar echt honger zou je niet moeten hebben.
Hier gaat het wel redelijk met WW, ben eten volgens de app steeds meer aan het ontdekken en ik merk dat het met name bij keuzes als lunch/ontbijt wel helpt. En het helpt me om meer fruit te eten. De weekenden vind ik nog lastig, maar probeer steeds meer het ''over mijn punten heen gaan'' te beperken.
Ik denk echt dat het een beetje herstel was van het ziek zijn. Zie dat bij de kinderen ook wel terug dat ze na de tijd echt even een paar dagen veel meer gegeten hebben.
Heb er nu ook geen last meer van eigenlijk.
Ik at vorige week wel echt rond de 1800 calorieën en dan hier en daar een uitschieter. Dus gemiddeld gezien wel hoger nog.
Het is verder ook niet erg, zal er toch mee om moeten leren gaan dat het niet in een rechte lijn naar beneden gaat. En dat langzamer afvallen ook gewoon beter is voor een blijvend resultaat. Ook zal er zich vast nog wel eens een + voordoen op de weegschaal.
Ik ga maar proberen voor ogen te houden dat alle kleine beetje helpen. En dat als ik weer terug ga naar oude patronen, dat ik volgende januari spijt heb, en had gewild dat ik toch kleine beetjes had gewaardeerd.