Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.

MarliesV schreef:Maaike gefeliciteerd![]()
Time ik gebruik al jaren was strips voor de wasmachine. Heb net nieuwe besteld, ook bij mother earth (had eerder een ander merk). Ben er zeer tevreden over, alleen echt vies spul toch even met voorwas, en je krijgt geen geur aan je kleding, vind ik prima maar sommige mensen missen dat.
  ) of bv een tafelkleed, die je dan even moet voorwassen.
 Maar in mijn zoektocht naar een goede fietstrainer is er sinds gisteren een oplossing 
  mijn zwager stopt met wielrennen en heeft zijn fiets bij ons neergezet voor de verkoop. Die is 1 maat te groot, maar dat maakt voor indoorritjes niet veel uit. Hij past op mijn tacx dus daar kan ik prima de winter mee door. D
  De dagen worden echt al wat langer, dus het gaat de goede kant op. Onze fietsvakantie staat vast. We vertrekken begin juli naar Italië voor eerst een rondje Gardameer van 140 km en dan wil ik toch echt de Stelvio ook op. Dat wordt een flinke uitdaging, dus ik weet waarvoor ik kan trainen de komende 6 maanden. Nu ik wat handiger ben met de astma en welke hoeveelheid medicatie ik in moet nemen, moet dat lukken (hoop ik). 
 , dus is het een oplossing voor de verstopping.
 ! Ik ben heerlijk jarig geweest dit weekend. Ik heb gefietst, geklommen en dit alles met een aantal hele dierbare mensen. Ik kon me niets meer wensen. En het was echt waanzinnig mooi buiten. 

Time2Tri schreef:Jaaa , ik zag de foto’s al op Strava![]()
Mooi hoor @ Maaike .
Vooral de laatste ! Hoe heb je die trouwens gemaakt?
Net online een meeting gehad , de voorbereidingen voor de Challenge Almere in september lopen al !
Zou super leuk zijn als er hier uit het topic “Blokkers” met of zonder aanhang komen helpen![]()
Je krijgt een leuke goodybag en lunchpakket.
En als je wilt uiteraard op het evenementen terrein avondeten . Buiten dat is het kei gezellig
  Althans ik vind het knap als anderen het kunnen. Zelf ben ik absoluut geen zwemmer. Als kind was ik al bang voor zwemles en eigenlijk heb ik daar nooit echt meer plezier in gekregen. Hardlopen zou ik misschien nog wel aan kunnen leren en plezier in kunnen vinden.
 Klinkt als een geslaagd weekend. En wat een supertoffe foto's!