Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Zwanger, uitgerekend zomer 2024!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:04

Hoe gaat het hier met iedereen?

Lien_ met 37 weken voelde ik ook nog geen 'voortekenen' hoor en de vorige keer nooit voorweeën gehad (wel eens een harde buik op de fiets bijvoorbeeld).
Klinkt nuttig die cursus! Fijn ook om alvast wat mee te krijgen.

Redbutton, nuttig die nesteldrang!

Hier gebeurt nu niet zoveel. Zit echt op het wachtbankje. Normaal veel drukker bezig, maar dat voelt nu ook niet meer handig. Dus in en om het huis bezig. Beetje schoonmaken, spelletjes spelen, kinderboerderij opzoeken. Ik ga zo maar aan de ananas denk ik, want ik ben het wel zat. :Y) . Nog twee dagen tot de uitgerekende datum, maar je hebt wel gelijk Lien_ alleen maar mooie data in juni.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:42

Ik zit ook op het wachtbankje morgen 39 weken. Vandaag en morgen komt mijn moeder of naja vandaag is ze al geweest om alles even goed schoon te maken en op te ruimen. Wat ik wel fijn vind, want zij is een veel grotere poetser dan mij en het wordt mij allemaal wel een beetje zwaar.

Afgelopen vrijdag de bruiloft van mijn zwager en schoonzus gehad. Dat viel me ook wel zwaar eigenlijk. Ik was blij dat we de caravan hadden meegenomen en ik daar tussendoor even kon liggen op bed.

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:47

Allemaal op het wachtbankje.
Fijn dat je moeder komt poetsen Nicole_Floor, is echt fijn als het een beetje schoon is.

Vandaag is mijn uitgerekende datum, maar helaas nog niks. Ik heb wel veel last van druk op mijn bekken, waardoor ik eigenlijk niet zoveel meer kan. Hoop dus dat hij snel zin heeft om te komen.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 19:54

Fenn schreef:
Hoe gaat het hier met iedereen?

Lien_ met 37 weken voelde ik ook nog geen 'voortekenen' hoor en de vorige keer nooit voorweeën gehad (wel eens een harde buik op de fiets bijvoorbeeld).
Klinkt nuttig die cursus! Fijn ook om alvast wat mee te krijgen.

Redbutton, nuttig die nesteldrang!

Hier gebeurt nu niet zoveel. Zit echt op het wachtbankje. Normaal veel drukker bezig, maar dat voelt nu ook niet meer handig. Dus in en om het huis bezig. Beetje schoonmaken, spelletjes spelen, kinderboerderij opzoeken. Ik ga zo maar aan de ananas denk ik, want ik ben het wel zat. :Y) . Nog twee dagen tot de uitgerekende datum, maar je hebt wel gelijk Lien_ alleen maar mooie data in juni.

Frambozenbladthee en dadels ook al in huis? Geen idee of dat echt werkt, maar 2 keer heel trouw gedaan en 2 keer een soepele, snelle bevalling gehad en nooit ver over tijd gegaan. Zelfs al is het placebo is het fijn om 'iets' te kunnen doen vind ik.

En spannend allemaal! Komt echt dichtbij voor jullie!

Hier gaat het goed! Week mega verkouden en heel erg oncomfortabel geweest. Last van m'n lijf + heel erg verkouden en benauwd daardoor + heel erg maagzuur. Maar nu slik ik echt trouw m'n pantoprazol weer elke dag en verkoudheid is een stuk minder nu. Krijg wel meer jeuk, maar ga nog wachten tot het zo erg is dat ik niet meer kan slapen ervan. Tot nu toe is dat nog niet gelukkig

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 20:33

Succes met de wachtbankjes allemaal!

Fenn, spannend zo aan de uitgerekende datum zijn!

Nicole_floor, fijn zo'n fris huis nu! Zo'n bruiloft lijkt me ook wel zwaar, maar wel slim van die caravan!

MerelV, oh succes en spannend!

Jasz, vanaf wanneer ben je met die thee begonnen? Wat ik lees is dat zwarte thee, ik drink al sinds de terugplaatsing niets meer van cafeïne dus ben daar een beetje huiverig voor :o
Veel beterschap! Maagzuur is hier ook opeens heel erg aanwezig, echt irritant.

Hier was het vorige nacht echt een *piep*-nacht. Om 2u moest ik alweer voor de 3de keer gaan plassen en toen keek ik eens in de spiegel en zag echt een opgezwollen hoofd opeens. Dus mijn bloeddruk gaan nemen, die was 175/105... Dus een lang verhaal kort, wij naar het ziekenhuis, bloed en urine is getest, aan de monitoring gelegen maar alles was geruststellend. Uiteindelijk waren we een paar uur later terug thuis. Wel heb ik nu medicatie voor de hoge bloeddruk gekregen. Langs een kant fijn dat er niets uit de onderzoeken is gekomen zoals zwangerschapsvergiftiging maar voelt ook wat dubbel want waarom voelde ik me dan zo slecht en waren die bloeddrukken zo hoog.. -O-

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 20:41

Farjen schreef:
Succes met de wachtbankjes allemaal!

Fenn, spannend zo aan de uitgerekende datum zijn!

Nicole_floor, fijn zo'n fris huis nu! Zo'n bruiloft lijkt me ook wel zwaar, maar wel slim van die caravan!

MerelV, oh succes en spannend!

Jasz, vanaf wanneer ben je met die thee begonnen? Wat ik lees is dat zwarte thee, ik drink al sinds de terugplaatsing niets meer van cafeïne dus ben daar een beetje huiverig voor :o
Veel beterschap! Maagzuur is hier ook opeens heel erg aanwezig, echt irritant.

Hier was het vorige nacht echt een *piep*-nacht. Om 2u moest ik alweer voor de 3de keer gaan plassen en toen keek ik eens in de spiegel en zag echt een opgezwollen hoofd opeens. Dus mijn bloeddruk gaan nemen, die was 175/105... Dus een lang verhaal kort, wij naar het ziekenhuis, bloed en urine is getest, aan de monitoring gelegen maar alles was geruststellend. Uiteindelijk waren we een paar uur later terug thuis. Wel heb ik nu medicatie voor de hoge bloeddruk gekregen. Langs een kant fijn dat er niets uit de onderzoeken is gekomen zoals zwangerschapsvergiftiging maar voelt ook wat dubbel want waarom voelde ik me dan zo slecht en waren die bloeddrukken zo hoog.. -O-

Wow dat is schrikken! Wel goed in de gaten houden. Kan ook zijn dat zwangerschapsvergiftiging er pas later uitkomt.

Nee is geen zwarte thee, dat is puur frambozenblad. Ik heb die van Jacob hooy. Hebben ze bij Holland&barret. En mag officieel vanaf 37 weken. Ik was vorige keer wat eerder begonnen omdat ik al met 38 weken ingeleid werd. En dadels eten is wel bewezen dat dat de ontsluiting kan versnellen. Dan wel de medjool dadels en dan 3 per dag. Daar begon ik zo rond 34 weken mee volgens mij

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 21:16

Ik zou al hele tijd hier reageren maar gewoon geen puf voor die bijleespost := Maar ook hier op het wachtbankje. Nog even..

Jasz wat grappig dat dat de ontsluiting kan bevorderen. Nou vind ik dadels echt helemaal niks haha. Ik zal even kijken naar frambozenbladthee. Beterschap met de verkoudheid! Maagzuur uw inderdaad vervelend. Hier ook last van. Waar komt de jeuk van? Irritant!
Haha bejaarde, herkenbaar hoor! Maar ja. Hoort er even bij. Vooral het omdraaien op bed, duurt gewoon 5 minuten :+ Balen dat je conditie je in de steek laat

Farjen vervelend die maagzuur. Hier ook. Branden!
Wat heftig! Gelukkig geen gekke dingen uitgekomen maar toch... hopelijk doet je bloeddruk even normaal...

MerelV spannend! De uitgerekende datum! Wil ik ook haha. Hopelijk vlot het snel!

Nicolefloor ook al 39 weken! Gaat snel. Wat fijn dat je moeder even komt helpen poetsen. Alles fris en fruitig.
Begrijpelijk dat het zwaar was, wel slim idee de caravan!

Fenn lief dat je het vraagt. Het was hier inderdaad even rustig. Haha ananas! Dat schijnt te helpen zeggen ze :P Jij ook al bijna op de uitgerekende datum, wat fijn

Lien_ klinkt handig! Al denk ik dat het meeste echt wel vanzelf gaat :j
Goh nooit overna gedacht een buitenlandse arts of verloskundige. Hoop niet dat ik dat heb, al hebben wij alleen Nederlandse of friese verloskundige waar ik bij zit. Ziekenhuis geen idee. Wel fijn gevoel hoor als alles klaar staat :D

Redbutton haha heerlijk! Ik krijg er ook een beetje last van. Heb het graag netjes en schoon. Daar waar ik het eerst wel een dagje later wou doen.

Herkenbaar dat je 't lichaam terug wilt. Ik heb nergens problemen mee maar inderdaad, die sokken, veters... pff. Lastig hoor. En wil graag weer uitmesten, paard rijden en dergelijke. Nog eventjes! Ik ben vandaag 36 weken. Wel veel harde buiken steeds en pijn onderin. En inderdaad steeds naar de wc haha. Vooral lang zitten krijg ik last van mijn buik. En m'n onderrug. Vervelend. Heb wel het idee dat ze eerder komt. Alles staat al klaar :D

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 21:29

Ik krijg bij lang zitten ook echt last van mijn banden en schaambeen. Naar dat frambozenbladthee ga ik ook eens kijken.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 21:40

Ik vroeg me af hoe dat zat met dadels en ik weet niet of je echt kan zeggen dat het de ontsluiting versneld, althans, ik las dat als ‘dadels eten helpt om eerder te bevallen’. Dat is dus niet zo, maar was misschien ook niet zo bedoeld, het artikel is wel interessant om te lezen:
https://jmrh.mums.ac.ir/article_2772.html

Naast dat dadels een goede bron voor koolhydraten (suikers :') ) zijn bevatten ze ook nog allerlei andere prettige ingrediënten, zoals vitamines en eiwitten, dus sowieso een fijne snack voor en na de bevalling.
Wat ik begrijp uit het artikel is een beetje tweedelig, ene kant zeggen ze dat dadels oxytocin-receptoren positief beïnvloed, waardoor de cervix beter kan rijpen (die receptoren komen op onder invloed van veranderende progesteron na mate de zwangerschap vordert) en helpt met de baarmoeder beter reageren op die oxytocine waardoor de verschillende fases van de bevalling soepeler kunnen verlopen. Aan de andere kant zeggen ze dat dadels oxytocine achtige effecten heeft, wat natuurlijk helpt met de bevalling (hallo weeënstorm door oxytocine ivm inleiden <<) )

Citaat:
It seems that date fruit influences oxytocin receptors, stimulates the uterine muscles to respond more comfortably to oxytocins, and better prepares the uterus and cervix for delivery (10). Khadem et al. (2007) demons-trated that date fruit has oxytocin-like effects and its nutritional and therapeutic character-ristics reduce postpartum hemorrhage;

Of het werkelijk zo goed werkt als dat de (relatief kleine) groep uit het onderzoek lijkt te suggereren betwijfel ik, ook omdat geboorte zorg niet zo makkelijk te kopiëren is naar een ander land, maar ging redelijk sceptisch Google in en ben toch wel geïnteresseerd geraakt in de kwaliteiten van de dadels, al is het alleen al ter ondersteuning wat betreft voedingswaardes.

Hier een Nederlands artikel die het redelijk samenvatting:
https://holymom.nl/2-waarom-dadels-eten ... ker-maakt/

De thee werkt op vergelijkbare processen in die helpen met het lichaam voorbereiden tot bevallen.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-24 22:12

Ja ik heb ook echt geen idee hoe goed al die onderzoeken zijn. En ook geen idee of het wat zegt dat ik 2 keer een relatief makkelijke bevalling had. Maar kan in ieder geval geen kwaad en ik vind medjool dadels heel lekker gelukkig. Al was ik ze na 6 weken elke dag eten wel zat :') maar je kan ze natuurlijk ook ergens doorheen doen als je het minder lekker vindt.

@kabayo: oh dst schiet ook al echt op! Hoop voor je dat ze wst eerder komt!

jeuk kan van m'n cholestase komen. Tot nu blijven m'n waardes laag, maar kans is wel groot dat ik het weer krijg, dus moet het in de gaten blijven houden.

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 07:27

Oh merel, Fenn, Lien_ en Nicole_floor wat fijn dat jullie zo dicht bij het einde zitten!
Balen van je bekken merel, hopelijk komt de baby snel!

@jasz balen dat de jeuk nu toch opkomt, hopelijk wordt het niet veel erger.

@farjen wat schrikken, let goed op jezelf. Hopelijk voel je je met de medicijnen iets beter?

Ober poetsen, hier is de poetsvrouw 8 weken met vakantie. Vond ik eerst wel fijn want vind het heel ongemakkelijk om thuis te zijn als ze poetst maar mis haar na een week toch al wel. Maar mijn moeder komt tijdens m'n verlof helpen dus dat is fijn.

Hier nog 3 dagen werken, ook echt aftellen.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 08:00

Dames succes op het wachtbankje! Spannend allemaal. Zo dichtbij nu.

Farjen: jeetje dat is schrikken. Gelukkig dat alles goed was.

Jasz: balen dat je lijf niet lekker meewerkt zo. Hopelijk blijft de jeuk onder controle.

Kabayo: begint ook al op te schieten. Lekker voldoende rust nemen. Dat is nu het aller belangrijkste.

Hier gaat het z’n gangetje. Pijn in rug en bekken blijven een beetje hetzelfde. Vannacht eindelijk best een redelijke nacht gehad. Ik zie echt een lijntje met de magnesium. Neem ik een voetenbadje of slik ik een goede dosis magnesiumcitraat dan is de pijn echt een stuk minder.
Vandaag komen mijn ouders heel lief helpen in de tuin. Dat is een wildernis en ik zie dat gewoon niet meer zitten om te doen en mijn man is druk met andere dingen in huis (en heeft ook niet echt groene vingers).
En ook hier aan het aftellen qua werk. Nog 2 weken/7 keer werken. *\o/*

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 08:13

Goedemorgen!
Ik reageer even in het algemeen!
We schieten al lekker op met z'n allen, vind zelf ook echt dat de tijd vliegt. Weet nog als gisteren dat ik kerstkaartjes aan het maken was om de zwangerschap aan te kondigen. Haha.
Ik zit vandaag op 33 week, of 33+1. De verloskundige en medische echo hebben altijd 1 dag verschil :')

Die frambozen blad thee wil ik tzt ook wel eens gaan proberen... Ben wel een thee drinker, dus ben benieuwd of dat een beetje te doen is. Zolang het maar niet naar mint smaakt.
Dadels begin ik niet aan... :r

Ik heb de laatste dagen echt ***dagen!
Weekend was waardeloos, veel pijn. En ook echt helemaal niks gedaan of kunnen doen.
Gister in die zin wel een aardig goeie dag. Beetje aan het opruimen geweest.
Rond de avond werd de kleine behoorlijk wakker, had overal armen en benen.
Vannacht had die vanaf een uur of 3 weer een feestje, ook weer veel pijn op mn schaambeen.
T voelt nu nog allemaal wat onrustig, net even met de hond gelopen maar vandaag helaas weer veel pijn.
Het kind heeft de bestek-la met messen weer gevonden. :roll:

We gaan maar weer zien hoe we de dag doorkomen.
Als dit zo blijft, dan ga ik heel hard duimen dat de kleine zich rond de 38 weken alvast meld... Zou ik helemaal prima vinden.
Ben er zo klaar mee!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 09:13

Thee laat ik ook links liggen, dadels eet ik soms.

Wat vervelend die pijn! Rustig aan doen, kruik erbij en het houdt straks op :(:) .

Prettig dat de meesten ook schoonmaakhulp hebben. Hier kom af en toe iemand helpen. Mijn broer zeemt graag ramen, dan ben ik de beroerdste niet en neem ik de hulp graag aan.

Ik heb in tegenstelling tot mijn vorige zwangerschap vrijwel geen echte bandenpijn. Zo totaal anders dan de vorige keer. Ik moet wel zeggen dat ik ook tijd heb om tussendoor op de bank te zitten. Inmiddels wel goed pijn aan m'n schaambot, maar dat stelt wel gerust. Is de baby in ieder geval ingedaald.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 10:06

Iemand nog tips voor podcasts of iets dergelijks voor ademhaling/bevalling/ouderschap? Ik heb een paar afleveringen 'Met z'n allen achter de kinderwagen' geluisterd en vond dat wel ok. Daarnaast nu een podcast over ademhaling enzo, maar nog niet echt een fijne gevonden.

Over de bevalling opwekken. Zijn natuurlijk ook nog andere natuurlijke manieren om de juiste hormonen op te wekken <<) Beetje knuffelen met jezelf of je partner. Of nouja... ik ga zo nog maar een beetje bewegen. Ik heb de Sterkher app, ook post partum een aanrader!

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 10:08

Fenn schreef:
Iemand nog tips voor podcasts of iets dergelijks voor ademhaling/bevalling/ouderschap? Ik heb een paar afleveringen 'Met z'n allen achter de kinderwagen' geluisterd en vond dat wel ok. Daarnaast nu een podcast over ademhaling enzo, maar nog niet echt een fijne gevonden.

Over de bevalling opwekken. Zijn natuurlijk ook nog andere natuurlijke manieren om de juiste hormonen op te wekken <<) Beetje knuffelen met jezelf of je partner. Of nouja... ik ga zo nog maar een beetje bewegen. Ik heb de Sterkher app, ook post partum een aanrader!

Hahaha ik zei dus gisteren tegen mijn vriend ik ga ananas eten en frambozenbladthee drinken dat helpt. Zegt die, jaa seks helpt ook. _O-

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 13:48

Fijn dat het deze zwangerschap vlotter gaat fenn!

@suus_toes balen van de pijn. Neem op tijd je rust. Is ook mijn strategie deze weken al gaat het wel een stuk beter als paar weken terug.

En iedereen succes met de bevalling opwekken, ik hoor graag wat er echt werkt hahaha

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-24 14:15

Ik zit deze week op kantoor om alles af te ronden en heb echt een mega actieve baby :') voel d'r anders minimaal overdag maar nu ik rustig zit zit ze een hele dag te schoppen

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 07:37

Dat frambozenbladthee klinkt interessant! Wel "stom" dat het pas vanaf 37w mag want als ik de gyn mag geloven, ben ik dan al bevallen :')
Dadels vind ik ook echt niets :o

Kabayo spannend! En ik begrijp je gevoel, ik ben er ook een beetje klaar mee :D Al hoop ik wel dat ze nog minstens 3 weken blijft zitten

Jasz, hier ook enorm veel last van jeuk! Echt mijn hele lichaam maar bij de bloedtest was alles ok, dus geen cholestase. Maar het is zoooooo irritant -O-

Redbutton, oh geweldig de laatste werkdagen! De baby is duidelijk ook blij dat het de laatste dagen zijn :D

Annepaardoes, fijn dat het slapen wat beter gaat door de magnesium! Hier zijn mijn ouders ook vorig weekend komen helpen in de tuin, alles weer netjes :D

Suus_toes, vervelend die pijn!

Hier gaat het met de medicatie iets beter met mijn bloeddruk gelukkig. Ik heb ook urinetesten besteld die ze normaal vandaag leveren, dan kan ik mijn eiwitten enz ook opvolgen

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 10:57

Annepaardoes: fijn dat je eindelijk een wat betere nacht hebt gehad, dat scheelt al zoveel.

Suus_toes: wat naar dat je zoveel last hebt!

Farjen: Ah gelukkig dat het beter gaat al! Ja willen ze je al zo vroeg inleiden? Ik was vorige keer wel al wat eerder met frambozenbladthee begonnen, denk 35 weken? Omdat ik ook wist dat ik eerder ingeleid ging worden toen.

Ik had vannacht echt ontzettende jeuk aan m'n handen en voeten, wat typisch is boor cholestase. Maar ben een beetje bang om weer bloed te prikken en dat het dan voor niks is. En bloedprikken gaat ook altijd super moeilijk, dus doe ik ook liever niet als het niet hoeft. Ik denk dat ik nog even aankijk of het zo blijft en dan bel ik vrijdag de vk wel. Ben nu op het punt dat ik wil dat de jeuk weggaat óf dat m'n waardes gewoon echt omhoog gaan, dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

suus_toes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 11:59

Ja, echt waardeloos.. tis vandaag weer 10x niks.
Vannacht weer super slecht geslapen.. zodra ik ga liggen wordt m'n buik gigantisch hard! Maakt niet uit of dit op m'n zij of rug is. Slaap al met een voedingskussen.. maar doet ook niet wat ik graag wil en heb er de halve nacht ruzie mee.
Tot irritatie van m'n vriend, want die houdt geen deken over met m'n gedraaid. :')
Vanmorgen maar optijd opgestaan, net nog even van 8 tot 10 kunnen slapen. Heerlijk!

Verder opstaan en lopen doet weer veel pijn! Maar of dit nou puur door de baby komt, of dat dit banden of bekkenpijn is... Geen idee, kan het ook nergens mee vergelijken dat ik het ergens van herken ofzo.

Morgen weer naar de vk, dan sowieso maar even bespreken.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 12:45

Is het geen indaling van de baby, hoeveel weken ben je inmiddels? Hier ook al ingedaald (36wk) en dat geeft en zekere druk, helemaal als ik een tijdje gezeten of gelegen heb en bij opstaan de zwaartekracht weer helpt met naar beneden duwen. Gezien het de tweede is is er qua ruimte wel al voorbereiding 'geweest' wat bij de eerste toch anders voelde.

Optie om een losse deken erbij te nemen tijdelijk, zo ben je in elk geval niet bezig met de klachten van de wederhelft. Ik merkte zelf dat ik meer last van mijn bekken kreeg na slapen met voedingskussen dus die is weer de kast in gegaan. Helpt het misschien om iets rechterop te liggen?
Ellendig hoor slecht slapen, kost ook weer energie die je wel ergens anders voor kan gebruiken...

Hier alles vrij soepel en bijna verlof, liggingsecho was goed, maar niet echt mooie plaatjes meer mee kunnen krijgen, gezien de ruimte en ligging nu.. Verder op zelfde schema als de eerste dus gerust de komende 4 weken door :)

redbutton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 17:46

Balen van het slecht slapen. Ik had het vorige week en heb me echt uren aan m'n vriend geërgerd snachts haha. Niet dat hij er iets aan kon doen maar dat geadem :')
Deze week gaat het slapen beter maar ik heb wel last van m'n banden en wordt daar wakker van, maar na draaien gaat het beter.

Hier nog 1 dag werken, even chaotisch en nog druk maar einde is in zicht.

Vandaag eindelijk een nieuwe vaatwasser gekocht. Hij was al 5 weken kapot, eerst zelf opgelost waarna hij het 2x gedaan heeft en alsnog gestopt is. Reparatie zou de helft van een nieuwe kosten belden ze vandaag door, dus ben gelijk een nieuwe gaan bestellen. Ben er zo klaar mee met dat afwassen haha.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 19:44

Farjen: fijn dat de medicatie z’n werk doet. Je hebt geen zwangerschapsvergiftiging?

Jasz: sterkte met de jeuk. Super vervelend.

Suus: Jeetje wat balen zeg dat je zulke slechte nachten hebt en dat het zo’n zeer doet.

RianneH: fijn dat je een goeie echo hebt gehad.

Redbutton: Succes morgen met je laatste dag werken!

Heb ik al gezegd dat ik helemaal fan van van aliexpress. Al leuke lampen voor de babykamer gescoord en nu de “knopjes” voor de commode en wastafelkast.
Bij de kwantum ben ik ook regelmatig te vinden. Het wordt al steeds meer af <3

Afbeelding

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-24 20:44

Annepaardoes wauw wat mooi! Hele nette kamer. Aliexpress is zeker een handige site, maar duurt altijd zo lang :=

Redbutton vervelend he dat ze ademen :+ Succes met de laatste dag werken morgen!
Begrijpelijk, afwassen is stom. Fijn dat je een nieuwe hebt. Lekker zo'n schoppende baby :P

RianneH wanneer heb je verlof? Ook al de laatste echo gehad. Je ziet niet meer een heel kindje nee, das wel jammer. Wel stukjes kind :') Nog even en je hebt de baby in de handen <3 Heel interessant over dadels! Dankje voor het delen

Suus_toes wat jammer dat je zo slecht slaapt. Arme vriend :knuffel: Ik ben ook lang bezig met draaien enzo. Maar opzich slaapt mijn man wel door. Misschien inderdaad een tweede deken. Ben benieuwd wat de verloskundige zegt. Jammer dat je zo'n pijn hebt..

Jasz liever voor niks prikken dan te laat zijn. Wat vervelend dat je zo'n last hebt. Hopelijk komt het niet terug
Ik hoop stiekem inderdaad dat ze ook wat eerder komt. Week 38 ofzo is wel mooi :P

Farjen hoezo denkt je verloskundige dat je eerder bevalt? Haha mede lotgenoot. Ja het mag er van mij wel bijna uit. Zin om weer dingen te doen haha. Wat fijn dat je bloeddruk weer wat normaal doet

Nicolefloor haha ja seks schijnt ook te helpen inderdaad. Dan gebruik je bepaalde spieren oid :P En ananas, frambozenbladthee

Fenn nee helaas geen podcast. In het puffen heb ik mij ook nog niet in verdiept. Ben benieuwd hoe dat komt allemaal haha