Doubtless schreef:Nee, wij hebben plastic dr Brown flessen. Lijkt me lastig als ze wat ouder zijn en hun fles wegsmijten, is dat dan veilig?
Deze ga ik ook weer aanschaffen denk ik. Vond die wel ideaal. Zie glas ook niet zo zitten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk meer succes bij de nieuwe poging voor de NIPT
Vanaf toen hier en daar een paar mensen verteld en met 11 weken wereldkundig. Wilden het sowieso van geluk delen, maar ook omdat ik zo ziek was dat ik het fijn vond dat te delenSet_Elkol schreef:Wij hadden bij de vorige plastic smalle hals van dr Brown, denken nu aan glas. Ik gebruikte ze heel veel voor moedermelk en glas lijkt me fijner. Er zijn gewoon beschermhoesjes voor die de kans op breken echt minimaliseren.
. 

Baby krijgt hier sowieso de fles dus moest wel wat in huis hebben meteen. Vaak zitten in van die babydozen etc ook kleine gratis flessen, je zou altijd eerst daarmee kunnen proberen wat voor jullie goed werkt in plaats van meteen kopen. Zo gaan wij spenen aanpakken, 3 merken uit pakketten gekregen dus die proberen we eerst
Noeps schreef:Ik begin niet aan die boxen. Als iets gratis is betaal je het met data waar grote bedrijven heel blij van worden: https://www.nrc.nl/nieuws/2020/05/29/he ... x-a4001250
.