Vandaag niet gewandeld, maar getraind met de hond. Wij doen aan vlaktezoeken. Dat is los zoeken naar slachttoffers en als ze heeft gevonden blaffen tot ik er ben. We trainden vandaag in het bos, maar vrijdag in een leeg ziekenhuis
Lekker Goof. Leuk dat je weer een hasrtjes blaadje deelt Bootsiebob Wat gaaf Bo_y
Ik heb net 9 km gewandeld met mijn 'buurvrouw'. Even tussendoor met een lange lunchpauze. Alleen doet bokt upload weer stom bij mij dus geen foto's. Maar een aantal van jullie kunnen ze wel zien want ze staan wel op mijn facebook haha.
Wat een leuke wandelingen komen er voorbij En leuke hondjes ook Goof en Bo-y zien eruit als hele fijne honden om mee te lopen.
Gelukkig vanmorgen ook weer een uurtje kunnen lopen met tommie Was weer heerlijk als vanouds Foto van na de wandeling
En vanmiddag ook nog een stukje gelopen met tommie en mijn fjord Ollie Ollie sukkelt al een hele tijd met haar gezondheid Ze is bijna 21 en heeft de ziekte van Crohn volgens dierenarts Gelukkig sinds een paar dagen weer wat aan de betere hand en dan houd ze wel van een fijne wandeling … En natuurlijk een snoepje onderweg
Vrijdag ga ik weer langer op pad met een vriendin en haar hond , zal proberen dan leuke foto’s te maken!
Wat een leuke foto's van iedereen. Ik was er tijdens m'n lunch ook even uit maar was niet fotowaardig hier vandaag. Nog een dagje en dan weer een weekend van 3 dagen.