Sommige mensen zijn ook echt gehaaid he...... ik had maanden geleden al een keer een bod geplaatst op 2 Yalda foams die op Vinted stonden. Qua prijs kwamen we er niet uit. Prima, even goede vrienden. Krijg ik vanochtend een berichtje dat ze zich bedacht had en de foams toch wel wilde verkopen voor mijn bod. Yeah right
Heerlijk gedoucht met de Yalda. Oude foam, niets mis mee, rook als vanouds. Ook maar meteen een body creampje erbij opengetrokken, het mag nu weer! Misschien niet de meest logische geur voor een tropische dag, maar wel de lekkerste wat mij betreft (ik en Banyu zijn niet close).
hier komt het tussen 10 en 3 aan. alleen ben ik zelf niet thuis. Hoop dat het deze keer heel aan komt de laatste paar keer pakken ze te grote dozen en dan geen verpakkingsmateriaal erbij
Marocje
Geplaatst: 18-07-22 08:49
Ik ben erg benieuwd. Banyu ken ik niet, Yalda was niet mijn geur toen ik hem in de winkel rook. Maar die parfum is van beide lijnen wel echt favoriet (Ocean infini en Poeme d’Azar)
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 18-07-22 09:38
Roosch schreef:
Oh! Mijn bestellingen komen gewoon vanmiddag al
Thanks! En lijkt banyu qua frisheid misschien op karma? Neig ernaar om daarvoor te gaan mocht het lukken
Echt super leuk voor jullie dat het is gelukt en zo snel wordt bezorgd!
Ik was ook toch nieuwsgierig naar de Banyu dus heb er 1 setje van besteld
Banyu
Geplaatst: 18-07-22 10:11
Roosch schreef:
Tuurlijk, die gaan ze nu als een malle proberen verkopen haha.
Al is de bodycreme uiteraard een andere verpakking. Mij gaat het niet om de verpakking.
Inderdaad, Kwam ook ineens een 75€ aanbeiding tegen, 3 banyu foams en tube bc.... Oh, die man op de foto in bovenstaande screenshot van iemand is die verkoper dus
Ik vind de karma en de banyu echt wel verschillend ruiken, maar om nou de frisheid te vergelijken... geen idee. Het zijn wel hele andere geuren dan de yalda in elk geval, die is echt 'aanwezig'.