Ik had er trouwens tweedehands één van 10€, dus dat koste de kop ook niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Barbabientje schreef:Ik zou dan zorgen dat je voor 18u kolft en dan hem wel meepakken.
Hier kwam ze vaker niet dan wel, dus vandaar ervoor gekozen om het niet te doen, vooral ook omdat bij mij in de late dienst sowieso wel een dingetje is vanwege de drukte.
Vd week om 23:30 gekolfd ipv 22uDat deed zeer
WillemYntJee schreef:Onze oudste vertikte t om iets van groente te eten tot ie net een jaar was. Brood at ie wel en fruit (vooral banaan), maar wortel oid echt no way. Uiteindelijk net na z'n verjaardag ineens zo'n potje gepureerde wortel op. Vanaf dat moment ging t snel en binnen 4 maanden at ie ineens gewoon alles mee (begin van corona dus misschien hadden we ook wel iets meer tijd om uit te proberen). En nu eet ie t liefst eerst z'n groente op, wortel is z'n favoriet en banaan is ie ook nog steeds gek op haha
Kleine meid is pas 3 maanden dus die krijgt nog niks, maar straks denk ik beginnen met rapley en kijken wat ze doet.
Smallheal schreef:Barbabientje schreef:Ik zou dan zorgen dat je voor 18u kolft en dan hem wel meepakken.
Hier kwam ze vaker niet dan wel, dus vandaar ervoor gekozen om het niet te doen, vooral ook omdat bij mij in de late dienst sowieso wel een dingetje is vanwege de drukte.
Vd week om 23:30 gekolfd ipv 22uDat deed zeer
Ja dat wil ik idd proberen. Maar wel in de zorg. Maar misschien dat ik dan eerst wel ga konden en daarna pauze ga houden. Even kijken maar.
Duc_je schreef:Respect dames, lijkt mij lastig met de werkdruk in de zorg. Je hebt er natuurlijk recht op, maar ja het moet wel kunnen. Dat is met kantoor werk toch makkelijker in te plannen
Smallheal schreef:Duc_je schreef:Respect dames, lijkt mij lastig met de werkdruk in de zorg. Je hebt er natuurlijk recht op, maar ja het moet wel kunnen. Dat is met kantoor werk toch makkelijker in te plannen
Dit dus, leuk datje er recht op hebt maar ik kan natuurlijk niet zeggen als het mega druk is joe succes collega ik ga kolven want heb er recht op.
Ik zal het komende dagen wel even zien.
@Barbabientje; zo had ik t ook in mn hoofd maar tussen 5 en 6 is t vaak ook wat drukker met eten maken/medicatie delen enzo.