imaudy schreef:IMANDRA schreef:
Nou vertel, wat is er niet goed aan.
Geen zin aan
Ach, geen argumenten meer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:IMANDRA schreef:Mag ik stellen dat ik dit weer behoorlijk typisch vind?
Wel makkelijk zo, kan je mijn bijdragen zogenaamd ‘neerhalen’ zonder daadwerkelijk enigszins inhoudelijke argumenten te geven.
Hallo, dat is een lap tekst! Daar ga ik echt niet aan beginnen hoor
_San87_ schreef:Ibbel schreef:Ik denk dat je: "ik vind het niet goed geschreven" het beste kunt vertalen als: "fiets, hier heb ik geen weerwoord op".
Ja, mijn gedachte.
Ineke2 schreef:marleen_usar schreef:Echt waar er leven er zo veel onder een steen, alle bij werken wil ik wel hier neer zetten. Heb je even?
Neem je wel eens paracetamol?
Pas op hoor, heeft een hele lijst met ( ook) ernstige bijwerkingen. Niet meer innemen dan maar.
imaudy schreef:Ik las wat vage dingetjes en toen ging ik scrollen en daar kwam geen eind aan..
IMANDRA schreef:imaudy schreef:Ik las wat vage dingetjes en toen ging ik scrollen en daar kwam geen eind aan..
Definieer ‘vage dingetjes’?
Het kan best zijn dat je het niet snapt hoor. Is niet erg. Maar geef dat dan gewoon aan, dan weet ik waar ik tijdens mijn volgende geresearchte epistel op moet letten.
@Anna: vervelend zeg! Hopelijk schieten de andere vaccinaties goed op zodat deze maatregelen er snel af kunnen voor mensen zoals jij
Anna79 schreef:Vandaag voelde ik me voor het eerst oprecht verdrietig door de beperkingen die ik ervaar als niet gevaccineerde. In mijn geval om medische redenen. Het traditionele wat drinken met wat lekkers bij de Hema tijdens het winkelen met mijn 9-jarige dochter mocht niet want geen qr code. Voor een uurtje winkelen en een drankje doen ga ik niet testen, dat wordt me echt te gek. Ik kon trouwens wel gewoon naar het toilet, dat is niet bij het restaurant maar aan de andere kant van de winkel. Ik blijf het bizar vinden...
imaudy schreef:IMANDRA schreef:Mag ik stellen dat ik dit weer behoorlijk typisch vind?
Wel makkelijk zo, kan je mijn bijdragen zogenaamd ‘neerhalen’ zonder daadwerkelijk enigszins inhoudelijke argumenten te geven.
imaudy schreef:Als je je best doet om corona niet op te lopen dan is de kans om corona te krijgen ook nog niet zo groot. Niet iedere week in de kroeg zitten bijvoorbeeld..
imaudy schreef:IMANDRA schreef:
Definieer ‘vage dingetjes’?
Het kan best zijn dat je het niet snapt hoor. Is niet erg. Maar geef dat dan gewoon aan, dan weet ik waar ik tijdens mijn volgende geresearchte epistel op moet letten.
@Anna: vervelend zeg! Hopelijk schieten de andere vaccinaties goed op zodat deze maatregelen er snel af kunnen voor mensen zoals jij
Je hebt het geschreven als zijnde voor vaccinatie.
Matheno schreef:imaudy schreef:
Ik snap het wel. Jullie kennen elkaar 1 minuut en die minuut was niet al te plezierig. Dan wil je natuurlijk ook niet nog eens zomaar huiswerk voor die compleet vreemde persoon doen.
Nikass schreef:imaudy schreef:Als je je best doet om corona niet op te lopen dan is de kans om corona te krijgen ook nog niet zo groot. Niet iedere week in de kroeg zitten bijvoorbeeld..
Ik heb begrepen dat waarschijnlijk iedereen die zich niet laat vaccineren uiteindelijk corona krijgt. Namelijk omdat het niet verdwijnt, en omdat het dan eerder de mensen treft die zich niet laten vaccineren.
bigone schreef:Anna79 schreef:Vandaag voelde ik me voor het eerst oprecht verdrietig door de beperkingen die ik ervaar als niet gevaccineerde. In mijn geval om medische redenen. Het traditionele wat drinken met wat lekkers bij de Hema tijdens het winkelen met mijn 9-jarige dochter mocht niet want geen qr code. Voor een uurtje winkelen en een drankje doen ga ik niet testen, dat wordt me echt te gek. Ik kon trouwens wel gewoon naar het toilet, dat is niet bij het restaurant maar aan de andere kant van de winkel. Ik blijf het bizar vinden...
Anna, jij zegt medische redenen maar die draag je zelf aan, niet je arts. Dus dat is eerder twijfelen dan niet kunnen. Niets mis mee maar wees daar wel duidelijk in. Inmiddels kom je in aanmerking voor Pfizer ipv AZ.
imaudy schreef:Ik las wat vage dingetjes en toen ging ik scrollen en daar kwam geen eind aan..