Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Serieus, moeten we deze posts van zeeuwtje echt serieus nemen en er op blijven reageren? Gewoon negeren die hap, word er een beetje moe van dat ze dit soort dingen in een verkeerd topic post
Electra63 schreef:purny schreef:Serieus, moeten we deze posts van zeeuwtje echt serieus nemen en er op blijven reageren? Gewoon negeren die hap, word er een beetje moe van dat ze dit soort dingen in een verkeerd topic post
Het mag van Bokt, dit soort onzin plaatsen en topics vervuilen, dus een beetje tegengas of reactie mag dan ook
Zeeuwtje68 schreef:De oorlog is uitgebroken over de hele wereld en god wat ben ik daar blij mee..
Mensen pikken dit gewoon niet meer... zit net een filmpje te bekijken over parijs haha heerlijk...
bigone schreef:Dat is het typische van complotdenkers, heel veel schreeuwen, van alles op het net gooien en weer afnokken. Och , fascinerend inderdaad hoe mensen zo de weg kwijt zijn. Maar ja dat denken zij in volle overtuiging ook van ons schapen. Gelukkig heb ik ze niet in nabije omgeving zoals sommige bokkers want zou er niet zo zachtzinnig mee om gaan.
Electra63 schreef:purny schreef:Serieus, moeten we deze posts van zeeuwtje echt serieus nemen en er op blijven reageren? Gewoon negeren die hap, word er een beetje moe van dat ze dit soort dingen in een verkeerd topic post
Het mag van Bokt, dit soort onzin plaatsen en topics vervuilen, dus een beetje tegengas of reactie mag dan ook
pien_2010 schreef:Zeeuwtje68 schreef:De oorlog is uitgebroken over de hele wereld en god wat ben ik daar blij mee..
Mensen pikken dit gewoon niet meer... zit net een filmpje te bekijken over parijs haha heerlijk...
Mag ik een link? Woon nu in Frankrijk dus wil wel graag weten waar je het over hebt.
De gele hesjes?
De demonstraties tegen het feit dat regering de politie niet meer bekend in beeld wil hebben van afgelopen dagen?
En wat vind je daar zo heerlijk van wat je ziet? Want daar zijn veel gewonden gevallen!
Cer schreef:Dat lijkt me echt wel pittig zeg Relaxed.. als COVID er niet zou zijn, dan had je dit niet gehad
En excuus hoor Karl.. ik maakte er een grapje van...
idinn schreef:Ook dat kan je doorlinken.. doe dan.. als we het volgens jou mogen zien. Dan wil ik het zien ook. Kan ik er ook een mening over geven.