Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leonie1988 schreef:Wat heftig [naam], dat is niet niks! Is een andere gynaecoloog geen optie?
Ik herken het stukje van last van je lichaam ook. Ik heb ook veel last van mijn rug en vooral vorig jaar veel kwaaltjes. Dan weer mijn enkels, dan weer mijn knie. Inmiddels dmv wandelen weer een redelijke conditie op aan het bouwen en het gaat met mijn lijf ook een stuk beter. Hopelijk werkt dat bij jou ook zo.
daffodil schreef:Mijn zusje haar gyn vertelt haar dat ze met het blote oog kan zien dat ze een tumor heeft en dat de vooruitzichten niet goed zijn. Terwijl mijn zusje dat in zich opneemt, gaat de gyn haar telefoon en blijft ze minutenlang vrolijk met iemand aan de lijn kletsen over alledaagse dingen.
Mijn zusje is dus gewoon opgestaan en weggegaan. Daar is ze dus ook echt nooit meer naartoe teruggegaan. Niet elke arts zit goed in elkaar hoor, gewoon iemand zoeken die bij je past!
Suzanne F. schreef:Uuuuh wat? Een gyn die tegen je zegt dat ze kan zien dat je een tumor hebt?
Nou ja, ik had geantwoord: ja ik zie hem bij jou ook, hij ligt op je schouders. Pfff
theadora99 schreef:Heeft iemand overigens ervaring met personal training?
juval schreef:Zerena schreef:Doen de meesten van jullie hier aan een vorm van calorieën tellen?
nee, dat vind ik te veel gedoe.