Oei heftig zeg, hoelang heeft dat uiteindelijk geduurd?
Daphara
Geplaatst: 29-08-23 16:48
Ineke2 schreef:
Oei heftig zeg, hoelang heeft dat uiteindelijk geduurd?
Een week of 6-7 moeilijker lopen (dat was anders 2-3 weken geweest met loopgips) en nu voel ik het alleen nog als ik langere afstanden moet rijden, want mijn cruise control is kapot. Ik gebruikte de CC zelden toen die kapot ging, dus nooit laten maken. Maar pas toen ik die voet brak, miste ik de optie echt om de voet tussendoor even van het gaspedaal te kunnen halen.
Achteraf gezien had ik beter voor het gips kunnen kiezen, maar mijn merrie was bevallen van een dysmatuur veulen en die stonden op een uur reisafstand (tevens de merrie aan wie ik de breuk te danken had), dus ik wilde wel naar hun toe kunnen. Daarnaast woon ik alleen, dus 2 weken niet kunnen autorijden en zo, zou meteen betekenen dat ik onwijs afhankelijk van anderen zou zijn, niet zou kunnen werken enz.
jolmer20
Geplaatst: 30-08-23 21:59
Auw.. das een beste zeg...
Valt mee deze Renhekjes van de konijnen opvangen met je been omdat ze omvallen
Je weet hoe je ze moet tanken? In 2008 ook vrij lang dit zelf moeten doen. Toen ook mijn2 kleine teentjes gebroken gehad. De huisarts had mij toen geleerd hoe het moest.
Google maar eens teentje dakpansgewijs tapen. Gaat je heel wat pijn sparen
DJZ
Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-23 21:34
hagelslag schreef:
Ooehh aauuuwww
Je weet hoe je ze moet tanken? In 2008 ook vrij lang dit zelf moeten doen. Toen ook mijn2 kleine teentjes gebroken gehad. De huisarts had mij toen geleerd hoe het moest.
Google maar eens teentje dakpansgewijs tapen. Gaat je heel wat pijn sparen
Ik vond het idd ook een beetje aparte zin, maar begreep dat het om tapen ging... Heb geen idee hoe ik mijn teentje zou moet tanken Maar wie weet leer ik nog eens wat erbij
Hagelslag woont in Duitsland en het is denk ik ook autocorrect
Maar beterschap hoor, want het is wel behoorlijk pijnlijk.
Supervixen
Geplaatst: 02-09-23 22:00
Ik heb vorig jaar mijn kleine teen gebroken toen ik tegen de tafelpoot schopte. Stevige schoenen deden me veel te veel pijn. Ik heb een tijd op van die lelijke wandelsandalen gelopen, dat was het enige dat de eerste twee weken ging. Daarna mijn hardloopschoenen een week of vier gedragen. Pas daarna gingen mijn gewone sneakers weer een beetje. Tapen maakte ook weinig verschil.
Ik sloeg vandaag met de rubberen hamer op mijn duim met tegels leggen. Wordt al blauw, misschien is het morgen foto waardig. Het doet erg zeer in ieder geval
Ik wissel vaak qua taal met het toetsenbord tussen Nederlands en Duits... En dat gaat nog wel eens fout Mijn kleine teentje is trouwens nog wel altijd een typisch worsteteentje gebleven. Redelijk war dikker vergeleken die van mijn andere voet