Yes Mandy, goed nieuws
Die laatste zin kunnen we allemaal over meepraten denk ik
Lekker van dit goede nieuws genieten!!Ik heb nog niks gehoord over de sollicitatie, dus blijft nog even spannend
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zou Cas dan longeren, maar daar uiteindelijk ook nog opgeklommen.
En een vrije dag is altijd lekker 
Stond net ook op en viel bijna opzij, vriend kon me nog net grijpen
(al was het misschien evengoed wel goed gekomen anders
)
Ik kan dat nog steeds niet en ga te vaak nog door. 
Een huisdier verliezen is altijd moeilijk maar ik denk in onze situaties nog wat zwaarder. Hopelijk heb je mensen om je heen waarmee je kan praten. En verwerk het op de manier die voor jou goed voelt.

echt vreselijk... Heel veel sterkte
[***] schreef:Ik val weer even binnen, met mij ging het op zich goed, maar nu niet meer.
Ik ben een deel van mezelf kwijt, de reden dat ik het leuk vond om op te staan, de reden dat ik graag naar buiten ging. Mijn lieve hondje, die altijd bij mij en er voor mij was.. weg... Dinsdag hem onverwacht moeten laten inslapen, hij had wel dingen maar dat het nu zo ineens zo mis zou lopen had niemand verwacht. En nu is ie er niet meer.. en voel ik mij leeg en gebroken..
wat vreselijk zeg.... wat is er gebeurd? Hele hele hele dikke knuffel, er is niks wat die pijn kan verzachten denk ik. Ik denk aan je iig, heel erg veel sterkte...
benieuwd wat ze ervan vindt dat ik pas 3x3,5 werk ipv 4x6, wat zij wilde
m’n regiomanager was aardig pissig op dr en HR heeft ook contact gehad en me aangeraden iemand mee te nemen naar de afspraak, dus m’n moeder gaat mee. Is ook voor het eerst echt op locatie daar ipv telefonisch. Als ze weer zo raar doet vraag ik echt een second opinion bij een andere bedrijfsarts hoor doeeeei.
Maar even heel blond, wat heb je hier dan nu aan gehad? Kun je nog iets met het advies wat je nu hebt gekregen? Ja bespreken met je eigen bedrijfsarts neem ik aan?
stond halverwege de trap naar boven en was ineens zó verschrikkelijk moe; kon echt niet meer op of neer. Eerst even in de auto gezeten om uit te rusten en thuis ook nog een hele tijd moeten huilen, kon echt niet stoppen. Die nieuwe medicatie maakt me gewoon echt heel moe en dan de warmte er nog bij, pfff. Ga er maar slecht op. 
allemaal nieuwe iMacs binnengekomen enzo, die moeten dan een verdieping omhoog getild worden en ik was het na 1 al zo verschrikkelijk zat hè