dito schreef:wat fijn dat je een goede dag hebt gehad. Merk je al zo snel dat je energie afneemt?
Energie inderdaad maar merk dat ik ook sneller last heb van Mn lever. Trap op trap af, op de grond spelen, veel met mensen praten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:pien_2010 schreef:Klinkt als een heerlijke dag. Enne, mooie houten trein. Ik hou van natuurlijk speelgoed.
Naast dr houten poppenhuis
pien_2010 schreef:Wat lief al die kaartjes die je krijgt idem van het Bokt team. Zo verdiend.quera schreef:Dat is fijn Quera, want dan snijdt het mes van twee kanten, en is het een win-win situatie. Jij hebt mensen om je heen die van alles voor je kunnen doen, zoals wassen, koken (hoef jij het alleen in de magnetron op te warmen), boodschappen doen en schoonmaken, waardoor jij je tijd kunt besteden aan je kinderen (quality time) en voor de mensen die je zo graag willen helpen geef je iets want doordat je dat toe staat geef je hun ook een goed gevoel en "handvaten" om met die rot ziekte om te gaan die hun dochter/ zus/ vriendin langzaam maar zeker in de poeier legt.Mijn ouders,zusje/ schoonouders wonen 2 en 4 straten verderop. Mijn man werkt 3 dagen in de week. En we hebben een Gastouder.
Mijn ouders hebben afspraken met het werk gemaakt.
Het valt me op quera dat je heel liefdevol blijft naar je omgeving. Dat kan niet iedereen en dat is erg fijn voor alle partijen, dat jij dat nu wel kan. Het is namelijk zo logisch als je dat niet zou kunnen, c.q. andere zieke mensen die dat niet kunnen.
Dus gebruik maar alle hulp die je kunt krijgen, zodat je man en jij jullie tijd aan elkaar en jullie gezin kunnen geven en jij niet moe bent van bijzaken (bv poetsen). Daar word iedereen gelukkiger van
quera schreef:dito schreef:wat fijn dat je een goede dag hebt gehad. Merk je al zo snel dat je energie afneemt?
Energie inderdaad maar merk dat ik ook sneller last heb van Mn lever. Trap op trap af, op de grond spelen, veel met mensen praten.
quera schreef:Inderdaad, het is heel goed om daar duidelijk over te zijn. Je bent nog jong en daarbij hoort dat er ook gelachen kan worden. Huilen is belangrijk, maar leven ook. Anders hou je het niet vol.Ik wil nu meer denken wat ik wel kan i.p.v. wat ik niet kan.
Mensen vinden het ook heel erg als ik ze zie. Dan zeg ik altijd: ik ben de pijp nog niet uit dus we gaan nu gewoon genieten.
quera schreef:Opzich gaat het qua pijn nu goed hoor. Dus daar ben ik blij om.
Ik wil nu meer denken wat ik wel kan i.p.v. wat ik niet kan.
Mensen vinden het ook heel erg als ik ze zie. Dan zeg ik altijd: ik ben de pijp nog niet uit dus we gaan nu gewoon genieten.
quera schreef:Ik ga nu nog niet aan thuiszorg beginnenvind het al verschrikkelijk als er familie komt schoonmaken. Laat staan een vreemde.