Permanente make up en Microblading

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 18:01

Ja dat begreep ik ook.... mijn wenkbrauwen waren ook heel snel genezen. Enige is dat mijn onderlip snel scheurt, doordat ik vroeger te lang bepaalde medicatie heb geslikt. Dat was geen probleem voor PMU werd gezegd.

@yvetjes: Ik had ze daar een half jaar. Ik vond ze in begin heel heftig haha.. maar je went er zo snel aan. Ik moet nog wel mijn wenkbrauwen verven, omdat ik blonde haartjes heb. Dan is het altijd ook weer lekker donker haha.

Lief van je <3 Lastig he als je niemand kent... ik ken om niemand in mijn omgeving. Had stiekem iemand van hier gehoopt :+

Anomien schreef:
Oooei.. jaa dit staat je goed. Je hebt best een lang gezicht en je ‘oude’ wenkies lieten je gezicht ook lang zijn omdat je ze niet echt zag. Oké. Dit omschrijf ik wat grof, maar ik bedoel het wel goed

Maar die nieuwe wenkies maken je gezicht mooi in balans. Dus jaaa! Mooi!

Je lippen vind ik mooi zoals ze nu zijn. Maar ben wel benieuwd hoe het resultaat zal zijn.

Mag je zeker hoor! Niks fijner dan eerlijkheid haha. Ik kan mezelf nu ook niet meer voorstellen zonder :')

Ik vind het heerlijk zo op te staan en binnen 5min klaar te zijn smorgens!

Tiahastrona

Re: Permanente make up en Microblading

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-24 18:17

@ Amber, Zoetermeer is redelijk in de buurt. Ook mooi snel genezen.

Lippen weet ik niemand, zou ik zelf niet snel doen, zitten littekens op (dus weet niet of ik dat dan wil)

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 13:06

Nou toch een afspraak gemaakt voor de PMU lippen! :):) Vind maar spannend haha....

Wel pas eind januari. Advies is toch wel 2 a 3 dagen voorzichtig te zijn, vanwege bacteriën. Aangezien ik met paarden werk, wil ik het lot niet tarten en neem ik 3 dagen vrij erna haha! :')

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 14:54

Ik heb een hele tijd in dubio gestaan of ik wel of niet voor lippen PMU ging en had zelfs eens een afspraak gemaakt bij een populaire kliniek. Zo had ik genoeg bedenk tijd en bij afmelden zou ze haar slot zo weer vol hebben. Ik heb het toch niet aangedurft en afgezegd. Heb bij een vriendin gezien dat het toch niet heel strak blijft. Een collega van me bevestigde dat. Op SM zie ik alleen maar de recente resultaten en niet de lange termijn, en zonder dat dat beter inzichtbaar is, doe ik het niet. Daarnaast kan ik geen kleur kiezen, in de zomer ben ik namelijk zo anders dan in de winter. De lippenstift die ik in de winter graag draag en heel goed staat, staat voor geen meter in de zomer.
Het is wel in je gezicht...

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-24 15:12

Ik doe daarom ook een lichte kleur, richting nude / lichtroze. Dan kan je altijd nog donkere opdoen. Ik heb verder nooit wat op eigenlijk, alleen op festivals.

Waar ik heen ga, heeft het zelf al weer 3 jaar erop en ziet er nog goed uit. Idd wel vervaagd, zoals bij je wenkbrauwen.

Maar wat je zegt, dat is wel de reden dat ik niet voor donker ga :j ik neem mijn lippenglos kleur mee.

Zoiets

Afbeelding

Afbeelding

Maar ben wel blij dat je dit zegt, toch iets om over na te denken!

Contemplate

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 10:45

Oh ik vind nude lippen PMU toch wel mooi hoor! Dat zou ik wel graag willen. Maar inderdaad, ben benieuwd naar hoe het eruit ziet op de lange termijn.
Mijn PMU werkbrauwen zitten inmiddels een paar jaar, gezet en 1x bijgewerkt na het zetten. Ben nooit terug geweest voor een herhaal behandeling. Het is wat vervaagd en minder warm van kleur, maar ik ben er nog elke dag blij mee! Wenkbrauwen doen echt veel voor een gezicht vind ik. En de kleur vind ik eigenlijk ook wel mooi nu :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-24 23:39

Ik heb mijn lippen jaren geleden laten doen, ze zijn nog steeds strak en de kleur blijft echt megalang zitten. Ik had eerst watermeloen als kleur, daar was ik op een gegeven moment zat van en toen heb ik er een nude overheen laten zetten. Erg mooi! Ik ben er heel blij mee.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-24 00:58

zorro schreef:
Ik heb mijn lippen jaren geleden laten doen, ze zijn nog steeds strak en de kleur blijft echt megalang zitten. Ik had eerst watermeloen als kleur, daar was ik op een gegeven moment zat van en toen heb ik er een nude overheen laten zetten. Erg mooi! Ik ben er heel blij mee.

Heel benieuwd hoe het eruit ziet

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-24 13:57

Ik heb ook al ruim 4 jaar PMU op mijn lippen. Heb het wel 4x laten bijwerken omdat het middelste gedeelte van mijn lippen niet pakt. Dit is na 4x nog steeds niet gelukt, dus het lijkt net alsof het in het midden vervaagt.

Maar ik ben er alsnog heel erg blij mee!

Afbeelding

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 12:38

Ik heb gisteren na ruim 3,5 jaar mijn wenkbrauwen weer bij laten werken. Voor het eerst gezet in zomer 2020, bijgewerkt in zomer 2021 en tot nu niks meer aan gedaan. Was even vergeten hoe vervelend jeuk is als je er niet aan mag zitten. :D

Afbeelding

Overzichtje van mijn wenkbrauwen voor PMU, mijn wenkbrauwen na bijna 4 jaar niks eraan doen, en hoe het nu is na bijwerken. Benieuwd hoe het eruit ziet na de korstjes periode, het ziet er nu nog best heftig uit. Voor mij is het wel echt een uitkomst en zit nu na te denken over eyeliner. :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 13:26

Mooi! Vond je 'tussenperiode' ook erg mooi en natuurlijk trouwens!

Ik zit ook wel 's te denken over eyeliner maar dat vind ik echt te eng, zo dicht bij je oog :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 14:19

Mooi! Waar ben je geweest?

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 14:46

Suzanne F. schreef:
Mooi! Waar ben je geweest?

Bij mooibymi.nl in Sneek. Daar ga ik de eyeliner ook laten zetten.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 14:59

Rije schreef:
Mooi! Vond je 'tussenperiode' ook erg mooi en natuurlijk trouwens!

Ik zit ook wel 's te denken over eyeliner maar dat vind ik echt te eng, zo dicht bij je oog :=

Prima te doen!
Ik heb het boven en onder subtiel.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-25 18:20

Iemand een foto van hoe de eyeliner er na een jaar uitziet? Vind vooral die faded eyeliners zo mooi, maar enorm bang dat niet mooi blijft

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-25 21:53

Vandaag ook mijn wenkbrauwen laten doen, ben er blij mee!

Afbeelding

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-25 21:59

Heel mooi!!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-25 22:41

Prachtig!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 22:48

Even omhoog schoppen:
Heeft iemand na powderbrows al de "natte na-verzorging" gekregen?
Ik heb terug mijn wenkbrauwen laten doen (combo hairstrokes en powder) nadat ik de vorige heb laten weg laseren,. Omdat mijn huid gevoeliger is, kreeg ik deze instructies. Maar op dag 4 heb ik dus al serieuze vervelling
Is dit normaal? :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 22:50

Ik krijg ook al velletjes na 4-5 dagen maar wat is een natte naverzorging? Je moet het toch droog houden?

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 22:59

Normaal adviseert ze inderdaad droog, maar mijn huid was duidelijk gevoeliger door het weglaseren.
Ik moet nu een wattenschijfje nat maken en er overheen wrijven en erna een crème aanbrengen met een oorstokje

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 07:08

Bij mij is standaard de volgende nazorg; je mag na de dag van het zetten onder de douche en water eroverheen laten lopen is prima. Eerste week 2x per dag smeren met vaseline en week 2 1x per dag.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 10:06

littleroosie schreef:
Bij mij is standaard de volgende nazorg; je mag na de dag van het zetten onder de douche en water eroverheen laten lopen is prima. Eerste week 2x per dag smeren met vaseline en week 2 1x per dag.

deze instructie kreeg ik ook van de dame die de boel opgeknapt heeft omdat de vorige het verziekt had. Van de eerste dame mocht het een week niet nat worden en na een week smeren met iets wat ze meegegeven had.

Bij beide methodes na een dag of 4/5 vervellen, dus dat maakte niets uit.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 20:41

Morris, wat deed het met het resultaat!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 21:43

Hier raden ze water af de eerste week tot 12 dagen omdat er na watercontact je dus begint te vervellen. Ze willen juist dat je velletjes er zo lang mogelijk aan blijven "hangen" voor een optimaal resultaat.
Maarja mijn halve wenkbrauw is al weg, dus we zien wel :+