Jolien, je gaat hartstikke lekker joh! Houd vol!
Wat doe jij aan een hoop toffe runs mee supervixen. Werkt vast ook motiverend, als je echt naar een evenement toe werkt. Zou voor mij ook wel een goeie zijn, alleen ik heb een grafhekel aan hardlopen. Maar dat verandert misschien wel nu ik wat minder tiet meesjouw!
Hier alles goed, het herstel loopt vlot. Al een paar dagen geen scherpe pijn meer, en slik dus ook geen pijnstillers meer, omdat ik het in dit stadium belangrijk vind goed te voelen wat ik aan kan. Slik alleen een paar mg melatonine om makkelijker in slaap te komen en dieper te slapen. Wel heb ik enorme jeuk! Maar dat lijkt me een goed teken. Ik blijf streng voor mezelf en houd me netjes aan het dokters voorschrift. Handelingen als haren wassen en verband verwisselen bijvoorbeeld zijn best vermoeiend dus ik probeer niks wat niet broodnodig is. Wel verveel ik me te pletter en kom mezelf echt tegen met eten. Het is zó moeilijk nu om niet te snaaien, en die drang komt echt puur uit verveling. Ik kan veel opvangen met snoepgroentes en een paar rauwe amandelen (max 15 per dag), en door kleine maaltijden te verspreiden over de dag, maar ik ben toch al een beetje aangekomen, ik weeg nl even veel als voor de operatie. Is natuurlijk ook vocht, maar toch. Morgen ga ik voor het eerst een stukje wandelen, en dat rustig aan uitbreiden, want ik ben anders echt bang dat het uit de hand gaat lopen. Als het goed gaat allemaal wil ik gewoon dagelijks een uur gaan lopen (zodra de buitenste wonden zijn genezen) anders word ik gek denk ik.