Gisteren:
O: Kaasenvelop

L: banaan
T: stukje chocola, 3 plakjes worst
A: gevulde pasta met champignons
T: koffie en yoghurt met cruesli
Niet mega gezond maar voor mijn doen een prima lijstje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nagini schreef:Ik heb langzaam mn eetlust (enigszins) terug. Ondanks dat ik weinig at, at ik wel ongezond (hello kfc en pizza en friet ..)
Oeps. Nu weer terug beginnen. Ben nu wel eindelijk onder de 70! 69.5 gok ik zo (dat pijltje is zo moeilijk af te lezen). Dus ben daar blij mee 4kg eraf. Nog 1 te gaan.
Vind het echt heerlijk dat mn broek een beetje slobberig zit nu. Je ziet resultaat. Nu vasthouden want we gaan hier net de winter in.
Lijstje vandaag:
O: yoghurt
L: pasta restjes met eigen gemaakte saus
D: kip fajitas met paprika ui bonen en... beetje sour cream
TurboTinker schreef:Goldwynn, leuk je hier tegen te komen! Maare, heb jij pondjes teveel dan? Zolang ik me kan herinneren was jij altijd mooi slank?
finnens schreef:Nagini, al blij dat je wat naar binnen krijgt! En als dat nu even pizza is, achja. Goed dat je het weer oppakt!
TT echt knap dat je al zoveel afgevallen bent!
Beetje druk afgelopen week niet zoveel tijd om te posten. Dus IMANDRA, stukje voor de OP is er beetje bij ingeschoten, maar zal er even tijd voor maken binnekort
Vanavond naar concert Linkin Park, net geslaagd, paar dagen met paard op vakantie. Help hoe kom ik deze week gezond doorga mijn best doen. Merk ook dat juist nu ik mijn doel bereikt heb qua gewicht het moeilijker is gezond te blijven eten.
mellanion84 schreef:Wat is iedereen goed bezig! ik kwam erachter dat de batterijen van de weegschaal vervangen moeten worden dus weet even niet hoe ik er voor sta maar voel me wel heel fijn, energiek en merk aan mijn lijf dat alles wat strakker wordt!
Even een vraagje tussendoor, ik merk dat ik met warm weer moeite heb om mijn eiwitten te halen aangezien ik avonds graag een salade eet en geen warm eten.
Nu wil ik ter aanvulling een eiwit shake erbij doen. is die van het kruitvat (https://www.kruidvat.nl/kruidvat-pro-dy ... /p/3748928) een beetje goed?