Palmera schreef:c_alsemgeest schreef:Brace your....
*gaat op handen zitten*
Is op je handen zitten ook een manier om niet zwanger te worden?
Juist niet... daar hebben we weer geen handen voor nodig. 'Handwerk' is vele maken veiliger op dit gebied

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_alsemgeest schreef:Toen het over enge navels ging?
Nee sorry, ik kan het er echt niet uithalen.
Wel merk ik heel erg dat elk topic over kinderloosheid, irritaties betreft bepaalde dingen die raakvlakken hebben met kinderen etc continu gigantisch uit zijn verband worden getrokken. Over paarden, andere zaken op bokt kan je best flink een discussie voeren en kan er best wat pit in zitten ook op sarcastisch, soms zelfs cynisch vlak... maar gaat het over dit onderwerp, dan zijn de kaders imo opeens een stuk krapper. Best jammer...
c_alsemgeest schreef:Oh nee daar kan ik me niet aan storen.
Het is ook vrij onnatuurlijk dat je je niet wenst voort te planten
Dus we zijn een beetje vreemd... maar wel lekker... oh nee dat is een reclame.
Sizzle schreef:Gewoon ander soort films kijken?
Ik kijk eigenlijk zelden naar familie films.
En als het familie films zijn dan meer in de trant van American beauty of little miss sunshine bijvoorbeeld.
Daar komen echt geen zoetsappige baby dingen in voor
bruintje123 schreef:Nog een voordeel van geen kinderen. Er mag zomaar een scheldwoord ontsnappen als je je kleine teen stoot zonder dat die kleine het om de drie tellen gaat roepen op bezoek bij schoonmoeder.
Muurp schreef:c_alsemgeest schreef:Muurp
Zou je een voorbeeld kunnen geven? Op een klein grapje hier en daar zie ik dat namelijk niet gebeuren?
Grapjes moeten kunnen hoor, maar enkele pagina's terug ging het er toch echt minder leuk aan toe.Zoals ik zei, het topic gaat hard. Ik wilde er alleen niet aan voorbij gaan.
Dat jij als persoon kiest om geen kinderen te nemen betekent niet dat het oke is om moeders belachelijk te maken of andermans mening niet te accepteren. Dit geldt overigens ook andersom, laat dat duidelijk zijn.
Muurp schreef:c_alsemgeest schreef:Toen het over enge navels ging?
Nee sorry, ik kan het er echt niet uithalen.
Wel merk ik heel erg dat elk topic over kinderloosheid, irritaties betreft bepaalde dingen die raakvlakken hebben met kinderen etc continu gigantisch uit zijn verband worden getrokken. Over paarden, andere zaken op bokt kan je best flink een discussie voeren en kan er best wat pit in zitten ook op sarcastisch, soms zelfs cynisch vlak... maar gaat het over dit onderwerp, dan zijn de kaders imo opeens een stuk krapper. Best jammer...
Omdat er blijkbaar niet over gediscussieerd kan worden over dit onderwerp zonder dat er gebruikers zijn die net een stap te ver gaan. Nogmaals, een beetje cynisme gaat niemand dood aan. Maar het is en blijft niet nodig om mensen (in dit geval moeders) belachelijk te maken. Hetzelfde geldt dus ook voor gebruikers die heftig reageren op de mensen die bewust kinderloos zijn.
Ik ga geen letterlijke berichten benoemen, degene die over de schreef zijn gegaan horen dit vanuit het team, verdere sancties worden niet besproken.