Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Gewoon interesse maar mag je allemaal van die vettige dingen eten? Gehaktbal saucijs en smeerworst lijken me niet de beste dagelijkse keuzes....?
Romeo2007 schreef:Nou ja toch kun je ook in de schijf van 5 verkeerde keuzes maken hoor. De voorkeur gaat bij mijn diëtiste altijd uit naar mager vlees en inderdaad geen worsten e.d.
kim_1990 schreef:Het is prima als jullie het niet eens zijn met mijn keuzes qua eten en altijd aan de magere vlees en de lijn blijven, maar ik blijf niet mijn hele leven een streng dieet volgen, in de loop van de tijd zullen de keuzes wel wat meer varieren als ik wat meer verschillende dingen kan eten...maar ik ga me niet verantwoorden over wat ik eet verder.
Gehakt en smeerworst( wat ik eenmalig heb gegeten want ik neem vaak filet american op brood) mag gewoon gegeten worden, saucijsje inderdaad niet de meest ideale keuze, maar zoals ik al zei is het kijken wat ik wel en niet kan eten.
Verder ga ik me niet verantwoorden met wat ik allemaal wel of niet eet tegenover anderen.
Succes babet met je pre dieet!