Microblading wenkbrauwen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: Microblading wenkbrauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 20:26

Haha dat is een laagje vet om de lippen te verzachten. Dat moet gesmeerd worden tot het genezen is. Ik kan de foto ook zonder vet maken maar dan lijken alle roze lippen rood. :Y)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 22:10

Ben zo benieuwd hoe dat er genezen uit ziet!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 22:35

Ik heb van de week een selfie van een klant gehad die heeft al super veel kleur van 1 behandeling. Zal een foto maken als ze voor de nabehandeling komt.

Dit zijn mijn genezen lippen
Afbeelding

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 12:22

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 12:40

Ja ik heb alleen geen foto's kunnen maken van het genezen resultaat. Zijn beide maar 1 keer geweest. De 1 werd zwanger en de ander kwam van heel ver en was na 1 behandeling al tevreden dus heb alleen selfie van de klant

Afbeelding
Afbeelding

Deze was zwanger geworden. De lichtere plekjes hadden eigenlijk nog bijgewerkt moeten worden
Afbeelding
Afbeelding

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 17:25

Het kan mij ook nog steeds niet bekoren. Je altijd wakker word met gestifte lippen. Nu draag ik nooit lippenstift dus wellicht ik er daarom zo over denk. Zou het dan ook nooit in zo een vrij opvallende rose kleur laten doen. Dan eerder mooi naturel/Nude

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-18 18:13

Het zal er idd aan liggen wat je normaal draagt. Sommige dragen graag elke dag een andere kleur. Andere vaak dezelfde kleur. Dan is het ideaal.

Freya101

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 10:44

Mooie lippen komen er voorbij,ben
Aan het twijfelen...
Maar zou dan voor een neutrale kleur gaan.

Hierbij nog een foto van mijn microblading wenkbrauwen.
2 weken geleden touch-up gehad,
Ik ben tevreden. :)

Sorry voor de selfie..
Afbeelding

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 11:49

Popstra schreef:
Het kan mij ook nog steeds niet bekoren. Je altijd wakker word met gestifte lippen. Nu draag ik nooit lippenstift dus wellicht ik er daarom zo over denk. Zou het dan ook nooit in zo een vrij opvallende rose kleur laten doen. Dan eerder mooi naturel/Nude

Hier hetzelfde. Met in man zou het overigens ook niks vinden. Zeker in combinatie met zwaar aangezette/getekende wenkbrauwen ben je dan gewoon nooit naturel. In nude vind ik het dan wel weer mooi.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 12:33

Nu we het weer over lippen hebben, had nog de genezen foto van de mijne beloofd :D ik heb gekozen voor een “my lips but better” kleurtje. Maar de foto die direct na de behandeling is genomen is gewoon echt niet te vergelijken met de uiteindelijke kleur. Dus snap dat jullie de foto’s hierboven van Nathalie heel heftig vinden, maar zo zag ik er ook uit na de eerste behandeling:

Afbeelding

Maar dit is nu het geheelde resultaat na de touch up! Compleet andere kleur en geen ‘gestifte lippen’ look maar een mooie neutrale kleur en duidelijke lipcontour, want dat had ik niet :D bovenste foto is hoe m’n lippen waren! (draag op de onderste 2 foto’s trouwens een lipgloss overheen). Vooral m’n bovenlip is optisch echt vergroot, ben daar heel blij mee.

Afbeelding

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 12:38

Prachtig xRoosss, dit ziet er heel mooi en natuurlijk uit :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:11

Ben ook wel benieuwd hoe het er zonder gloss uitziet. :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:32

Iris82 schreef:

Alstu :D

Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 14:33

Mooi Roos!! Je moet wel je snor even scheren. :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:16

Mooie kleur roos. Er zit verschil in lip kleuren. De meeste halveren kwa kleur zoals bij jou roos. Maar mijn nieuwe kleuren worden maar 10 % lichter. Die blijven dus heel aanwezig. Echt een lipstick effect zoals ik zelf ook heb. Hoe intens de kleur is hangt af van de gekozen kleur.

Mijn vriend is juist gek op opgemaakt. Als ik niks op heb en we gaan weg zegt ie ga je eerst eens opmaken joh :Y)

Dit is een voorbeeld van een lipstick kleur. Het is een selfie dus niet echt een mooie foto. Ze komt binnekort voor de nabehandeling. Maar hier kun je wel goed zien hoeveel kleur er nog in zit

Afbeelding

Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:56

Is het familie van jou? Ik vind de mond een beetje op die van jou lijken maar dan ouder. :)

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:58

Suzanne F. schreef:

Daar stoor ik mij bij alle lippen foto's aan :o
Dan denk ik, je bent zo ijdel om dit allemaal te doen, maar het gezicht
laat je niet epileren ... Zo zonde!

As we speak zit ik mijn schoenen aan te doen, om naar mijn
houtje touwtje mevrouwtje :P te gaan om mijn hele gezicht te laten ontharen

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 15:58

Suzanne F. schreef:

Bedankt, maar vind je opmerking daarna ongevraagd en niet nodig. Heb de moeite genomen om even snel een foto voor iemand te maken en om dan in 2018 nog op zo’n manier afgetroefd te worden door een andere vrouw vind ik jammer :n

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:00

Oh het was niet rot bedoeld hoor. Je wilt mijn snor echt niet zien, dan valt die van jou nog wel mee. Je ziet er super uit, lippen en wenkbrauwen.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:01

xRoosss schreef:
Suzanne F. schreef:

Bedankt, maar vind je opmerking daarna ongevraagd en niet nodig. Heb de moeite genomen om even snel een foto voor iemand te maken en om dan in 2018 nog op zo’n manier afgetroefd te worden door een andere vrouw vind ik jammer :n

:(:)

Ik snap je, echter denk ik niet dat ze het zo bot bedoeld als dat het overkomt.

Je bent zo prachtig, en alle andere vrouwen achter de lippen foto's vast ook.
Ik vind dan wel dat het laten ontharen van bovenlip en/of het hele gezicht ook bij de hele look hoort :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:02

xRoosss schreef:
Iris82 schreef:

Alstu :D

[ [url=m/k4knko.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, zeker een MLBB kleurtje. Zo zou ik het ook wel willen. :)

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:12

Oh Roos, het is echt een super mooie kleur geworden! :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:14

BloemBloem schreef:
xRoosss schreef:

:(:)

Ik snap je, echter denk ik niet dat ze het zo bot bedoeld als dat het overkomt.

Je bent zo prachtig, en alle andere vrouwen achter de lippen foto's vast ook.
Ik vind dan wel dat het laten ontharen van bovenlip en/of het hele gezicht ook bij de hele look hoort :)

Maar je neemt gewoon aan dat het ontharen niet gebeurd. Ik laat het namelijk ook altijd doen maar ben dit keer later met m’n afspraak wegens vakantie en de touchup behandeling, wil niet ontharen bij een helende bovenlip. Als ik dan even snel een foto voor iemand maak en dan ook nog helemaal moet checken of er misschien wat haartjes te zien zijn waar anderen over kunnen vallen, vind ik dat echt overdreven. Zo gaat de lol er wel snel van af :+

We zijn allemaal vrouwen en weten allemaal dat er eenmaal haartjes zitten op onze bovenlip. Dus snap nooit zo goed dat er zo krampachtig over gedaan moet worden als er eens een paar te zien zijn :D

Vast van beide niet zo bot bedoeld, maar wou er toch even op inhaken!

Ryder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 16:50

Hoe werkt dat dan met de lippen (hoe heet die behandeling, ik kan het niet vinden sorry!)? En hoe lang duurt het voor dat minder kleurt? Ik vind de rustige kleur wel mooi maar ik zou niet een hele poos met rode lippen durven lopen omdat dat niet bij mij past.

De rustig gekleurde lippen hierboven en de laatste wenkbrauwen (Roos dacht ik? Ik ben een vergiet met namen...) heel mooi!

Ik twijfel al tijden over microblading maar mijn huid is wat vet (T-zone, zelfs nu ik al lang in de dertig ben) en dan pakt het moeilijk las ik hier? Ook ben ik vreselijk bang voor pijn, ik vind het laten ontharen van mijn wenkbrauwen al zo pijnlijk (als ik het zelf doe gaat het) dus heb de stap nog niet durven wagen...

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-18 17:38

Ryder schreef:
Hoe werkt dat dan met de lippen (hoe heet die behandeling, ik kan het niet vinden sorry!)? En hoe lang duurt het voor dat minder kleurt? Ik vind de rustige kleur wel mooi maar ik zou niet een hele poos met rode lippen durven lopen omdat dat niet bij mij past.

De rustig gekleurde lippen hierboven en de laatste wenkbrauwen (Roos dacht ik? Ik ben een vergiet met namen...) heel mooi!

Ik twijfel al tijden over microblading maar mijn huid is wat vet (T-zone, zelfs nu ik al lang in de dertig ben) en dan pakt het moeilijk las ik hier? Ook ben ik vreselijk bang voor pijn, ik vind het laten ontharen van mijn wenkbrauwen al zo pijnlijk (als ik het zelf doe gaat het) dus heb de stap nog niet durven wagen...

Ik ben 3 weken geleden geweest (helaas niet gepakt) en ik vond de pijn prima te doen. Eerst doet het wel een beetje pijn maar nadat de verdoving er op kwam, viel ik bijna in slaap.

Mondjes zijn mooi! Als mij wenkbrauwen er op zitten (en blijven) wil ik dat ook!