Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:Het kan mij ook nog steeds niet bekoren. Je altijd wakker word met gestifte lippen. Nu draag ik nooit lippenstift dus wellicht ik er daarom zo over denk. Zou het dan ook nooit in zo een vrij opvallende rose kleur laten doen. Dan eerder mooi naturel/Nude
Suzanne F. schreef:Mooi Roos!! Je moet wel je snor even scheren.
xRoosss schreef:Suzanne F. schreef:Mooi Roos!! Je moet wel je snor even scheren.
Bedankt, maar vind je opmerking daarna ongevraagd en niet nodig. Heb de moeite genomen om even snel een foto voor iemand te maken en om dan in 2018 nog op zo’n manier afgetroefd te worden door een andere vrouw vind ik jammer
BloemBloem schreef:xRoosss schreef:
Bedankt, maar vind je opmerking daarna ongevraagd en niet nodig. Heb de moeite genomen om even snel een foto voor iemand te maken en om dan in 2018 nog op zo’n manier afgetroefd te worden door een andere vrouw vind ik jammer![]()
Ik snap je, echter denk ik niet dat ze het zo bot bedoeld als dat het overkomt.
Je bent zo prachtig, en alle andere vrouwen achter de lippen foto's vast ook.
Ik vind dan wel dat het laten ontharen van bovenlip en/of het hele gezicht ook bij de hele look hoort
Ryder schreef:Hoe werkt dat dan met de lippen (hoe heet die behandeling, ik kan het niet vinden sorry!)? En hoe lang duurt het voor dat minder kleurt? Ik vind de rustige kleur wel mooi maar ik zou niet een hele poos met rode lippen durven lopen omdat dat niet bij mij past.
De rustig gekleurde lippen hierboven en de laatste wenkbrauwen (Roos dacht ik? Ik ben een vergiet met namen...) heel mooi!
Ik twijfel al tijden over microblading maar mijn huid is wat vet (T-zone, zelfs nu ik al lang in de dertig ben) en dan pakt het moeilijk las ik hier? Ook ben ik vreselijk bang voor pijn, ik vind het laten ontharen van mijn wenkbrauwen al zo pijnlijk (als ik het zelf doe gaat het) dus heb de stap nog niet durven wagen...