Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
namiro schreef:Ik lees het vanaf het begin al mee weet iemand misschien waar je het beste je auto kwijt kan redelijk langs de route? Dit jaar niet lopen maar wil wel mensen aanmoedigen haha
Dispar_Vulgo schreef:namiro schreef:Ik lees het vanaf het begin al mee weet iemand misschien waar je het beste je auto kwijt kan redelijk langs de route? Dit jaar niet lopen maar wil wel mensen aanmoedigen haha
Tip: als je online de routes bekijkt van de 4 dagen, dan is het het leukst om langs de route te gaan zitten vanaf het stuk dat alle afstanden weer bij elkaar komen.
Dus niet dat je bijvoorbeeld langs de route zit waar alleen de 30 km (kinderen en ouderen) langs lopen.
Gemengde wandelaars en militairen is veel leuker om te zien!
maylotje schreef:Thanks!! Ik ga het gelijk even opzoeken ben benieuwd naar het verhaal er achter.
Is het deze facebook groep? https://www.facebook.com/VierdaagseNijmegen/
Kon het namelijk ff niet vinden![]()
Dispar_Vulgo schreef:Wat zijn die termen? De gladiool? Wandelschoen?
Gaat dat om de afstand die je loopt ofzo?
Danseresje schreef:Dispar_Vulgo schreef:Wat zijn die termen? De gladiool? Wandelschoen?
Gaat dat om de afstand die je loopt ofzo?
de starttijden op de 30 en de 40km. De gladiool start twee van de dagen vroeg en de andere twee dagen laat. De wandelschoen is precies andersom. Dit om de drukte bij de start een beetje te spreiden.
op de 50km is hier geen sprake van