Nog even geluisterd, vind het eigenlijk maar onduidelijk. Ik houd het maar gewoon op Rook en konsj.
vigo_is_lief
Geplaatst: 18-05-16 12:58
I need help Ik heb sinds december een neuspiercing die ik toen te vroeg had verwisseld waarvoor ik een lelijk bultje kreeg. sindsdien altijd weer het knopje in gehad en hij was 2 maanden mooi genezen maar ik heb gewoon alweer zo'n poedersuiker bultje Ik word er helemaal gek van en wil echt onwijs graag een ringetje, weet iemand wat ik moet doen? het komt zo spontaan, ik maakt het altijd goed schoon en zeezout badjes.... Echt een gevalletje karma hier ....
Skessa_
Geplaatst: 18-05-16 13:00
Is gewoon een vochtbultje... Die komen en gaan vanzelf weg.
Ik had er ook een, een erge bij m'n neus. In combi met een ontsteking was het echt te lelijk voor woorden, maar ik wilde hem er niet weer uit laten. Het enige wat hielp was terramycine oogzalf, en ik had echt veel geprobeerd (sterilon, zeezoutoplossing, tea-tree druppels, met rust laten).
Wat bij mij veel heeft geholpen is een Aspirine-C bruistablet. Had een enorme bult aan de binnenkant van mijn lip, niets hielp, maar die bruistabletten hadden bijna direct effect! Was echt binnen een paar dagen weg. Bij uitwendig gebruik moet je het wel iets vochtig maken om het te laten bruisen natuurlijk
Ik begin een beetje te vrezen voor mijn oren Had bij de juwelier duidelijk aangegeven dat ik het echt alleen wou als er niet de kans was dat het in mijn kraakbeen kwam (3e gaatje) en het kon echt volgens haar. Ik denk dat ik daar andere ideeen over krijg, want het blijft ontstoken, dik en pijnlijk. Heb ze nu 3 weken, maar met mijn andere gaatjes nooit ergens last van gehad. Heb nu maar weer een flesje sterilon erbij gepakt en ze eruit gehaald. Beide oren hadden beiden opgedroogd bloed en op het moment dat ik ze eruit haalde ging t meteen weer bloeden Ik heb nog nooit een druppel bloed uit mn gaatjes gehad, dus ik baal hier flink van.
weet eerlijk gezegd ook niet goed wat ik er mee aan moet. Toch maar weer eruit halen en eruit laten? heb ze er nu weer in gestopt (oke in geprikt want t zat alweer dicht, blijkt wel weer hoe weinig het genezen is)
Eigen stomme schuld natuurlijk, ik weet best dat 3e gaatjes schieten tricky is