Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nico_lette schreef:Ik voel me zo ziek... Hoofdpijn, duizelig, misselijk.. Voel me er ook echt vreselijk door, kan alleen maar huilen.
Azmay schreef:Nico_lette schreef:Ik voel me zo ziek... Hoofdpijn, duizelig, misselijk.. Voel me er ook echt vreselijk door, kan alleen maar huilen.
Herkenbaar![]()
Ik heb vannacht gewoon helemaal niet geslapen, wel 300 klusjes bedacht die nog gedaan moeten worden![]()
Uiteraard heb ik in plaats van het rustig aan te doen de keuken schoon gemaakt dus ik zal mezelf wel weer snel tegen komen..
laetitia schreef:Jij ook beterschap! Ik las ergens dat griep je stemming negatief kan beïnvloeden. Sterkte![]()
Azmay, heb je vandaag nog wat kunnen slapen?
Knert schreef:Ik wil iedereen gewoon even een dikke knuffel geven..
En was er vandaag toch iets wat je op kon vrolijken?
Voor mij was dat vandaag een stukje cheescake. En het gespin van mijn katten. Simpel maar toch..
laetitia schreef:Wat heb je een lieve vriend, goed dat je hem toch hebt wakker gemaakt!
Ik weet niet of de griep somatisch is, ben er wel echt beroerd van. Het duurt ook vaak minstens een week voor ik weer beter ben. Vorige keer duurde het 4 weken.
Ik wil juist weer dingen doen, maar mijn lijf wil blijkbaar niet.
Joolien schreef:Hier was het gisteren helemaal mis. Ik voelde me al steeds slechter en gisteravond ging het mis. Ik kreeg een steeds naarder gevoel en mijn hoofd ging allemaal rare dingen denken. Tot het moment dat ik niet meer kon, ik kon hier niet meer tegen vechten, ik was op, ik wilde het bijltje erbij neergooien. Het was zelfs zo erg, dat normaal ik mijn vriend nog zie als reden om hier te blijven, maar mijn hoofd ging ook dingen verzinnen om van hem af te komen. En dan komt het idee om uit het leven te stappen wel heel eng dichtbij.
Ik heb mijn vriend wakker gemaakt en er met hem over gesproken. Ook heel erg gehuild, omdat ik zo verdrietig was van het vechten. Vanmorgen meteen naar de huisarts geweest en oxazepam meegekregen. Stond gister wel op het punt om de huisartsenpost te bellen.
Vandaag ben ik helemaal gesloopt door het vechten. Ik ben nog nooit zo moe geweest. Ik voel me wel ietsje beter, maw ik heb geen nare gedachtes meer.
Knert schreef:Bij mij werkt bepaalde pil soorten ook behoorlijk op mijn geestelijke gesteldheid.
Toevallig kan ik mij herinneren dat je ooit in een ander topic aangaf de pil door te slikken. Heb je wel eens overwogen van pil te wisselen?
laetitia schreef:Ik weet niet of de griep somatisch is, ben er wel echt beroerd van. Het duurt ook vaak minstens een week voor ik weer beter ben. Vorige keer duurde het 4 weken.
Ik wil juist weer dingen doen, maar mijn lijf wil blijkbaar niet.
Joolien schreef:Hier was het gisteren helemaal mis. Ik voelde me al steeds slechter en gisteravond ging het mis. Ik kreeg een steeds naarder gevoel en mijn hoofd ging allemaal rare dingen denken. Tot het moment dat ik niet meer kon, ik kon hier niet meer tegen vechten, ik was op, ik wilde het bijltje erbij neergooien. Het was zelfs zo erg, dat normaal ik mijn vriend nog zie als reden om hier te blijven, maar mijn hoofd ging ook dingen verzinnen om van hem af te komen. En dan komt het idee om uit het leven te stappen wel heel eng dichtbij.
Ik heb mijn vriend wakker gemaakt en er met hem over gesproken. Ook heel erg gehuild, omdat ik zo verdrietig was van het vechten. Vanmorgen meteen naar de huisarts geweest en oxazepam meegekregen. Stond gister wel op het punt om de huisartsenpost te bellen.
Vandaag ben ik helemaal gesloopt door het vechten. Ik ben nog nooit zo moe geweest. Ik voel me wel ietsje beter, maw ik heb geen nare gedachtes meer.