Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renskesanne schreef:en al die infinity tekens dan en de simpele hartjes enz? hebben ook heel veel mensen...
ga binnekort ook me eerste tattoo laten zetten dat is een infinity teken en hartje in 1 zegmaar (met as van me oma)
renskesanne schreef:en al die infinity tekens dan en de simpele hartjes enz? hebben ook heel veel mensen...
ga binnekort ook me eerste tattoo laten zetten dat is een infinity teken en hartje in 1 zegmaar (met as van me oma)
Jildau schreef:Maar no offence want ik vind 'm prachtig Yvanka, maar het zijn sterretjes en vogeltjes. Dat hebben toch superveel mensen en gaan ook superveel mensen nog zetten? Daar ontkom je toch niet aan? Is het dan wel goed als ze een sterretje meer of minder doen? Er zijn zó ontzettend veel tattoo's dus gelijksoortige of gelijke dat gebeurt gewoon denk ik dan..
Emmaa_ schreef:Ik had er laatst nog een hele discussie over met een vriendinnetje. Ik liet haar mijn tattoos zien en toen zei ze dat het idee van zo'n olifant wel echt vet was en dat ze misschien wel voor zoiets ging. Doorgevraagd naar details en toen wou ze eigenlijk toch wel ff een foto maken zodat ze hem precies kon overnemen. Heb toen toch wel even gezegd dat ik daar niet van gediend was.
Heb het voornamelijk met m'n olifant en met m'n rozen, die zijn echt voor mij ontworpen en die hoef ik eigenlijk ook niet overgenomen te zien ofzo