Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leprycorn schreef:Ach, laten we niet gelijk van het "ergste" uit gaan
(klinkt zo raar maar jullie snappen vast wat ik bedoel).
Je merkt het vanzelf wel TT!
Dan is mijn post totaal nutteloos en zelfs een beetje ongepast
Altijd handig.
Dan zie je helemaal niks. Palmera schreef:Ik heb jarenlang de pil geslikt en de bovenbeschreven problemen niet ervaren. Ik heb eigenlijk altijd wel plezier gehad in seks.
Maar nu, zo'n twee jaar pilloos merk ik toch wat. Namelijk mijn eisprong. Ik word er nogal, uhmmm, knuffelig van.
Daarentegen, tegen het einde van de cyclus verander ik in een cactus. Niks knuffelen dus.
Kortom, voor mij was de pil iets wat me stabieler maakte. Maar zeker niet a-seksueel. Ik herken mijzelf niet in bovenstaande tekst.

Magrathea schreef:Ik heb sowieso altijd een zwangerschapstest in huisAltijd handig.
Wel opletten dat je hem niet teveel urine "geeft" (jeetje wat klinkt dat stom) want dan verdrinkt ie zegmaarDan zie je helemaal niks.
maar 1 streepje. Dus niet zwanger. Dan moeten er 2 streepies staan. Precies wat ik dacht. Geeft niks.
ik moest zo nodig dat ik nog raak piste ook lol!
Dat is dé reden waarom ik de pil slik. Ik loop letterlijk krom van de pijn tijdens m'n eisprong. Laat staan dat ik op moet staan, of moet fietsen, of... Haha en dát doen wat je eigenlijk 'moet' doen tijdens de eisprong is al helemaaaaaal geen optie
Bij mij was het een zeurende pijn, inderdaad vergelijkbaar met je ongesteldheid. En als ik dan bewoog dan stak het echt.
Dott schreef:Lol, grapjas :p maar ik weet niet of je die kunt voelen en hoe dat voelt

Lijkt me grappig. "Schaaaat het is zover, kom maar!"

dat zou ik nooit als soort van anticonceptie gebruiken. Het is niet iets wat je 'zomaar' even moet doen, het is een flinke aanslag op je lijf. Dan maar gewoon een rubbertje gebruiken, of gewoon geen seks hebben.