Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PureSG schreef:Hoe gaan jullie eigenlijk verder na die 12 weken? Als je de Guide hebt afgerond?
Ik ben bang dat als het afgelopen is ik ook weer aankom en spiermassa ga verliezen.
Hoe houden jullie je lichaam na die tijd "up to date"?
Loose schreef:PureSG schreef:Hoe gaan jullie eigenlijk verder na die 12 weken? Als je de Guide hebt afgerond?
Ik ben bang dat als het afgelopen is ik ook weer aankom en spiermassa ga verliezen.
Hoe houden jullie je lichaam na die tijd "up to date"?
Er is ook een deel 2 met week 13 tm 24. Of je kan BBG 1 weer opnieuw doen.
GQMMS schreef:Jodie_ schreef:Herkenbaar! Dit is mijn oplossing haha: http://www.bodyenfitshop.nl/eiwittenwhey/eiwitchips/body-fit-sportsnutrition/protein-chips/
Oeeeh goeie oplossing! Zijn ze ook echt lekker?
dym_whis2 schreef:Sielka schreef:Ik meld mij even![]()
In het begin van het topic zijn er een paar bokkers die de boeken/workouts doorsturen?
Ik wil namelijk ook zó graag opnieuw beginnen met fitnessen, ik doe al een hele tijd atletiek maar nog een beetje strakker zou welkom zijn.
Is er bij jullie al een groot verschil merkbaar?
Ik heb de workouts per pb verstuurd
_Nelleke_ schreef:F_Orumster schreef:Nelleke, heb je al eens lactase druppels of capsules geprobeerd?
Ja die gebruik ik al als ik uit eten ga of iets heb waarvan ik niet zeker weet of er melk in zit maar zeker niet voor elke dag. Compenseert voor mij niet voldoende voor bijvoorbeeld een shake.
xNavatu schreef:Oke dat van die gasophoping, rommelende darmen, winden en algemeen gevoel van malaise komt me wel héél erg bekend voor.. maar ik wist nooit wat 't was. Misschien ook eens even een beetje gaan spelen met bepaalde voeding om te kijken of het wat doet tegen die klachten
Macyy schreef:Dit komt mij ook héél bekend voor. Misschien komt het door het eten, gourmet, vette hap etc. Maar als het langer aanhoud ga ik zeker even naar de HA.
Loose schreef:Ik heb het tot week 10 of 11 volgehouden.*knip* Ik zat er toen echt helemaal lekker in en het hoorde ook een soort van bij mijn leven, alleen achteraf als ik eraan terugdenk ben je er uiteindelijk toch best veel tijd aan kwijt: Elke dag, als ik dan thuiskwam snel work-out doen en douchen en eten koken en dan was het zo alweer 21:00 ofzo als ik klaar was met alles, en op de LISS dagen eerst eten en dan lopen alleen dan ben je ook weer laat klaar.
_Nelleke_ schreef:Ik wil eigenlijk alleen haar krachttrainingen gaan doen en niet de LISS en HIT (of nouja, ik doe al elke dag LISS). Ik beweeg namelijk wel genoeg maar ik sport niet. Ik wandel elke dag 45-60 min met de hond in het bos op een redelijk tempo. Daarnaast loop en sta ik redelijk wat voor m'n werk (zo'n 5 km per dag) dus om ernaast ook nog de kayla-LISS te gaan doen lijkt me wat veel van het goede.
GQMMS schreef:Ik doe het vooral ook om sterker en fitter te worden. Dus ga ook met name de krachtraining doen. Ik zit op school,loop stage en in het weekend werk ik (in de paarden), daarnaast rijd ik dagelijks 2 tot 3 paarden.
GQMMS schreef:Ik begin 4 januari, hoop dat dit topic 'actief blijft' denk dat het mij zou helpen als et meer dames er mee bezig zijn