Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en dan zat ik helemaal te snotteren en te niezen

Maar je klinkt gemotiveerd dus moet goed komen!
Een alternatief, gewoon magere yoghurt met een lepeltje jam?
Op werk was er iemand jarig en die drong er op aan dat ik ook een stroopwafel nam. Prima, die ligt nu thuis in de kast op het weekend te wachten. Na werk ben ik met een vriend 1,5 uur gaan wandelen, ook helemaal goed. Maar toen moesten we eten. Hij had honger en wilde snel even iets eten. Zijn we langs de mac gegaan... Nou ja goed. Heb er van genoten 
ik ben geen instant fan, doe ik iets niet goed of moet ik gewoon aan de smaak wennen? Aangezien ik lees dat iedereen die het probeert meteen om is 
(o wow, zelfs de mac steunt je
)
dat moet een mooi gezicht geweest zijn
is het bij jou over gegaan dan! Dat is fijn
ik hoop er elk jaar op
hahaha
Gelukkig haal ik het maar gewoon niet in huis... Zucht. Vanavond sushi eten

Heb er heel veel zin in want alles is dan lekker haha, maar gezond is anders

ik heb een deel voor mijn vriend laten liggen om te proberen, die vond het zelfs koud lekker

al zijn het wel kleine broden met nog kleinere sneetjes... maarjaaaaa (of is het niet al het liefde/passie brood maar 1 variant?)
vanmorgen ontbeten met 2 rijstewafels, daarna liep alles mis
achterband lek, bus gemist, jankende kinderen in de trein, te laat op school. je weet wel. naja heb op station een starbuckskoffie mee genomen
dat is mijn grootte liefde.
vandaag maar een broodje minder dan. DeniseES schreef:Goeiemorgen!
Zo! Ik heb een banaan en een ei door elkaar in de pan gegooid hoor, wat kaneel erover en gaan!ik ben geen instant fan, doe ik iets niet goed of moet ik gewoon aan de smaak wennen? Aangezien ik lees dat iedereen die het probeert meteen om is

Al zou ik van een ontbijt van 2 rijstewafels ook niet heel vrolijk worden
Ik snap dat je veel gewicht kwijt wilt, maar probeer niet te rigoureus te zijn... Dat hou je niet vol.
maar weer een beetje opletten haha (na het steengrillen
)
Mies schreef:Hey even een vraagje tussendoor, drinken jullie alleen water/thee? Of ook soms icethee bijvoorbeeld?
Ik wil 1 kilo in de week afvallen maar vind een glas koud icethee in de ochtend zo lekker.
en af en toe wat vers geperste sinaasappelsap
_sharonnn schreef:Mies schreef:Hey even een vraagje tussendoor, drinken jullie alleen water/thee? Of ook soms icethee bijvoorbeeld?
Ik wil 1 kilo in de week afvallen maar vind een glas koud icethee in de ochtend zo lekker.
1 kilo in de week is wel erg veel..
Dat zou ik nog even herzien als ik jou was..
Ik drink alleen water en thee
Eulogy schreef:Ik drink ook alleen water en thee, af en toe een Innocent smoothie of tomatensap. Vind drinken altijd zonde van de calorieen omdat ik zelf net zo graag water drink, maar als jij het wel lekker vindt dan denk ik dat het niet zoveel kwaad kan

voornamelijk komkommer overigens