Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Harpoon schreef:Jazeker!
Ik doe het ook vooral omdat mijn rugspieren sterker moeten worden.
Mijn rug is namelijk heel hol en ik heb sterkere rugspieren nodig om mijn rug in de goede positie te kunnen houden. En mijn schouders zitten veel vast.
Sinds ik fitness heb ik er minder last van.
Ik merk ook echt dat ik er echt last van krijg als ik een keer oversla.
_lauraaa_ schreef:50 minuten tot een uurtje. ligt eraan of het volle bak is ofniet. Als we met veel man zijn moeten we met z'n 2e 1 zo'n ding delen. Dan kun moet je de oefeningen om de beurt doen. Dat is niet zo leuk. Dan gaan we meestal ook iets langer door. Tussendoor doen we ook squats, lunches, buikspieren etc.
secricible schreef:Emita, houd er rekening mee dat die apparaten niet erg betrouwbaar zijn vaak. Het moment van wegen en het soort weegschaal maakt heel veel verschil. Zo ziet het apparaat moeizaam verschil tussen vet en vocht. Als jij dus laat op de dag weegt op een voet-impedantie apparaat en je benen zijn dik kun je echt giga bedrogen uitkomen.
Ik wil een verschil van 7% niet goedpraten maar 3-4% kan de afwijking dan prima zijn...
Op pagina 4 van dit topic heb ik er al iets over gschreven, en als je de zoekfunctie op dit topic gebruikt (rects onderin) met het woord "impedantie" kom je nog veel meer tegen
Harpoon schreef:Uhm. Ik heb werkelijkwaar geen idee. Ik loop trouwens bij een duitse fysiotherapie praktijk rond.
Loopband, 'stepper'?, fiets, zo'n arm apparaat dat je je armen naar elkaar toe moet drukken of van elkaar af, een apparaat voor je armen dat je een stang naar beneden moet trekken of naar boven moet trekken, een apparaat waarbij ik lig en mijn benen mij moeten wegdrukken, een apparaat voor je benen met twee soort 'slauchen' (sorry ik ben echt verduitst, weet het nederlandse woord niet meer haha) en een apparaat voor je armen dat je aan zo'n ding moet trekken.
secricible schreef:Ik had vandaag een motiverende dag. Collega's chter elkaar aan "ben je afgevallen?" "Wat voor dieet volg jij?" "Iedere keer als ik je zie ben je dunner". Geloof wel 5 man binnen een uur, haha.
renee16 schreef:Sinds ik begonnen ben, mijn eerste 2 dagen rust achter elkaar. Je zou verwachten dat alle spierpijn wegtrekt en ik weer helemaal soepel ben, NOT.
Ben zo stijf als wat