Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:Volgens mij.. als een industrial gepierct wordt worden het meestal eerst twee aparte piercings tot hij genezen is. Maar hier ben ik niet zeker van.
_Ekenna schreef:Volgens mij.. als een industrial gepierct wordt worden het meestal eerst twee aparte piercings tot hij genezen is. Maar hier ben ik niet zeker van.
xDonja schreef:Ladies, ik zit met een dilemma. Ik heb nu drie gaatjes in beide oorlellen, een helix links en een tragus rechts. Ik wil graag nog een rook en een triple forward helix, en een conch vind ik ook erg gaaf. Ook wil ik nog een tongweb. Ik mag van mijn ouders een kerstcadeau uitzoeken van 75 euro, en ik weet zeker dat ik dat uit wil geven aan een piercing. Alleen nu zit ik met een dillema: welke van de piercings wordt het? Ik werk in de zorg en ben een beetje bang dat een tfh te veel van het goede wordt en mijn cliënten het misschien te asociaal vinden staan... Willen jullie raad geven? Ik vind alle piercings even gaaf maar kom er gewoon niet uit. Het wordt of een tfh, of een rook en een tongweb in één keer gezet. Dit is hoe mijn oren er nu uit zien:
[ Afbeelding ]
Alleen zit er nu een strikje in de helix en een witte parel in de tragus. Maar dat is natuurlijk zo weer te switchen.
purple schreef:Ik was vandaag in de metro even in shock! Er stond een (niet zo verzorgd uitziende) mevrouw naast me met een dik oor. Overal waar maar kon zaten rode gaten met pus, ze had alleen nog een helix, forward helix en tragus in. Maar ik vond het er echt bizar uitzien!
Mariettjj schreef:xxLady: Ik heb dat ook hoor. In het begin zag ik geen stukje van het staafje, nu zie ik ongeveer 2mm van het staafje, maar dit is verder zo gebleven. Ik zou me niet direct zorgen maken, pas als je merkt dat er echt heel weinig vel overblijft.
Izmir_Condor schreef:Hi guys!
Ik wil graag gaan stretchen, tot een mm of 8, denk ik. Nu heb ik alleen geen idee hoe dat in z'n werk gaat, ik weet dat je de boel moet oprekken met zo'n spiraalding? Of ga ik nu al de fout in?![]()
En verder vraag ik me af of 8 mm goed te zien is? En aangezien ik vrij kleine oorlellen heb, gaat het niet heel erg uitlubberen dan?
Verder vroeg ik me af of iemand een goede site weet om dat soort dingen te bestellen en of iemand nog tips heeft? Hoe moet ik beginnen en met hoeveel mm?
Alvast bedankt
marlies85 schreef:Izmir_Condor schreef:Hi guys!
Ik wil graag gaan stretchen, tot een mm of 8, denk ik. Nu heb ik alleen geen idee hoe dat in z'n werk gaat, ik weet dat je de boel moet oprekken met zo'n spiraalding? Of ga ik nu al de fout in?![]()
En verder vraag ik me af of 8 mm goed te zien is? En aangezien ik vrij kleine oorlellen heb, gaat het niet heel erg uitlubberen dan?
Verder vroeg ik me af of iemand een goede site weet om dat soort dingen te bestellen en of iemand nog tips heeft? Hoe moet ik beginnen en met hoeveel mm?
Alvast bedankt
Lees deze link eens doorhttps://www.alloverpiercings.nl/stretch-handleiding