Je zou het bijna denken haha. De nieuwe releases komen er weer aan!! (iig van bodypump, neem aan dat alle lessen parallel lopen)
MyLittleLove
Geplaatst: 22-06-15 23:00
Natuurlijk! En de nieuwe grit is awesome! Nieuwe combat begin ik ook steeds leuker te vinden trouwens.
Ik ben trouwens geslaagd, dus heb nu lekker veel vakantie en dat resulteert in lekker veel sporten, werken bij de sportschool en op mijn voeding letten. Gaat lekker!
Gefeliciteerd! Goed bezig!! Mijn scriptie is helaas afgekeurd, dus mag lekker door bikkelen deze zomer Tevens is het zomerrooster zo dat bijna 50% van mijn workout eruit is geknipt.....
Dinsdag avond waren er maar 2 mensen voor mn les, dus toen zijn we naar een andere les gegaan, was niemand, dus toen zijn we maar weer naar huis gegaan
Woensdag morgen sh bam gegeven!
En donderdag hebben we de les afgelast ivm het warme weer!
Ik geef namelijk les in gymzalen, ZONDER airco, dus dan is het echt niet te houden!
Ja balen dit warme weer! Lekker terrasje pikken maar sporten.. ben dinsdag terug gekomen van een paar daagjes griekenland. s'Avonds al meteen bodyjam (4 uur landen - 2 uur reizen - omkleden eten sporten)
Woensdag heb ik de grit moeten cancellen wegens te weinig deelnemers, balen natuurlijk. Maar we hebben lekker gebrainstormt, er zijn grit-folders besteld, er komen postertjes, mijn les op de facebook pagina.. Moet gaan lukken!
Daarom heb ik woensdag iets nieuws gedaan.. steps! Het ging gelukkig wel goed, alhoewel ik soms even stond zo van.. huh.. Maar hij was goed op te pakken, en voor herhaling vatbaar.
Donderdag is de combat les zelfs ook geannuleerd. Blij dat t niet aan grit ligt
Na de hittegolf ga ik me morgen wagen aan de nieuwe release grit en bodypump! Ben benieuwd!
SsSimonee
Geplaatst: 06-07-15 19:40
Alleen shbam gedaan.. had het zwaar zat... Was nog ontzettend warm in de sport school
merel_gomez
Geplaatst: 07-07-15 11:41
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 07-07-15 11:50
Weer lekker aan het sporten dus!!
Ik moest gisteravond invallen, een 45 min combat les, heb de nieuwe gedaan en heb aardig wat spierpijn in mn schouderpartij, een week niet gecombat Daarna heb ik 45 min balance gedaan en toen ook nog 45 min. Sh bam! dus weer lekker bezig geweest! Deze week nog 3 uurtjes lesgeven!
Kheb nog nooit zon slechte sh bam instructeur meegemaakt als instructeur bij een andere instructeur in de les staan is zo frustrerend
Jammer he merel, rond deze tijd stroomt altijd alles leeg, om na de vakantie weer massaal te beginnen met hoeveel gaat de les door?
Annemarie, rond deze tijd van t jaar moet je zeker geen reclame maken!!!! Zonde van de energie die je erin steekt! Zou na de vakantie lekker beginnen met promoten! Dan vind iedereen zichzelf weer dik en komen ze massaal weer
merel_gomez
Geplaatst: 07-07-15 12:17
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt